Met je poten in de klei staan hoeft niet alleen tijdens oorlog.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? Het is hier immers geen oorlog.
Xi zal er wakker van liggenquote:Op maandag 28 februari 2022 11:16 schreef Zorro het volgende:
Alle vrije landen zijn een!
Is dit een sneer naar China?
Is Rutte ooit kort geweest?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:17 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht dat Bergkamp zei dat Rutte een korte verklaring zou geven.
Iedereen is als de dood voor de toorn van Mark!quote:
Ja dat vind ik al sinds de aanstelling van dit kabinet.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
Minister van Defensie moet straks weg voor een overleg
Je was te snelquote:Op maandag 28 februari 2022 11:21 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat sowieso, permanent wel te verstaan...
Hij moet zijn short posities wel verdedigen..quote:Op maandag 28 februari 2022 11:22 schreef Aurelius het volgende:
Hé Sjoerd, nog geld verdiend aan al deze ellende?
Bij1 blijft bij hun standpuntquote:Op maandag 28 februari 2022 11:23 schreef Halcon het volgende:
Benieuwd of er ook links-liberalen in gaan zien dat hun hobby's (klimaat en inclusiviteitsonzin) maar even afgekapt moeten worden ten gunste van dingen die echt belangrijk zijn.
Klimaat is nog steeds belangrijkquote:Op maandag 28 februari 2022 11:23 schreef Halcon het volgende:
Benieuwd of er ook links-liberalen in gaan zien dat hun hobby's (klimaat en inclusiviteitsonzin) maar even afgekapt moeten worden ten gunste van dingen die echt belangrijk zijn.
Die zullen wel pleiten voor een middenweg, elektrische tanks en de aanleg van een netwerk van stroombomen...quote:Op maandag 28 februari 2022 11:23 schreef Halcon het volgende:
Ik vroeg me sowieso al af, waarom gingen ze eigenlijk staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |