Ja, maar ben altijd bang als of ik echt ruik naar zo'n zwitseltalkpoederincident. En dat wil ik niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het een soort febrezze s voor je kleding
Wel lief tochquote:
Ik ken een meisje dat Febreze heet en die is niet zo heel erg hygiënisch naar mijn bescheiden mening dus ik vind dat grappig.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het een soort febrezze s voor je kleding
Ja, heb de kleren ook een dagje buiten laten hangenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof je deo op je kleding hebt gespoten?
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Staart van de kat tussen de deur, kat over de zeik en kitten in tranen.
Mental image van de katquote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Staart van de kat tussen de deur, kat over de zeik en kitten in tranen.
Ja, ze ging mauwen en rondjes lopen en zo. Leek erop of ze kitten wilde aanvallen, maar deed het steeds niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van de kat [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu een luxe en chique appeltaartje.
Klinkt als een gekwetst feline ego.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze ging mauwen en rondjes lopen en zo. Leek erop of ze kitten wilde aanvallen, maar deed het steeds niet.
Daarna ging ze eten.
Nu ligt ze in een mandje op de krappaal aan d'r staart te likken.
ze ziet er suf uitquote:Op maandag 28 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een gekwetst feline ego.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze ziet er suf uitAaawww, beetje wegtrekkende pijn ook lijkt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blij dat ik geen staart heb.
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze ziet er suf uitAw mooi beestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo'n enorm kattenmens, maar sommige exemplaren vind ik![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gewoon bitterballen met mayo als ontbijt eten @:bitterbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |