Welke hagelslag wil je?quote:
extra puurquote:Op maandag 28 februari 2022 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke hagelslag wil je?
We hebben melk, puur, extrapuur of vruchtenhagel
Ik heb nog één cracotte.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Heeft er iemand toevallig ook crackers met hagelslag gemaakt?
Deze vrouwquote:
Oh, een witte boterham met vruchtenhagelquote:Op maandag 28 februari 2022 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke hagelslag wil je?
We hebben melk, puur, extrapuur of vruchtenhagel
Geniaal en hoogbegaafd als dat ik er bent kwam ik er vannacht achter dat ik licht nodig heb om een lampje op te hangenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
WAar blijft de foto van de lamp?
* Moeraskat schenkt koffie in.
Het is nu al heel lang licht.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniaal en hoogbegaafd als dat ik er bent kwam ik er vannacht achter dat ik licht nodig heb om een lampje op te hangen
Oké een dubbele witte boterham voor Giannis met vruchtenhagel.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:37 schreef gianni61 het volgende:
wij hadden nooit witbrood thuis
en geen vruchtenhagel
alleen penetreer poezenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is nu al heel lang licht.
Heb je geen knijpkat in huis?
Inb4: kattengrappen of Moeraskatgrappen
huehueheuquote:
Ben nu aan het werkquote:Op maandag 28 februari 2022 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is nu al heel lang licht.
Heb je geen knijpkat in huis?
Inb4: kattengrappen of Moeraskatgrappen
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké een dubbele witte boterham voor Giannis met vruchtenhagel.
Een cracker met extra pure hagelslag voor bitterbal... Welke cracker wil je? Een knappertje, Waza, Bolletje of cracotte extra volkoren. ?
Waarom heb ik zoveel shit in huis
Oh ja, maandag is m'n vrije dagquote:Op maandag 28 februari 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk [ afbeelding ]
de meest normalequote:Op maandag 28 februari 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké een dubbele witte boterham voor Giannis met vruchtenhagel.
Een cracker met extra pure hagelslag voor bitterbal... Welke cracker wil je? Een knappertje, Waza, Bolletje of cracotte extra volkoren. ?
Waarom heb ik zoveel shit in huis
Luxepoesquote:Op maandag 28 februari 2022 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja, maandag is m'n vrije dag
quote:
Maar ik werk onregelmatig en ook in't weekend.quote:
Ik ben ook wel een beetje een feederquote:
Ik moet nu aan de Crackpaal denken.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spannend zo al die verschillende crackers.
onregelmatige leefquote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik werk onregelmatig en ook in't weekend.
misschien was jij de enige die het lekker vond :pquote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]zijn ze allemaal wel.
heb geen gekke smaken in huis nu.
Ik had onlangs wel bruine bolletjes met sinaasappel en appel erin. Was echt lekker.
Was zo'n gratis product van de jumbo. dus ik dacht, ik ga ze nog een keer nabestellen, zijn ze nergens te vinden.
Dat is toch raar of niet? Waarom dan zo'n reclameproduct erbij doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |