SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Yaaaaayquote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan mag je de blije fanten en rare kwoks verzorgen, is dat goed @:bitterbal?
Heb ik ook gedaan jaquote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaaaay
Lol, ik zit de hele avond al topics terug te lezen btw. En wij hadden een bumpy fok-relationship, US
Heerlijk is hetquote:
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbelquote:Op zondag 27 februari 2022 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je eigen risico al betaald dan?
Wij clashten vaak hè?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaaaay
Lol, ik zit de hele avond al topics terug te lezen btw. En wij hadden een bumpy fok-relationship, US
Deze man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij clashten vaak hè?
Toen wist ik al dat je door mijn rake opmerkingen ooit nog heel goed terecht zou komen
Spannondquote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbel
En ik heb m’n nieuwe parfum op ook.quote:
Godsammequote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij clashten vaak hè?
Toen wist ik al dat je door mijn rake opmerkingen ooit nog heel goed terecht zou komen
Ik hoorde dat hij alle cruiseschepen gaat laten zinkenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Heeft putin zich al terug getrokken, de naarling
Welke?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ik heb m’n nieuwe parfum op ook.
Nietusquote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Aan zn ego mankeert iig niksquote:
Hij wil ons allemaal de moeder nuken zei die straks.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit willen zienquote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbel
Gezien z'n posts van een paar jaar geleden durf ik zelfs te zeggen dat meneer zelfs iets bescheidener is geworden. Wie had dat gedachtquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij alle cruiseschepen gaat laten zinken
Dit klopt ook zelfsquote:Op zondag 27 februari 2022 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien z'n posts van een paar jaar geleden durf ik zelfs te zeggen dat meneer zelfs iets bescheidener is geworden. Wie had dat gedacht
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe is het met mijn favo serpent![]()
Crystal Noir - Versacequote:
Oh sorry liefjequote:
Dat klinkt goedquote:
Mag, je kan donderdag bij m’n training komen kijken.quote:
Hierna zeker een supergiftige mensenetende slangen uitbraak in Thailand, zul je zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:48 schreef bitterbal het volgende:
hebben we hopelijk net covid achter de rug krijg je nu zon gek
het houdt niet opquote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierna zeker een supergiftige mensenetende slangen uitbraak in Thailand, zul je zien.
Die ken ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Ik had vroegah volgens mij altijd Bright Crysal. Zoiets
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het Bitterballiaans worden maar zeer zelden leestekens gebruikt.
Die ken ik dan weer niet, maar ik vertrouw op jouw goede geurtjes-smaakquote:Op zondag 27 februari 2022 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik heb hoofdzakelijk lady million of la vie est belle -
Lancôme.
Maar heb ook een hele berg die ik alleen af en toe gebruik.
Omfgquote:Op zondag 27 februari 2022 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7841907_65ea024a
Je mag wel een keer ruikenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik vertrouw op jou goede geurtjes-smaak
BC heb ik al eeuwen niet meer gezien tho
Je training hoe je mensen kan dubbelvouwen ?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag, je kan donderdag bij m’n training komen kijken.
Waar staat BC voor?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik vertrouw op jouw goede geurtjes-smaak
BC heb ik al eeuwen niet meer gezien tho
Met dank aan parfumado hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga volgende keer dat ik in de Douglas ben eens ruiken.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je training hoe je mensen kan dubbelvouwen ?
quote:
Zoietsquote:Op zondag 27 februari 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag je dan zo'n strak trainingspakje?
De Bright Crystal van Versace dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |