En nog een beetje meer olie op het vuur.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:21 schreef RetepV het volgende:
Zo'n Letter of Intent moet geschreven worden in één van de drie talen die de EU gebruikt: Engels, Frans of Duits. Dat is niet voor niets, want een land dat bij de EU wil, moet tonen dat het een loyaliteit aan de EU heeft.
Overigens zal er voor een werkelijke aansluiting bij de EU eerst een referendum in Oekraïne moeten komen, volgens hun eigen wetgeving. De president heeft helemaal niet de macht om dat in zijn eentje te beslissen.
Om nog maar niet te spreken dat de EU landen er zelf nog mee akkoord moeten gaan. En in Frankrijk moet er zelfs een referendum voor komen.
Dus het is hooguit symbolisch, om aan te geven dat hijzelf graag wil dat het land bij de EU gaat.
Je kan het misschien ook nog zien als dat hij Oost-Oekraïne aan Rusland over zal laten, en West-Oekraïne bij de EU zal laten gaan, om deze oorlog op te lossen. Want die Oost-Oekraïners willen helemaal niet bij de EU. Daarom willen ze zich juist al 8 jaar lang afscheiden van West-Oekraïne.
Het lijkt op een toneelstukje in mijn ogen. En niet bepaald een volwassen toneelstukje.
Niet dat ik iemand's plezier wil verpesten ofzo. Maar het is altijd goed om de realiteit in het oog te houden.
Ja, straks worden ze nog binnen gevallen... Oh nee wacht.. ik bedoel, nog harder binnen gevallen. Allemaal hun eigen schuld natuurlijk. Laten we hier vooral het slachtoffer de schuldige maken. Arme Russen kunnen ook niet anders.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:37 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
En nog een beetje meer olie op het vuur.
Wat een stelletje kneuzen toch.
Ja want de appeasement heeft zo lekker gewerkt.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Schompie het volgende:
Die domme doos van der Leyden. Zegt ze dat Ukraine mag toetreden tot de
EU, wil ze een wereldoorlog. Zo drijf je Poetin tot het uiterste.
Weg met haar, levensgevaarlijk
The Hub with Wang Guan talks to Alfred de Zayas, professor of international law at the Geneva School of Diplomacy and first UN Independent Expert on the Promotion of a Democratic and Equitable International Order, to discuss the legal issues regarding the Russia-Ukraine conflict and the legitimacy of the claims from both sides. De Zayas invokes the idea of "Precedents of Permissibility" set by the U.S. and their allies and points at the double standard approach adopted by the West towards Russia.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, straks worden ze nog binnen gevallen... Oh nee wacht.. ik bedoel, nog harder binnen gevallen. Allemaal hun eigen schuld natuurlijk. Laten we hier vooral het slachtoffer de schuldige maken. Arme Russen kunnen ook niet anders.
#victimblaming
Doe niet zo achterlijk, Rusland was al binnengevallen voor ze dat zei.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Schompie het volgende:
Die domme doos van der Leyden. Zegt ze dat Ukraine mag toetreden tot de
EU, wil ze een wereldoorlog. Zo drijf je Poetin tot het uiterste.
Weg met haar, levensgevaarlijk
Seniele oude vent.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:11 schreef zakjapannertje het volgende:
Heeft Frits Bolkestein al gereageerd? Die vond Griekenland ook al niks.
Het is 2022! Legitimate claims horen hier niet. En die claims pakken met geweld al helemaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:55 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
The Hub with Wang Guan talks to Alfred de Zayas, professor of international law at the Geneva School of Diplomacy and first UN Independent Expert on the Promotion of a Democratic and Equitable International Order, to discuss the legal issues regarding the Russia-Ukraine conflict and the legitimacy of the claims from both sides. De Zayas invokes the idea of "Precedents of Permissibility" set by the U.S. and their allies and points at the double standard approach adopted by the West towards Russia.
Goed luisteren naar deze professor.
Er was helemaal geen appeasement...?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja want de appeasement heeft zo lekker gewerkt.
Als je een probleem hebt, is de eerste stap naar een oplossing om voor jezelf te erkennen dat je een probleem hebt. Daarvoor moet je eerst uit je slachtofferrol, want anders betrek je jezelf niet bij de oplossing. En als je jezelf er niet bij betrekt, kun je nooit verder komen dan een halve oplossing.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, straks worden ze nog binnen gevallen... Oh nee wacht.. ik bedoel, nog harder binnen gevallen. Allemaal hun eigen schuld natuurlijk. Laten we hier vooral het slachtoffer de schuldige maken. Arme Russen kunnen ook niet anders.
Het moet een serieus topic zijn dat de admin de orde op zaken steltquote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we stoppen, ja ook jijmet elkaar allemaal * vul maar in* te noemen?
Dank
Nooit zwichten voor Tirannie.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:37 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
En nog een beetje meer olie op het vuur.
Wat een stelletje kneuzen toch.
Daarom kwamen de Donbass in opstand. Oh dat mag je natuurlijk niet zeggen.quote:
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef capricia het volgende:
Gezien de massale verdediging van hun land, heb ik zo de indruk dat de meerderheid van de Oekraïense inwoners geen Russische puppet willen zijn.
Dat zij zelf aansluiting bij de EU willen. Zoals ze ook in hun grondwet opgenomen hebben.
Zelfbeschikkingsrecht is een groot goed
Sterker: de Turken hebben nu de Bosporus afgesloten. Niet alleen de Oekrainiers worden wanhopig maar de Russen gaan dat ook worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:32 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind het op dit moment geen slimme actie. Omdat het in de huidige situatie weinig toevoegd en alleen maar olie op het vuur is.
Putin laten zien dat men het niet pikt dmv sancties kan ik alleen maar toejuichen. Maar om er onnodig met een stok in te gaan porren vind ik nogal apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |