abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 28 februari 2022 @ 17:12:46 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_203880435
Zojuist _O_

twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_203880464
Yandex Vertaling: :7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_203880553
Zo'n Letter of Intent moet geschreven worden in één van de drie talen die de EU gebruikt: Engels, Frans of Duits. Dat is niet voor niets, want een land dat bij de EU wil, moet tonen dat het een loyaliteit aan de EU heeft.

Overigens zal er voor een werkelijke aansluiting bij de EU eerst een referendum in Oekraïne moeten komen, volgens hun eigen wetgeving. De president heeft helemaal niet de macht om dat in zijn eentje te beslissen.

Om nog maar niet te spreken dat de EU landen er zelf nog mee akkoord moeten gaan. En in Frankrijk moet er zelfs een referendum voor komen.

Dus het is hooguit symbolisch, om aan te geven dat hijzelf graag wil dat het land bij de EU gaat.

Je kan het misschien ook nog zien als dat hij Oost-Oekraïne aan Rusland over zal laten, en West-Oekraïne bij de EU zal laten gaan, om deze oorlog op te lossen. Want die Oost-Oekraïners willen helemaal niet bij de EU. Daarom willen ze zich juist al 8 jaar lang afscheiden van West-Oekraïne.

Het lijkt op een toneelstukje in mijn ogen. En niet bepaald een volwassen toneelstukje.

Niet dat ik iemand's plezier wil verpesten ofzo. Maar het is altijd goed om de realiteit in het oog te houden.
pi_203880736
Symbolisch. Hadden wat eerder moeten doen.

Nou laat die mooie dames maar vast binnen. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203880755
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:21 schreef RetepV het volgende:
Zo'n Letter of Intent moet geschreven worden in één van de drie talen die de EU gebruikt: Engels, Frans of Duits. Dat is niet voor niets, want een land dat bij de EU wil, moet tonen dat het een loyaliteit aan de EU heeft.

Overigens zal er voor een werkelijke aansluiting bij de EU eerst een referendum in Oekraïne moeten komen, volgens hun eigen wetgeving. De president heeft helemaal niet de macht om dat in zijn eentje te beslissen.

Om nog maar niet te spreken dat de EU landen er zelf nog mee akkoord moeten gaan. En in Frankrijk moet er zelfs een referendum voor komen.

Dus het is hooguit symbolisch, om aan te geven dat hijzelf graag wil dat het land bij de EU gaat.

Je kan het misschien ook nog zien als dat hij Oost-Oekraïne aan Rusland over zal laten, en West-Oekraïne bij de EU zal laten gaan, om deze oorlog op te lossen. Want die Oost-Oekraïners willen helemaal niet bij de EU. Daarom willen ze zich juist al 8 jaar lang afscheiden van West-Oekraïne.

Het lijkt op een toneelstukje in mijn ogen. En niet bepaald een volwassen toneelstukje.

Niet dat ik iemand's plezier wil verpesten ofzo. Maar het is altijd goed om de realiteit in het oog te houden.
En nog een beetje meer olie op het vuur.

Wat een stelletje kneuzen toch.
pi_203880787
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Ja, straks worden ze nog binnen gevallen... Oh nee wacht.. ik bedoel, nog harder binnen gevallen. Allemaal hun eigen schuld natuurlijk. Laten we hier vooral het slachtoffer de schuldige maken. Arme Russen kunnen ook niet anders.

#victimblaming
pi_203880852
Die domme doos van der Leyden. Zegt ze dat Ukraine mag toetreden tot de
EU, wil ze een wereldoorlog. Zo drijf je Poetin tot het uiterste.
Weg met haar, levensgevaarlijk
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 17:50:14 #8
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203880946
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Schompie het volgende:
Ja want de appeasement heeft zo lekker gewerkt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203880985
Tekent voor EU-lidmaatschap?

Ze doen 'n aanvraag zo te zien :?

Al jaren schurken ze tegen de EU aan en al jaren is de conclusie dat Oekraïne bij lange na niet aan de voorwaarden voldoet. Dat zal de laatste jaren niet beter zijn geworden.

Oekraïne zit nog lang niet op het niveau van Roemenië en Bulgarije, waarvan ook achteraf de conclusie was dat ze er veel te snel zijn bijgetrokken.

Van mij mogen ze erbij hoor. Met hun 40M+ inwoners hebben ze 'n flinke stem en dat zijn geen links-liberale stemmen in het EP.

Maar ze voldoen bij lange na niet aan de voorwaarden. En dan heeft zo'n aanvraag op Twitter posten eigenlijk weinig zin. Behalve dan dat je het doet voor de likes en om Rusland op te fokken.
pi_203881000
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef babylon het volgende:

[..]
Ja, straks worden ze nog binnen gevallen... Oh nee wacht.. ik bedoel, nog harder binnen gevallen. Allemaal hun eigen schuld natuurlijk. Laten we hier vooral het slachtoffer de schuldige maken. Arme Russen kunnen ook niet anders.

#victimblaming
The Hub with Wang Guan talks to Alfred de Zayas, professor of international law at the Geneva School of Diplomacy and first UN Independent Expert on the Promotion of a Democratic and Equitable International Order, to discuss the legal issues regarding the Russia-Ukraine conflict and the legitimacy of the claims from both sides. De Zayas invokes the idea of "Precedents of Permissibility" set by the U.S. and their allies and points at the double standard approach adopted by the West towards Russia.

Goed luisteren naar deze professor.

pi_203881108
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Schompie het volgende:
Doe niet zo achterlijk, Rusland was al binnengevallen voor ze dat zei.

Verder is dit alleen maar de eerste stap, om EU lid te worden moeten er nog veel, heel veel, stappen gezet worden.
pi_203881191
Heeft Frits Bolkestein al gereageerd? Die vond Griekenland ook al niks.
pi_203881205
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2022 18:11 schreef zakjapannertje het volgende:
Heeft Frits Bolkestein al gereageerd? Die vond Griekenland ook al niks.
Seniele oude vent.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203881209
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:55 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
The Hub with Wang Guan talks to Alfred de Zayas, professor of international law at the Geneva School of Diplomacy and first UN Independent Expert on the Promotion of a Democratic and Equitable International Order, to discuss the legal issues regarding the Russia-Ukraine conflict and the legitimacy of the claims from both sides. De Zayas invokes the idea of "Precedents of Permissibility" set by the U.S. and their allies and points at the double standard approach adopted by the West towards Russia.

Goed luisteren naar deze professor.

Het is 2022! Legitimate claims horen hier niet. En die claims pakken met geweld al helemaal niet.

Nee, ik ga niet je filmpje kijken.

#victimblaming
pi_203881604
Gezien de massale verdediging van hun land, heb ik zo de indruk dat de meerderheid van de Oekraïense inwoners geen Russische puppet willen zijn.

Dat zij zelf aansluiting bij de EU willen. Zoals ze ook in hun grondwet opgenomen hebben.

Zelfbeschikkingsrecht is een groot goed O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203881744
nexit :P

Poetin wil het boze Soviet Unie herstellen, snel lidmaken van de Europese Unie.

Waarom?
Grondstoffen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Alarmonoff op 28-02-2022 19:02:43 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Admin maandag 28 februari 2022 @ 18:58:29 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203881781
Kunnen we stoppen, ja ook jij }:| met elkaar allemaal * vul maar in* te noemen?
Dank
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_203881873
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ja want de appeasement heeft zo lekker gewerkt.
Er was helemaal geen appeasement...?

Niemand heeft ook maar iets toegegeven. En daarom zitten ze nu in die oorlog.
pi_203882088
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef babylon het volgende:

[..]
Als je een probleem hebt, is de eerste stap naar een oplossing om voor jezelf te erkennen dat je een probleem hebt. Daarvoor moet je eerst uit je slachtofferrol, want anders betrek je jezelf niet bij de oplossing. En als je jezelf er niet bij betrekt, kun je nooit verder komen dan een halve oplossing.
pi_203883356
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we stoppen, ja ook jij }:| met elkaar allemaal * vul maar in* te noemen?
Dank
Het moet een serieus topic zijn dat de admin de orde op zaken stelt :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203884241
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Nooit zwichten voor Tirannie.
pi_203888016
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:45 schreef aloa het volgende:

[..]
Nooit zwichten voor Tirannie.
Daarom kwamen de Donbass in opstand. Oh dat mag je natuurlijk niet zeggen. _O-

Lachwekkend dit: elk jaar worden er kransjes gelegd voor WW2 en nu houden we voor een deel Neo nazi's in het zadel.

Allemaal onder het toeziende oog van de USA, de grootste huichelaars op aarde.

Wat een aanfluiting dit.
pi_203888023
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef capricia het volgende:
Gezien de massale verdediging van hun land, heb ik zo de indruk dat de meerderheid van de Oekraïense inwoners geen Russische puppet willen zijn.

Dat zij zelf aansluiting bij de EU willen. Zoals ze ook in hun grondwet opgenomen hebben.

Zelfbeschikkingsrecht is een groot goed O+
Eens.

En daar hebben de Donbass en Krim inwoners voor gekozen.
pi_203888110
Ik vind het op dit moment geen slimme actie. Omdat het in de huidige situatie weinig toevoegd en alleen maar olie op het vuur is.

Putin laten zien dat men het niet pikt dmv sancties kan ik alleen maar toejuichen. Maar om er onnodig met een stok in te gaan porren vind ik nogal apart.
pi_203888872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:32 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind het op dit moment geen slimme actie. Omdat het in de huidige situatie weinig toevoegd en alleen maar olie op het vuur is.

Putin laten zien dat men het niet pikt dmv sancties kan ik alleen maar toejuichen. Maar om er onnodig met een stok in te gaan porren vind ik nogal apart.
Sterker: de Turken hebben nu de Bosporus afgesloten. Niet alleen de Oekrainiers worden wanhopig maar de Russen gaan dat ook worden.
En de EU gaat de prijs betalen hier voor.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')