Soms begrijp ik wel waar het gevoel vandaan komt, maar ergens pakken ze de verkeerde afslag.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:13 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, en dan tegelijkertijd nog achter zo'n demagoog als Baudet lopen en anderen 'oikofoob' noemen. Helemaal van het padje af.
NAVO BAD...quote:Op maandag 28 februari 2022 00:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel stuitend hoe laconiek er met die dreiging omgegaan word ja door de usual suspects zoals gewoonlijk.
Ga met die Russen om tafel. Ze willen dat Oekrane neutraal blijft en gaat fungeren als bufferzone, lijkt mij geen onredelijke eis. Maar dan moet eerst het Navo-ideaal opzij geschoven worden natuurlijk- namelijk het denken in complotten over dat Rusland hier de grote agressor is en hierna voor andere landen (Polen!!! Baltische staten!!!! Roemeni!!! Moldavi!! ze zijn allemaal niet veilig voor de grote agressor) wil gaan nu gestopt moet worden. Dan is het extrapoleren en voorbarige angst ineens wel gelegitimeerd.
Valt nog wel mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Moet echt vreselijk zijn om dienstplicht soldaat te zijn in Rusland...
[ twitter ]
Veel eerder is er gewoon een foto van een Amerikaanse generaal die de kluizen komt inspecteren. Alleen Nederland beschouwt het formeel als geheim.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In 2019 gewoon bevestigd door de NAVO, er werd vanavond niks nieuws gezegd.
Russen vallen een soeverein EU land binnen zonder reden. Hoe kun je dat in hemelsnaam goed praten?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel stuitend hoe laconiek er met die dreiging omgegaan word ja door de usual suspects zoals gewoonlijk.
Ga met die Russen om tafel. Ze willen dat Oekrane neutraal blijft en gaat fungeren als bufferzone, lijkt mij geen onredelijke eis. Maar dan moet eerst het Navo-ideaal opzij geschoven worden natuurlijk- namelijk het denken in complotten over dat Rusland hier de grote agressor is en hierna voor andere landen (Polen!!! Baltische staten!!!! Roemeni!!! Moldavi!! ze zijn allemaal niet veilig voor de grote agressor) wil gaan nu gestopt moet worden. Dan is het extrapoleren en voorbarige angst ineens wel gelegitimeerd.
Want dat zijn zulke betrouwbare gesprekspartners gebleken he.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ga met die Russen om tafel.
Dat mag Oekrane helemaal zelf beslissen natuurlijk.quote:Ze willen dat Oekrane neutraal blijft en gaat fungeren als bufferzone, lijkt mij geen onredelijke eis.
Precies! Poetin is in werkelijkheid een vredesduif maar wordt door die duivelse westerse propaganda afgeschilderd als schurk die soevereine landen binnenvalt!quote:Maar dan moet eerst het Navo-ideaal opzij geschoven worden natuurlijk- namelijk het denken in complotten over dat Rusland hier de grote agressor is
De fvd is vooral een partij van en voor landverradende prostituees.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FvD is dan ook nep-nationalisme, vals patriottisme. Zelfs de basisgeschiedenis van Nederland is al een brug te ver voor dat volk.
Niemand zegt dat Polen en weet ik veel welke EU-lidstaten hierna zullen volgen gekkie.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je nou een keer inhoudelijk wat daadwerkelijk interessante perspectieven of argumenten biedt, dan komen we nog eens ergens. In plaats daarvan zie ik je nu al een aantal dagen lang enkel preken voor eigen parochie, bazelen dat er te stellig wordt gereageerd. Dat is ook het enige 'tegenwicht' wat je kunt bieden, zonder daar aanleiding toe te geven. Tja.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:13 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag al geconstateerd dat de vlucht naar dogmatisme een probleem is. Dat het ook vanavond weer leidend is in de reacties op posts zoals waar ik hier op reageerde is frustrerend. Er is geen tolerantie. Alles wordt in stromannen en pers. aanvallen aangepakt.
Zit Oekrane al bij de EU?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Russen vallen een soeverein EU land binnen zonder reden. Hoe kun je dat in hemelsnaam goed praten?
Mag Oekrane zelf ook nog iets?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat stadium is nu gewoon al te laat. Er was genoeg ruimte voor onderhandelingen maar die debiel valt al het land binnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Heb wel medelijden met de Russische bevolking.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gehaktdag op de Russische financile markten morgen.
Kunnen die drones die konvooien nu niet bereiken?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Prijsschieten voor Bayraktar TB2 drones.
Dat er kernbommen op scherp staan misschien en omdat de EU olie op het vuur aan het gooien is misschien?quote:
Soeverein zou al genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Europees.
Nadat Rusland verschillende humanitaire doelen heeft bestookt, er een ongekende hoeveelheid slachtoffers al zijn gevallen en mensen op de vlucht hebben moeten slaan voor Rusland denk jij oprecht nog dat Oekrane met Rusland om de tafel wil en Rusland het vuur zou willen staken?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ga met die Russen om tafel. Ze willen dat Oekrane neutraal blijft en gaat fungeren als bufferzone, lijkt mij geen onredelijke eis.
Neen. Gaat Mark morgen die UK binnen vallen? Dat is ons buurland en zit niet in de EU.quote:
Ik snap dat het frustrerend is, maar het wordt niet beter als je eraan meedoet. En mijn ervaring is dat juist op Fok! een plek is voor aberrate meningen als ze goed worden onderbouwd. Dan moet je maar voor lief nemen dat je door een enkeling wordt uitgemaakt voor wappie of - in mijn geval - voor een kenau.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:13 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag al geconstateerd dat de vlucht naar dogmatisme een probleem is. Dat het ook vanavond weer leidend is in de reacties op posts zoals waar ik hier op reageerde is frustrerend. Er is geen tolerantie. Alles wordt met stromannen en pers. aanvallen aangepakt.
En dat er kernbommen op scherp staan is de schuld van de EU/NAVO?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat er kernbommen op scherp staan misschien en omdat de EU olie op het vuur aan het gooien is misschien?
De EU kan prima zeggen geen lidmaatschap voor Oekrane. Over 20 jaar is Putin toch weg/dood. Kijk dan maar weer eens wat de opvolger van hem er van vindt.
Je kan die dingen beter tactisch gebruiken aangezien Oekrane maar een stuk of 10-15 van die drones heeft. Het is beter om zo nu en dan belangrijke doelen te raken dan ze continu op pad te sturen voor zo'n konvooi.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kunnen die drones die konvooien nu niet bereiken?
Ook aan jou de vraag: Mag Oekrane als soevereine natie ook zelf nog iets vinden? Of moet Kyiv rekening houden met de lafbekkerij van Vosss?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat er kernbommen op scherp staan misschien en omdat de EU olie op het vuur aan het gooien is misschien?
De EU kan prima zeggen geen lidmaatschap voor Oekrane. Over 20 jaar is Putin toch weg/dood. Kijk dan maar weer eens wat de opvolger van hem er van vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |