Dus is zijn verhaal complete onzin als een dergelijke premisse er in voorkomt, dan geef je op voorhand al aan dat er geen inval is want Oekraine bestaat niet.quote:
Hij doet het ook niet indirect. Hij is de hele tijd al bezig met Rusland verdedigen en het westen de schuld geven, niets anders.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook erg slecht tegen formeel een bepaald woord te moeten gebruiken ook al geef ik hetzelfde aan. Dus dat begrijp ik wel.
Alleen moet je dan misschien geen politicus worden.
Dan zie je toch wel het verschil tussen een Omtzigt en Klaver. Klaver wilde even goedkoop scoren en kreeg de deksel op z'n neus maar Omtzigt zet hem gewoon klemquote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
En wederom legt Omtzigt de vinger op de zere plek: de inval is niet iets wat is gebeurd, maar er zit iemand achter die ertoe heeft besloten.
Veel woorden gebruiken want dan kan je in het Youtube filmpje wat straks op de website verschijnt met wat handig knip en plak werk er toch fantastisch uitkomen?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe kan je zo lang mogelijk het geven van een antwoord op een simpele vraag uitstellen.
Precies. Meesterlijk doet Omtzigt het: hij blijft rustig, laat Baudet praten en zet hem weer helemaal klem.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan zie je toch wel het verschil tussen een Omtzigt en Klaver. Klaver wilde even goedkoop scoren en kreeg de deksel op z'n neus maar Omtzigt zet hem gewoon klem
Nog even en hij komt met genocide aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:52 schreef Momo het volgende:
Oekraine beschadigd minderheden, een coup in 2014?
Whataboutism.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
Legde de Vs de inval in Irak voor aan de veiligheidsraad en vond die het prima?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |