Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Het spel lijkt helemaal nergens op de eerste 20 min.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat was een strafschop. Het is zo'n seizoen.
Volgens mij verwar je ongeluk met onkunde.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even wat ongeluk in de afronding
De vraag die je dan altijd weer stelt is of het aan Slot ligt of aan de spelers. Ik denk aan de spelers.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is toch wel een van de slechtste helften onder Slot. Wat een niveau.
Stel de vraag dan nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De vraag die je dan altijd weer stelt is of het aan Slot ligt of aan de spelers. Ik denk aan de spelers.
Alle acts verschijnen wel weer dit weekendquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Die overdreven Slot-adoratie die er was tijdens de eerste seizoenshelft is trouwens ook wel definitief voorbij mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
Leuk dat je er weer bent inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle acts verschijnen wel weer dit weekend
Jij denkt dat een andere coach het beter zou doen met deze aanval?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Die overdreven Slot-adoratie die er was tijdens de eerste seizoenshelft is trouwens ook wel definitief voorbij mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Je zou überhaupt al niet met deze aanval moeten starten, dat is al de eerste fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:54 schreef Slobeend het volgende:
mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
Jij denkt dat een andere coach het beter zou doen met deze aanval?
Ik hoop altijd maar dat jouw Feyenoord-adoratie definitief voorbij is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Kom maar met je opstelling dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou überhaupt al niet met deze aanval moeten starten, dat is al de eerste fout.
Laten we beginnen met Dessers voor Linssen en Walemark voor Jahanbaksh.quote:
Dessers is pas net weer fit en Walemark heeft (nog) een waardeloze conditie. Uiteindelijk zie ik die twee ook liever.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Dessers voor Linssen en Walemark voor Jahanbaksh.
Jahanbaksh is oprecht één van de aller slechtste voetballers die er op dit moment op de Nederlandse velden rondloopt. Elke coach die die gast opstelt is per definitie al af.
Je wordt oud gurley.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, welke stagiair bediende de volumeknoppen tijdens de rust
Lekkere piep in mijn oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |