abonnement Unibet Coolblue
pi_203880898


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)



Attentie, attentie, hierna volgen enkele verzoekjes!!

In verband met de voorlopig op 23 april geplande Radio 49 meet het volgende:

Info:

• Afhankelijk van de grootte van de groep gaan we met de reguliere rondleiding mee of probeer ik een 'besloten' rondleiding te regelen.
Zie de website van Staatsbosbeheer of van Radio Kootwijk voor meer informatie, ook m.b.t. toegang tot het gebouw (naar de top alleen trappen e.d.)

• De rondleiding bij Radio Kootwijk kost rond de 19 euro, waarbij je halverwege de rondleiding koffie, thee en een koekje krijgt.
Als je je aanmeldt voor de meet dan zijn er dus kosten aan verbonden, die vooraf voldaan moeten worden. Als je om wat voor reden ook moet afzeggen wordt verwacht dat je de gemaakte kosten evengoed betaald. Mocht dat later gerestitueerd kunnen worden, dan zal ik dat uiteraard in orde maken.

• Wegens het vooraf aan moeten melden, kan last minute aanmelden dus niet...

• Naast deze kosten zijn alle overige kosten die je maakt voor eigen rekening.

Vragen:

• Geef s.v.p. per PM aan of je per auto reist of met het OV.

• Reis je met de auto en kan je onderweg of in de buurt van Radio Kootwijk (nabij gelegen stations zijn ongeveer 20 minuten rijden!!) mensen ophalen van een station, geef dat dan s.v.p. ook aan.

• Reis je met het openbaar vervoer, geef dan in je PM s.v.p. aan waar vandaan je vertrekt en op welk station je uitstapt, zodat we kunnen proberen je langs dat traject ergens op te pikken.

• Geef s.v.p. vóór 14 maart as. per PM aan of je aanwezig zal zijn.
Heb je nog vragen, dan kan je die bij mij kwijt.

En dan nu verder met de uitzending...


[ Bericht 8% gewijzigd door MadMaster op 28-02-2022 19:15:37 ]
pi_203881033
Vanavond verzorg ik een paar uurtjes muziek. Ongeveer van 19:00 tot 21:00 uur.

quote:
Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Some Music On Some Monday
  maandag 28 februari 2022 @ 18:21:41 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203881327
Attentie, attentie, hierna volgen enkele verzoekjes!!

In verband met de voorlopig op 23 april geplande Radio 49 meet het volgende:

Info:

• Afhankelijk van de grootte van de groep gaan we met de reguliere rondleiding mee of probeer ik een 'besloten' rondleiding te regelen.
Zie de website van Staatsbosbeheer of van Radio Kootwijk voor meer informatie, ook m.b.t. toegang tot het gebouw (naar de top alleen trappen e.d.)

• De rondleiding bij Radio Kootwijk kost rond de 19 euro, waarbij je halverwege de rondleiding koffie, thee en een koekje krijgt.
Als je je aanmeldt voor de meet dan zijn er dus kosten aan verbonden, die vooraf voldaan moeten worden. Als je om wat voor reden ook moet afzeggen wordt verwacht dat je de gemaakte kosten evengoed betaald. Mocht dat later gerestitueerd kunnen worden, dan zal ik dat uiteraard in orde maken.

• Wegens het vooraf aan moeten melden, kan last minute aanmelden dus niet...

• Naast deze kosten zijn alle overige kosten die je maakt voor eigen rekening.

Vragen:

• Geef s.v.p. per PM aan of je per auto reist of met het OV.

• Reis je met de auto en kan je onderweg of in de buurt van Radio Kootwijk (nabij gelegen stations zijn ongeveer 20 minuten rijden!!) mensen ophalen van een station, geef dat dan s.v.p. ook aan.

• Reis je met het openbaar vervoer, geef dan in je PM s.v.p. aan waar vandaan je vertrekt en op welk station je uitstapt, zodat we kunnen proberen je langs dat traject ergens op te pikken.

• Geef s.v.p. vóór 14 maart as. per PM aan of je aanwezig zal zijn.
Heb je nog vragen, dan kan je die bij mij kwijt.

En dan nu verder met de uitzending...


[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 28-02-2022 19:16:17 ]
pi_203881525
Over die uitzending gesproken: de vooraf-track klinkt om 18:57 uur. En mijn streven is om uiterlijk om 21:15 uur klaar te zijn :)
pi_203881785
De openingstrack van zo meteen behoeft geen betoog en is tevens de beste openingstrack die ik ooit heb gedraaid :)
pi_203881831
Ingetuned. :s)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_203881854
Dit nummer gaat over de koude oorlog (die weer springlevend is) en de stad in kwestie heet nu Sint Petersburg. De Champions League-finale die daar gespeeld zou worden, is er door de UEFA weggehaald.
pi_203881886
quote:
I believe in love, it's all we got
Love has no boundaries, costs nothing to touch
War makes money, cancer sleeps
Curled up in my father and that means something to me
Churches and dictators, politics and papers
Everything crumbles sooner or later
But love, I believe in love
i Elton John - Believe
  maandag 28 februari 2022 @ 19:07:23 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203881919
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer gaat over de koude oorlog (die weer springlevend is) en de stad in kwestie heet nu Sint Petersburg. De Champions League-finale die daar gespeeld zou worden, is er door de UEFA weggehaald.
Koude oorlog?
Bloedhete oorlog...

Als het lukt luister ik straks nog even mee, maar ik krijg nog bezoek...
  maandag 28 februari 2022 @ 19:09:09 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203881946
Goedenavond :W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:10:14 #15
120423 Melting
on Radio 49!
pi_203881971
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
Goedenavond :W
Goed en avond. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_203881981
Deze uitzending is wat anders dan normaal. Het begin- en slotdeel zijn oorlogs-gerelateerd, vrees ik. Daartussen zit ook nog een redelijk "normaal" gedeelte. Voor DJ11-begrippen dan.

i Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes

O ja, er komen een paar erg goede nieuwe nummers voorbij. Onder meer van twee artiesten die vorig jaar de top-10 van mijn jaarlijst haalden én van iemand die eerder dit jaar al een geweldige single uitbracht.
pi_203882020
Een door Rusland aangerichte slachting in Odessa. Dat is waar dit nummer over gaat.

i Pet Shop Boys - After All (edit)
  maandag 28 februari 2022 @ 19:13:42 #18
120423 Melting
on Radio 49!
pi_203882027
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:11 schreef DJ11 het volgende:
van iemand die eerder dit jaar al een geweldige single uitbracht.
Even voor de duidelijkheid; ik ben het niet. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_203882039
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:13 schreef Melting het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid; ik ben het niet. :P
Nee, het is een Zweed ;) Mogelijk heeft Livelink aan die informatie al genoeg.
pi_203882084
De volledige titel van dit nummer is After All (The Odessa Staircase). Het komt uit hun soundtrack voor de film Battleship Potemkin.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:21:23 #22
120423 Melting
on Radio 49!
pi_203882180
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:18 schreef DJ11 het volgende:
i Propellerheads feat. Shirley Bassey - History Repeating (Knee Length mix)
Ik vond het origineel beter. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_203882199
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:21 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik vond het origineel beter. :@
Dit is gewoon het origineel. :s) De single-mix heet zo.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:22:52 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203882209
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:21 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik vond het origineel beter. :@
Ik vond het juist erg mooi.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')