say whatquote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, maar Rusland blijft je buur. Dat is een feit. Het is zoveel beter om goede relaties met buren te hebben. Dus vrede moet het doel zijn. En dat willen de russen ook. De vraag is of er een compromis kan worden gevonden.
Da's een gepasseerd station als die 'goede buur' je land binnenvalt.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, maar Rusland blijft je buur. Dat is een feit. Het is zoveel beter om goede relaties met buren te hebben. Dus vrede moet het doel zijn. En dat willen de russen ook. De vraag is of er een compromis kan worden gevonden.
Wat jij nu doet is de agressor verdedigen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Russisch.
Ik ben wel tegen hetgeen de EU/VS/UK doet. Die hebben Oekraïne een worst voorgehouden. Terwijl Putin meermaals gezegd heeft het niet te zullen accepteren.
De mensen in Oekraïne zijn een loer gedraaid door "ons" en wat doen de mensen die daar voor verantwoordelijk waren nu? Non-stop olie op het vuur gooien.
Dit gaat slecht aflopen voor Europaals we niet uitkijken.
Verder heb ik zeker te doen met de mensen in Oekraïne. Ik vind alleen dat we het er niet beter op maken door juist hetgeen te roepen en te doen waarvan Rusland heeft gezegd daar ligt de grens.
Maar ook daar komen weer de idiote eisen van Moskou om de hoek kijken, want die verwachten dat dat Luhansk en Donestk dan een veto krijgen over het buitenlands beleid van Oekraïne. Waarmee dus de facto Rusland een veto krijgt over het Oekraïense buitenlandse beleid.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over Luhansk en Donetsk was al afgesproken dat die meer zelfbestuur moeten krijgen. Dus op zoiets zal het wel uitdraaien.
Op het Sovjet Ereveld Leusdenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef einzeinz het volgende:
Waar zou Poetin die nuke op richten?
Brussel dan? Als vestigingsplaats van de NAVO en SWIFT.
Rusland wil vrede en dat doen ze door even een buurland binnen te vallen en allerlei burgerdoelen te bestoken met dodelijke wapens. Ja, ok, goed verhaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Prijsschieten voor Bayraktar TB2 drones.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:43 schreef snabbi het volgende: [..] Op sky hadden ze daar meerdere dingen van
Zeer triest en discutabel, inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is de agressor verdedigen.
Er lopen wel dagelijks duizenden Russen te demonstreren tegen deze oorlog, met gevaar voor eigen leven in principe.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Rusland wil vrede en dat doen ze door even een buurland binnen te vallen en allerlei burgerdoelen te bestoken met dodelijke wapens. Ja, ok, goed verhaal.
Je komt in een rare discussie terecht inderdaad. Aan de ene kant wil Oekraïne geen land prijs geven (denk ik), aan de andere kant wordt land wat je niet prijs geeft in de praktijk een blok aan je been.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ook daar komen weer de idiote eisen van Moskou om de hoek kijken, want die verwachten dat dat Luhansk en Donestk dan een veto krijgen over het buitenlands beleid van Oekraïne. Waarmee dus de facto Rusland een veto krijgt over het Oekraïense buitenlandse beleid.
Zelensky heeft al laten doorschemeren dat hij open staat voor een neutrale status van Oekraine, maar dan wel een daadwerkelijk neutrale status en niet een waar zo veel restricties en achterdeurtjes in zitten dat ze alsnog een vazalstaat worden van Rusland.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Dus vrede moet het doel zijn. En dat willen de russen ook.
Als de Russen tenminste geen luchtdoelgeschut hebben meegenomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Prijsschieten voor Bayraktar TB2 drones.
Zit jij hier nou alleen maar Turkse reclame te maken of hoe zit dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Prijsschieten voor Bayraktar TB2 drones.
Maar dat is meteen het dilemma. Want de enige partij die een geloofwaardige garantie kan geven is de Nato.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom ook dat Oekraïne garanties zal willen van iemand anders dan de Russen. Dat gaat er hier bij sommigen niet in, maar toezeggingen van de Russen zullen weinig waard zijn voor Oekraïne.
Vosss in september 1939.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Duits.
Ik ben wel tegen hetgeen de Geallieerden doen. Die hebben Polen een worst voorgehouden. Terwijl Hitler meermaals gezegd heeft het niet te zullen accepteren.
De mensen in Polen zijn een loer gedraaid door "ons" en wat doen de mensen die daar voor verantwoordelijk waren nu? Non-stop olie op het vuur gooien.
Dit gaat slecht aflopen voor Europa we niet uitkijken.
Verder heb ik zeker te doen met de mensen in Polen. Ik vind alleen dat we het er niet beter op maken door juist hetgeen te roepen en te doen waarvan Duitsland heeft gezegd daar ligt de grens.
Geilneef.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef ACT-F het volgende:
Moet zij niet naar Nederland vluchten?![]()
[ afbeelding ]
Met die paar drones, schending van mensenrechten en een dictator aan de macht?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef polderturk het volgende:
Mag Turkije nu eindelijk bij de EU?
Turkije heeft Oekraïene goed geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |