quote:Op maandag 28 februari 2022 15:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zou maar zo erg mannen haten dat je dingen gaat verzinnen die totaal niet aan de orde zijn om de man maar slecht weg te zetten
Taak van Bergkamp.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Had Rutte maar de ballen om de FvD kliek uit de kamer te gooien
Dat is precies mijn reactie bij jouw post iddquote:
Nee dat doen de mannen al bij de vrouwen : slecht wegzettenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zou maar zo erg mannen haten dat je dingen gaat verzinnen die totaal niet aan de orde zijn om de man maar slecht weg te zetten
De Russen hebben in elk geval van Grozny, waar alleen betonnen ruïnes zonder één intact raam van over waren, een enorm project gemaakt. Dus die malen er niet om om een complete hoofdstad met de grond gelijk te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja tegen de tijd dat de Russen stoppen zal er veel op te bouwen zijn.
Meer zelfbestuur betekent natuurlijk niet gelijk dat het geen Oekraïne meer is. Tenminste als je de Oekraïners vraagt.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de vorige akkoord was er al wat afgesproken over meer zelfbestuurd voor die twee republieken. Goed, zit m'n tijd te verspillen aan je, denk ik.
Dat haten op geslachten laten we hier vooral aan de FvD-adepten en incels over; waar de vrouw of een lekker wijf uit Oekraïne is van tussen de 18 en 21 en dient om op een groezelige zolderkamer volgekwakt te worden, of een kort pittige Ria die genderstudies heeft gestudeerd en Nederland ontmant.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de spelregels voor onze democratie aan herziening toe zijn. Iets meer realisme over en iets minder tolerantie naar ondermijnende partijen. Maar het blijft een dilemma: hoeveel vrijheid offer je op om je vrijheid te beschermen?quote:
Dat zeg je nu wel, maar misschien staat die arme man al maanden droog en had een pijpbeurtje veel frustratie gescheeldquote:Op maandag 28 februari 2022 15:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze hier weer even bitchen dat je het niet aan vrouwen over moeten laten terwijl deze hele teringbende door een man is gestart. De Chinees die de vleesmuis vrat was vast ook een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt erop of de Russen de turbo erop zetten daar.... die onderhandelingen kunnen niet goed verlopen zijn... ben benieuwd wanneer we de uitkomst daarvan horen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nieuwe kaart van het conflict. Zo te zien zijn ze bij Charkov met een aardige omsingelingsslag bezig.
[ afbeelding ]
Over een neutrale rol lees je ook dat Zelensky dat ok zou vinden.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, met de voorwaarden van demilitarisatie en nooit aansluiten bij EU/NAVO zeker. Dat gaat Oekraïne niet doen. Putin heeft de strijdbaarheid van Oekraïne enorm onderschat.
Ja man. Alle mannen zetten alle vrouwen slecht wegquote:Op maandag 28 februari 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat doen de mannen al bij de vrouwen : slecht wegzetten
Dan heb je geen democratie meer.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:13 schreef Lurf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de spelregels voor onze democratie aan herziening toe zijn. Iets meer realisme over en iets minder tolerantie naar ondermijnende partijen. Maar het blijft een dilemma: hoeveel vrijheid offer je op om je vrijheid te beschermen?
Dit keer is het wel heel erg want de halve wereld piept "Ich bin ein Oekraïner"quote:Op maandag 28 februari 2022 15:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De Russen hebben in elk geval van Grozny, waar alleen betonnen ruïnes zonder één intact raam van over waren, een enorm project gemaakt. Dus die malen er niet om om een complete hoofdstad met de grond gelijk te maken.
Oei op je pikje getrapt?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja man. Alle mannen zetten alle vrouwen slecht wegFeministisch gezeik in een topic waar het totaal niet relevant is
Het probleem is dat Poetin een andere definitie heeft van het concept 'neutraal'.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over een neutrale rol lees je ook dat Zelensky dat ok zou vinden.
Als je ziet dat Rusland zich richt op landen die geen lid zijn van de NAVO via chantage/geweld in haar invloedssfeer te trekken/houden zou ik het rationeel gezien slim vinden om zsm lid te worden van de NAVOquote:Op maandag 28 februari 2022 15:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou zo handig is, niemand is rationeel op dit moment. Finland en Rusland hebben een complexe relatie en toetreding tot NAVO heeft best wat gevolgen. Geen al te overhaaste beslissing lijkt me wel handig.
Maar goed, ik ben geen Fin dus ze moeten het lekker zelf weten
Ja manquote:
Maar die neutrale rol is vanuit Russisch perspectief alleen bedoeld om meer invloed te kunnen uitoefenen in Oekraïne (en omliggende landen). Dat is de Russische definitie van "neutrale rol".quote:Op maandag 28 februari 2022 15:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over een neutrale rol lees je ook dat Zelensky dat ok zou vinden.
Je kunt dan wel de facto twee afgescheiden republieken hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:13 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Meer zelfbestuur betekent natuurlijk niet gelijk dat het geen Oekraïne meer is. Tenminste als je de Oekraïners vraagt.
Lul niet zo domquote:Op maandag 28 februari 2022 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja manKan je nu weer ontopic gaan? dankjewel
Ik twijfel nog wel over b.v. de hoeveelheid doden. Vaak is het een hoop propaganda wat over en weer wordt gegooid zonder duidelijke bronnen erbij te hebben. Ik geloof wel dat ze een hoop voertuigen kwijt zijn maar dan ook...ze kunnen een hoop roepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |