SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Yaaaaayquote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan mag je de blije fanten en rare kwoks verzorgen, is dat goed @:bitterbal?
Heb ik ook gedaan jaquote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaaaay
Lol, ik zit de hele avond al topics terug te lezen btw. En wij hadden een bumpy fok-relationship, US
Heerlijk is hetquote:
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbelquote:Op zondag 27 februari 2022 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je eigen risico al betaald dan?
Wij clashten vaak hè?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaaaay
Lol, ik zit de hele avond al topics terug te lezen btw. En wij hadden een bumpy fok-relationship, US
Deze man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij clashten vaak hè?
Toen wist ik al dat je door mijn rake opmerkingen ooit nog heel goed terecht zou komen
Spannondquote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbel
En ik heb m’n nieuwe parfum op ook.quote:
Godsammequote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij clashten vaak hè?
Toen wist ik al dat je door mijn rake opmerkingen ooit nog heel goed terecht zou komen
Ik hoorde dat hij alle cruiseschepen gaat laten zinkenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Heeft putin zich al terug getrokken, de naarling
Welke?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ik heb m’n nieuwe parfum op ook.
Nietusquote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Aan zn ego mankeert iig niksquote:
Hij wil ons allemaal de moeder nuken zei die straks.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit willen zienquote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbel
Gezien z'n posts van een paar jaar geleden durf ik zelfs te zeggen dat meneer zelfs iets bescheidener is geworden. Wie had dat gedachtquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij alle cruiseschepen gaat laten zinken
Dit klopt ook zelfsquote:Op zondag 27 februari 2022 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien z'n posts van een paar jaar geleden durf ik zelfs te zeggen dat meneer zelfs iets bescheidener is geworden. Wie had dat gedacht
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe is het met mijn favo serpent![]()
Crystal Noir - Versacequote:
Oh sorry liefjequote:
Dat klinkt goedquote:
Mag, je kan donderdag bij m’n training komen kijken.quote:
Hierna zeker een supergiftige mensenetende slangen uitbraak in Thailand, zul je zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:48 schreef bitterbal het volgende:
hebben we hopelijk net covid achter de rug krijg je nu zon gek
het houdt niet opquote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierna zeker een supergiftige mensenetende slangen uitbraak in Thailand, zul je zien.
Die ken ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Ik had vroegah volgens mij altijd Bright Crysal. Zoiets
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het Bitterballiaans worden maar zeer zelden leestekens gebruikt.
Die ken ik dan weer niet, maar ik vertrouw op jouw goede geurtjes-smaakquote:Op zondag 27 februari 2022 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik heb hoofdzakelijk lady million of la vie est belle -
Lancôme.
Maar heb ook een hele berg die ik alleen af en toe gebruik.
Omfgquote:Op zondag 27 februari 2022 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7841907_65ea024a
Je mag wel een keer ruikenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik vertrouw op jou goede geurtjes-smaak
BC heb ik al eeuwen niet meer gezien tho
Je training hoe je mensen kan dubbelvouwen ?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag, je kan donderdag bij m’n training komen kijken.
Waar staat BC voor?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik vertrouw op jouw goede geurtjes-smaak
BC heb ik al eeuwen niet meer gezien tho
Met dank aan parfumado hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga volgende keer dat ik in de Douglas ben eens ruiken.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je training hoe je mensen kan dubbelvouwen ?
quote:
Zoietsquote:Op zondag 27 februari 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag je dan zo'n strak trainingspakje?
De Bright Crystal van Versace dusquote:
Welterusten !!quote:Op zondag 27 februari 2022 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
De Bright Crystal van Versace dus
Maarrrr, 't wordt tijd dat ik naar bed ga. Een geweldig weekend verwerken en mezelf voorbereiden op een nóg geweldiger weekend zodra het weer mogelijk is, want het is nog niet voorbij![]()
Dus welterusten, allen![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ssst. Straks heb ik nog een abonnement.
Helemaal op na vandaag?quote:
Maar je bent nog een jong dingquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag nog minimaal 35 jaar van de 50
ben je het echt zat?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:00 schreef bitterbal het volgende:
16 km heen en weer met die dienbladen
ksstquote:Op maandag 28 februari 2022 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
Tenzij je banken verkoopt natuurlijkt![]()
Goud geld kun je daarin verdienen.
Ahquote:
Hoe laat moet je op?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Morgen spijt.
Vind je die autistische blik van die kerel niet zwaar irritant?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:08 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik wil the sinner nog afkijken…
Beetje wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je die autistische blik van die kerel niet zwaar irritant?
Pics van je lampquote:Op maandag 28 februari 2022 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga nog even mijn kitschlamp ophangen denk ik
Oké ik wacht op het appjequote:
Owwww tijd zatquote:
Er moet iets mis zijn.quote:
zou een AMber alert werken?quote:Op maandag 28 februari 2022 06:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er moet iets mis zijn.
Ik rij nu naar Zwitserland!
Ik stond verse broodjes te bakkenquote:Op maandag 28 februari 2022 06:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er moet iets mis zijn.
Ik rij nu naar Zwitserland!
Ja, nu heb ik er spijt van dat ik toch maar naar het werk gereden benquote:
Nog hogere benzineprijzen?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat zal deze mooie dag ons weer brengen op het wereldtoneel?
Aanvallen!quote:Op maandag 28 februari 2022 06:22 schreef kwiwi het volgende:
Ontbijt staat weer klaar op het dorpsplein![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
oeh, nicequote:Op maandag 28 februari 2022 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
doemdenken is nutteloos.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, denk dat dat the least of our worries is nu
Ban het weekend bij een 'goedkoop' tankstation getankt, 2,11.9 voor de E5quote:
ik zaterdag nog voor Eur 2.08 bij een Shell in Z'meerquote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ban het weekend bij een 'goedkoop' tankstation getankt, 2,11.9 voor de E5
Zal alleen maar duurder gaan worden gok ik, olie is ook alweer boven de 100$quote:Op maandag 28 februari 2022 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zaterdag nog voor Eur 2.08 bij een Shell in Z'meer
Dadelijk gaan de Russische beurzen pas open, 90 euro voor een litertje benzinequote:Op maandag 28 februari 2022 07:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal alleen maar duurder gaan worden gok ik, olie is ook alweer boven de 100$
De roebel is in ieder geval al ingestortquote:Op maandag 28 februari 2022 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk gaan de Russische beurzen pas open, 90 euro voor een litertje benzine
Hoe heette dat midddeleeuwse stadje ook alweer dat ik moest zien?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk gaan de Russische beurzen pas open, 90 euro voor een litertje benzine
Te laatquote:Op maandag 28 februari 2022 07:58 schreef Karzai het volgende:
Moin, ik wil graag nog even op vakantie voordat de derde wereldoorlog uitbreekt
middeleeuwen komt de samenleving vanzelf wel weer inquote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe heette dat midddeleeuwse stadje ook alweer dat ik moest zien?
Gelukkig bouwen de Duitsers nu met bloedspoed voor 100 miljard aan de wederopbouw van hun leger.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De roebel is in ieder geval al ingestort
Segovia.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe heette dat midddeleeuwse stadje ook alweer dat ik moest zien?
Eerder terug naar de tijd van het Paleozoïcum.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
middeleeuwen komt de samenleving vanzelf wel weer in
waarquote:Op maandag 28 februari 2022 07:59 schreef Karzai het volgende:
Hotel is geboekt, nog even kaartjes voor het Prado regelen
quote:Op maandag 28 februari 2022 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenWeer 4:01 zonlicht erbij, de dag is alweer 12 minuten langer dan vrijdag
Het gaat hard nu
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor een viezigheid?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenWeer 4:01 zonlicht erbij, de dag is alweer 12 minuten langer dan vrijdag
Het gaat hard nu
[ afbeelding ]
FIJNE MAANDAG ALLEN KUTTENKOPJENSquote:Op maandag 28 februari 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een viezigheid?
wtf wat is dit nu weerquote:Op maandag 28 februari 2022 08:13 schreef Ama het volgende:
Ik mag de tuin niet meer in.
[ link | afbeelding ]
ah de witte-pakken brigadequote:Op maandag 28 februari 2022 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze gaan hier overal asbest verwijderen.
De jaren tachtig waren een baken van stabiliteit vergeleken met de huidige volatiele situatiequote:Op maandag 28 februari 2022 07:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doemdenken is nutteloos.
Net als in de jaren 80 kan ik er eigenhandig weinig aan veranderen.
Zou het treurig voor de mensheid vinden als er een nucleaire oorlog komt. Voor de aarde zou het een zegen zijn als de mensheid weer teruggeworpen wordt naar de middeleeuwen, voor de mensen die ik liefheb helaas wat minder
mij ook maar komt voor ons wel goed denk ikquote:Op maandag 28 februari 2022 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De jaren tachtig waren een baken van stabiliteit vergeleken met de huidige volatiele situatieDus ja, het houdt me wel bezig
Zal al vast wat restaurantjes uitzoekenquote:Op maandag 28 februari 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuklekker tapa's eten, beetje biertjes drinken en struinen
het is voor mij geen reden om mijn negatief-kritische houding om te laten slaan in een depressief-fatalistische, dus ik ga gewoon verder. Putin, Biden, Zelensky en wie dan ook vegen met de mening van Koen66 cs toch hun achtersta afquote:Op maandag 28 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij ook maar komt voor ons wel goed denk ik
Alleen even een helm op als Putin de Mir op Europa laat crashenquote:Op maandag 28 februari 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij ook maar komt voor ons wel goed denk ik
dat deden ze al jaren terug hequote:Op maandag 28 februari 2022 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen even een helm op als Putin de Mir op Europa laat crashen
Liever Mir dan zo'n lichtgevende paddenstoel.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen even een helm op als Putin de Mir op Europa laat crashen
de Mir laten crashen, die vliegt al heul lang niet meerquote:
Goed puntquote:Op maandag 28 februari 2022 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liever Mir dan zo'n lichtgevende paddenstoel.
ik zag @-Shii- gisteren nog, dan liever die paddestoelquote:Op maandag 28 februari 2022 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liever Mir dan zo'n lichtgevende paddenstoel.
Ben je verliefd?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag @:-shii- gisteren nog, dan liever die paddestoel
een oud ruimtestation van de Russen, al lang geleden gecrashtquote:Op maandag 28 februari 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet zo gauw niet wat dat is
nu alquote:Op maandag 28 februari 2022 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Asbest wasbest.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Mir klinkt leuker dan ISSquote:Op maandag 28 februari 2022 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een oud ruimtestation van de Russen, al lang geleden gecrasht
Dat ding valt niet zo precies te sturen in ieder geval.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:24 schreef Koen66 het volgende:
dat zou wel de ultieme wraak zijn, ISS op New York laten crashen oid
Ik had gisteren kon een overdosis van nieuws. Ga het vandaag ook maar beperken.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De jaren tachtig waren een baken van stabiliteit vergeleken met de huidige volatiele situatieDus ja, het houdt me wel bezig
Jij hebt je vliegtickets toch ook al gekocht? Want dat wordt natuurlijk ook onbetaalbaar straksquote:Op maandag 28 februari 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuklekker tapa's eten, beetje biertjes drinken en struinen
Laat maar vallen dan, het komt er toch wel vanquote:Op maandag 28 februari 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ding valt niet zo precies te sturen in ieder geval.
[..]
Ik had gisteren kon een overdosis van nieuws. Ga het vandaag ook maar beperken.
Zoals Koen al aangaf, uiteindelijk kunnen wij er niet zoveel aan veranderen zelf.
ja 2 dagen terug geloof ik. zat nu op 950 al maar wel gelijk met binnenlandse vluchtquote:Op maandag 28 februari 2022 08:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hebt je vliegtickets toch ook al gekocht? Want dat wordt natuurlijk ook onbetaalbaar straks
Nee, die mensen in Oekraïne kunnen er ook niet zo heel veel aan doen. Benieuwd of zij zich ook troosten met deze instagramwijsheden.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ding valt niet zo precies te sturen in ieder geval.
[..]
Ik had gisteren kon een overdosis van nieuws. Ga het vandaag ook maar beperken.
Zoals Koen al aangaf, uiteindelijk kunnen wij er niet zoveel aan veranderen zelf.
Home is where the fires burn.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die mensen in Oekraïne kunnen er ook niet zo heel veel aan doen. Benieuwd of zij zich ook troosten met deze instagramwijsheden.
De naarling en de engnekquote:Op maandag 28 februari 2022 08:41 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk heeft dit alles teweeg dat putin en die engnek van belarus verdwijnen en mensen gewoon daar vrij hun leven kunnen hebben
ik heb geen idee, 2 dagen gewerkt en zit nu als een soort energieloze mummie op mijn stoelquote:Op maandag 28 februari 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt het werken ineens zo zwaar ineens of wat?
quote:Op maandag 28 februari 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee, 2 dagen gewerkt en zit nu als een soort energieloze mummie op mijn stoel
quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Nieuw in de Efteling; De Naarling en de Engnek en het geheim van de boze komkommer.
Stom, pak koffie dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee, 2 dagen gewerkt en zit nu als een soort energieloze mummie op mijn stoel
Die valserik kruipt stiekem in konijnenholen waar hij helemaal niet mag komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat doet die komkommer precies?
Wat ben je dan ook vroeg uit bed.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bepaalde vloeistoffen in beweging houden.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat doet die komkommer precies?
ja hoofd springt gewoon aanquote:Op maandag 28 februari 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ben je dan ook vroeg uit bed.
Komkommersap?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde vloeistoffen in beweging houden.
die komkommer?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die valserik kruipt stiekem in konijnenholen waar hij helemaal niet mag komen.
Geen idee eigenlijk haha, zag dit ineens op mijn achterdeur vanochtend.quote:
dacht dat komkommers altijd heel neutraal waren ?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja naar en vals groen ding is het.
Ze doen alsof, beetje naar de mond praten maar ondertussen bereiden ze allerlei snode plannetjes voor in hun waterige groene hoofdjes.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat komkommers altijd heel neutraal waren ?
ik zal vanaf nu heel anders naar komkommers kijkenquote:Op maandag 28 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze doen alsof, beetje naar de mond praten maar ondertussen bereiden ze allerlei snode plannetjes voor in hun waterige groene hoofdjes.
Slotje op de groentelaquote:Op maandag 28 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal vanaf nu heel anders naar komkommers kijken
boksquote:Op maandag 28 februari 2022 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga weer aan het werk stelletje internethelden en toetsenbordriddersDe BV Nederland stromende houden
Op deze manier dus? ------->quote:Op maandag 28 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal vanaf nu heel anders naar komkommers kijken
ja en zoquote:Op maandag 28 februari 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze manier dus? -------> [ link | afbeelding ]
je ging altijd nakend?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:03 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds tienduizend jaar weer een broek (aan).
Let je even niet op, sta je daar een beetje na te stomen met een colaatje, springt er ineens zo'n groene naarling in je nek en begint te sabbelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
moet dus voorzichtig zijn op werk met al die komkommers in de koeling
mijn nekharen staan nu rechtopquote:Op maandag 28 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Let je even niet op, sta je daar een beetje na te stomen met een colaatje, springt er ineens zo'n groene naarling in je nek en begint te sabbelen.
Zullen we stiekem een van de valse komkommers naar die top sturen?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
09:10
De onderhandelingen tussen Rusland en Oekraïne beginnen om 10.00 uur Nederlandse tijd, meldt de Britse krant The Guardian
Heb er weinig vertrouwen in met die naarling
nou wel een kratje hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we stiekem een van de valse komkommers naar die top sturen?
wat kost zo iets nou?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:21 schreef Karzai het volgende:
We hebben een mooi artikel voor de baudet aanhangers in de winkel. De uil van mineralen, dimmy?, los?
[ afbeelding ]
tijd om naar de kapper te gaan, die gaat er wel even met een scheermesje langsquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
' Hello Sir Putin, would you like to try one of my amazing cucumbers?![]()
'
' Da'
' hehehehehe"
Ah, jammer, voor 20 had ik hem wel willen hebbenquote:
Ik heb bij de kringloop hier wel eens het idee dat het volledig random isquote:
Rent naar Moeraspoes.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
Jongens de koffie is klaar! Geef je beker maar.
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
WAar blijft de foto van de lamp?quote:
Ohw, wacht, even de koffie die ik al heb attenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, maar dat kan ik wel voor je doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Heeft er iemand toevallig ook crackers met hagelslag gemaakt?
oh lekkerquote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik wel voor je doen.
Welke hagelslag wil je?quote:
extra puurquote:Op maandag 28 februari 2022 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke hagelslag wil je?
We hebben melk, puur, extrapuur of vruchtenhagel
Ik heb nog één cracotte.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Heeft er iemand toevallig ook crackers met hagelslag gemaakt?
Deze vrouwquote:
Oh, een witte boterham met vruchtenhagelquote:Op maandag 28 februari 2022 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke hagelslag wil je?
We hebben melk, puur, extrapuur of vruchtenhagel
Geniaal en hoogbegaafd als dat ik er bent kwam ik er vannacht achter dat ik licht nodig heb om een lampje op te hangenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
WAar blijft de foto van de lamp?
* Moeraskat schenkt koffie in.
Het is nu al heel lang licht.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniaal en hoogbegaafd als dat ik er bent kwam ik er vannacht achter dat ik licht nodig heb om een lampje op te hangen
Oké een dubbele witte boterham voor Giannis met vruchtenhagel.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:37 schreef gianni61 het volgende:
wij hadden nooit witbrood thuis
en geen vruchtenhagel
alleen penetreer poezenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is nu al heel lang licht.
Heb je geen knijpkat in huis?
Inb4: kattengrappen of Moeraskatgrappen
huehueheuquote:
Ben nu aan het werkquote:Op maandag 28 februari 2022 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is nu al heel lang licht.
Heb je geen knijpkat in huis?
Inb4: kattengrappen of Moeraskatgrappen
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké een dubbele witte boterham voor Giannis met vruchtenhagel.
Een cracker met extra pure hagelslag voor bitterbal... Welke cracker wil je? Een knappertje, Waza, Bolletje of cracotte extra volkoren. ?
Waarom heb ik zoveel shit in huis
Oh ja, maandag is m'n vrije dagquote:Op maandag 28 februari 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk [ afbeelding ]
de meest normalequote:Op maandag 28 februari 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké een dubbele witte boterham voor Giannis met vruchtenhagel.
Een cracker met extra pure hagelslag voor bitterbal... Welke cracker wil je? Een knappertje, Waza, Bolletje of cracotte extra volkoren. ?
Waarom heb ik zoveel shit in huis
Luxepoesquote:Op maandag 28 februari 2022 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja, maandag is m'n vrije dag
quote:
Maar ik werk onregelmatig en ook in't weekend.quote:
Ik ben ook wel een beetje een feederquote:
Ik moet nu aan de Crackpaal denken.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spannend zo al die verschillende crackers.
onregelmatige leefquote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik werk onregelmatig en ook in't weekend.
misschien was jij de enige die het lekker vond :pquote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]zijn ze allemaal wel.
heb geen gekke smaken in huis nu.
Ik had onlangs wel bruine bolletjes met sinaasappel en appel erin. Was echt lekker.
Was zo'n gratis product van de jumbo. dus ik dacht, ik ga ze nog een keer nabestellen, zijn ze nergens te vinden.
Dat is toch raar of niet? Waarom dan zo'n reclameproduct erbij doen?
Heerlijkquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was jij de enige die het lekker vond :p
Dan zit je hier goed. Ballie is al op haar rug gaan liggen met haar mondje open.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een feeder
Denk je dat ik haar dan ook even over haar buikje mag aaien?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed. Ballie is al op haar rug gaan liggen met haar mondje open.
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed. Ballie is al op haar rug gaan liggen met haar mondje open.
Dit is gvd geile praat zo vroeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat ik haar dan ook even over haar buikje mag aaien?
Even in de navel poeren zeker.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat ik haar dan ook even over haar buikje mag aaien?
Zo ben ikquote:Op maandag 28 februari 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is gvd liefdevolle praat zo vroeg.
NEEquote:Op maandag 28 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even in de navel poeren zeker.
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet blij met mijn nieuwe wasverzachter
Einde bericht.
waarom niet>quote:Op maandag 28 februari 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet blij met mijn nieuwe wasverzachter
Einde bericht.
geen walvisserij voor jou?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NEE
Navels![]()
Niemand mag ook ooit aan mijn navel komen, ik word daar zó misselijk van. Echt nofackingway.
Neequote:
Sommige vrouwen hebben zo'n hele diepe waar je met je pink in kunt.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NEE
Navels![]()
Niemand mag ook ooit aan mijn navel komen, ik word daar zó misselijk van. Echt nofackingway.
Zo diep is die van mij niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben zo'n hele diepe waar je met je pink in kunt.
en is het wat?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n spray gekocht van Robijn om je kleren op te frissen na het dragen.
Wil ik ook wel graag weten jaquote:
quote:
denk dat het een soort febrezze s voor je kledingquote:Op maandag 28 februari 2022 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil ik ook wel graag weten ja
Ook zestien keer over getwijfeld.
Ja, maar ben altijd bang als of ik echt ruik naar zo'n zwitseltalkpoederincident. En dat wil ik niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het een soort febrezze s voor je kleding
Wel lief tochquote:
Ik ken een meisje dat Febreze heet en die is niet zo heel erg hygiënisch naar mijn bescheiden mening dus ik vind dat grappig.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het een soort febrezze s voor je kleding
Ja, heb de kleren ook een dagje buiten laten hangenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof je deo op je kleding hebt gespoten?
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Staart van de kat tussen de deur, kat over de zeik en kitten in tranen.
Mental image van de katquote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Staart van de kat tussen de deur, kat over de zeik en kitten in tranen.
Ja, ze ging mauwen en rondjes lopen en zo. Leek erop of ze kitten wilde aanvallen, maar deed het steeds niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van de kat [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu een luxe en chique appeltaartje.
Klinkt als een gekwetst feline ego.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze ging mauwen en rondjes lopen en zo. Leek erop of ze kitten wilde aanvallen, maar deed het steeds niet.
Daarna ging ze eten.
Nu ligt ze in een mandje op de krappaal aan d'r staart te likken.
ze ziet er suf uitquote:Op maandag 28 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een gekwetst feline ego.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze ziet er suf uitAaawww, beetje wegtrekkende pijn ook lijkt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blij dat ik geen staart heb.
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze ziet er suf uitAw mooi beestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo'n enorm kattenmens, maar sommige exemplaren vind ik![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gewoon bitterballen met mayo als ontbijt eten @:bitterbal
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Heb ik ook.
Ik vind heel veel katten echt niet leuk.
Maar die 2 die ik heb passen ook wel prima bij mijn interieur én ze zijn lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |