Nee volgens mij wordt er nog wel redelijk netjes volgens de xG gepresteerd maar dat komt vooral doordat Feyenoord nog vrij veel scoort uit afstandsschoten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou wel moeten, Dessers en Sinisterra hadden moeten scoren. En Til voor rust natuurlijk ook. Maar volgens presteren we heel het seizoen al redelijk onder de xG. Dat heeft dan toch met de factor kwaliteit te maken.
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
En zo moet je toch nog weer echt naar beneden gaan kijken terwijl AZ een vreselijk matig team heeft.
Wat doen wij ons tekort dit seizoen zeg. Man man man.
Oh, ik dacht dat wij op basis xG meer punten moesten hebben dan PSV of was dit omdat PSV zo aan het overpreformen is?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee volgens mij wordt er nog wel redelijk netjes volgens de xG gepresteerd maar dat komt vooral doordat Feyenoord nog vrij veel scoort uit afstandsschoten.
Makkelijke kansen zoals vandaag Til, Dessers en Sinisterra worden bijzonder veel gemist.
Bij Feyenoord loopt er helaas ook veel te veel middelmaat rond. Arnesen brengt helaas ook veel rotzooi binnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
En zo moet je toch nog weer echt naar beneden gaan kijken terwijl AZ een vreselijk matig team heeft.
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.
Til ook niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.
Ja Til en Linssen zijn echt matig en Jan Kabas laat het ook niet echt zien, maar verder vind ik onze selectie absoluut geen middelmaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij Feyenoord loopt er helaas ook veel te veel middelmaat rond. Arnesen brengt helaas ook veel rotzooi binnen.
Eens, je had gemakkelijk 10 punten meer kunnen hebben. Maar onze voorhoede komt gewoon kwaliteit tekort en mist na de winterstop ook het nodige geluk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
Geen een speler van Feyenoord zou op interesse van psv of Ajax kunnen rekenen momenteel. Pure middelmaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, je had gemakkelijk 10 punten meer kunnen hebben. Maar onze voorhoede komt gewoon kwaliteit tekort en mist na de winterstop ook het nodige geluk.
En dan heb je nog Jahanbakhsh die speelde volgens mij vlak voor z’n wissel zes ballen achter elkaar naar de verkeerde kleur. Dat gaat echt niks meer worden. Het leek een leuke transfer, maar de man heeft z’n wondersloffen in Engeland laten liggen. Doet gewoon alles fout.
Nee. Feyenoord redelijk volgens verwachting:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat wij op basis xG meer punten moesten hebben dan PSV of was dit omdat PSV zo aan het overpreformen is?
Ja leuk, maar van welk geld? Feyenoord is hartstikke blut, zo'n Walemark kon ook alleen maar worden aangetrokken omdat er wat rijke vriendjes geld toeschoven. En er loopt nou ook weer niet echt veel waarde rond op het veld die je voor een leuk bedrag kan verkopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Positief puntje in de persco van vrijdag was dan dat ze wel echt op zoek zijn naar een ander type voorin. Tenminste, dat maakte ik op uit de woorden van Slot.
Donder op naar Rusland.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja leuk, maar van welk geld? Feyenoord is hartstikke blut, zo'n Walemark kon ook alleen maar worden aangetrokken omdat er wat rijke vriendjes geld toeschoven. En er loopt nou ook weer niet echt veel waarde rond op het veld.
Zo'n kans van Dessers op de paal, daar zit vooral heel veel pech bij. Dat was niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.
Lijkt structureel dus, zit het dan gewoon tegen, of is het gebrek aan kwaliteit?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.
Lol. De selectie van PSV is echt alleen voorin beter. Verder is het gelijkwaardig of zelfs minder, maar doordat ze meer individuele klasse hebben in de aanval is dat ook direct de reden dat ze boven ons staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geen een speler van Feyenoord zou op interesse van psv of Ajax kunnen rekenen momenteel. Pure middelmaat.
Ja goede vraag. Ik denk dat het een combi van beiden is. Inmiddels is dat onoverwinnelijke bij Slot er ook wel een beetje vanaf en dan wordt zo'n slotfase voor iedereen ook erg frustrerend. Je ziet dat ook bij de spelers, gehaast ballen inleveren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt structureel dus, zit het dan gewoon tegen, of is het gebrek aan kwaliteit?
Eigenlijk blijkt hieruit dat xg's niks zeggen (zie ook PEC Zwolle)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord redelijk volgens verwachting:
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
PSV is inderdaad aan het overpresteren.
Dat gaan we zien als we op wedstrijd 34 zitten. De xG was juist een indicator dat Zwolle de eerste seizoenshelft aan het onderpresteren was, op basis van hun statistieken mocht je betere resultaten verwachten. En dat gebeurt dus ook na de winterstop.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk blijkt hieruit dat xg's niks zeggen (zie ook PEC Zwolle)
Ik vond hem eerlijk gezegd niet eens zo geweldig invallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Walemark wel echt verfrissend en goed trouwens.
2 of 3 prachtige voorzetten, een paar prachtige acties. Ruim voldoende.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd niet eens zo geweldig invallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |