SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
Verrassing. Of nie dan,.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dan kun je stukken goedkoper een interieurstylist betalen om dat te doenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:42 schreef Stepperoller het volgende:
Een vrouw willen zodat je huis eens wordt ingericht![]()
![]()
Zoveel dames. Beter in de kas dan in deze woonkamer. Gelukkig was er in de zomer miner corona
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Waarom doen die vrouwen zo 'gezellie' onderling. Het zijn elkaars concurrenten. Bitchfights wil ik zien.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jammer dat Joost niet bij de vijf zit.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Neuken?quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Daar sta ik altijd van te kijken bij dit programma. Ook met die logeer week. Ik zou echt denken bitch ga weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom doen die vrouwen zo 'gezellie' onderling. Het zijn elkaars concurrenten. Bitchfights wil ik zien.Your beauty never ever scared me.![]()
Wel een leukequote:
Man man man, ik moet er niet aan denken dat ik thuis kom en er 15 slakken sporen door het huis lopenAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
#cringecringecringeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Graag wel met belletje of wekkertje dat afgaat volgende week
Maud![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:44 schreef Leandra het volgende:
Dan kun je stukken goedkoper een interieurstylist betalen om dat te doen
Frans approves this post.![]()
Yup gelijk zijn handen even aan het opmeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, heeft hij Maud nog gekozen ook?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Haha ik denk dat ie een hartaanval krijgt bij t zien van die woonkamer.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frans approves this post.![]()
Hysterische uitstralingquote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frans approves this post.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Die Maud.... Alleen die stem al, dan moeten ze me er panlatten bij langs leggen wil ik hem omhoog krijgenKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Wat doe jij nou weer hierquote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup gelijk zijn handen even aan het opmeten.![]()
Maud heeft waarschijnlijk zo'n kamer helemaal volhangen met foto's van die boer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
kennen wij elkaar?quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik verwacht dat hij daar bij de speeddate op afknapt, dit is echt too much.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup gelijk zijn handen even aan het opmeten.![]()
Wat is er lieverd?quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Gevaarlijke frau, daar moet die boer rekening mee houden. Psycho trekjes en een enorme fan…..quote:Op zondag 27 februari 2022 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Maud heeft waarschijnlijk zo'n kamer helemaal volhangen met foto's van die boer.SOONY![]()
Ja ik zou gelijk iets hebben van wow calm down woman.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij daar bij de speeddate op afknapt, dit is echt too much.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ohquote:![]()
Volgende week wel live kijken hoor.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
De moeite waard?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh![]()
Volgende week wel live kijken hoor.
Crazy fans en een gierput klinken als potentieel genot.SOONY![]()
Ja hoor, in begin altijd wel een beetje hetzelfde toch.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
De moeite waard?
Crazy fans en een gierput klinken als potentieel genot.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Yvon met een hond en een oude auto gezellig naar wat boertjes. Hier je brieven!quote:Op zondag 27 februari 2022 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hoor, in begin altijd wel een beetje hetzelfde toch.SOONY![]()
Ja al kwamen er nu wel al hele hordes dames de boerderij opgestormd.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yvon met een hond en een oude auto gezellig naar wat boertjes. Hier je brieven!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Volgende week 5 ipv 2 mentionsquote:
Gezelliequote:Op zondag 27 februari 2022 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja al kwamen er nu wel al hele hordes dames de boerderij opgestormd.Nou even kijken of ik dit seizoen ga volgenquote:
SOONY![]()
Boeit niet. Je krijgt ze gewoon cadeau. Zonder oogjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gezellie
[..]
Nou even kijken of ik dit seizoen ga volgen
Geen Hilda meer.Geen Joost meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik keek in ieder geval erg uit naar meer prachtige beelden van Terschelling. En Joost leek me een markant figuur.quote:I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Zie ik iets over het hoofd, want die meid uit Limburg heeft toch eigenlijk best weinig brieven gekregen?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ze is wel 2e "geworden" dit seizoen als je naar het aantal brieven kijkt.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef derLudolf het volgende:
Zie ik iets over het hoofd, want die meid uit Limburg heeft toch eigenlijk best weinig brieven gekregen?
Jauke had er 434
Janine had er 104
Hans had er 89
Evert had er 66
Rob had er 42
Gerben had er 40 (afgevallen; die hieronder ook)
Joost had er 33
Hilda had er 31
Robert had er 26, en
Rob had er 8
Vorig seizoen was Annemiek de uitschieter met 633 brieven, maar Bastiaan kreeg er ook "maar" 167.
Die 883 van Agnes (S3), 831 van Jos (S4), 829 van Marc de Zambiaanse viskweker (S9), 1808 van eigen-huis-Tom (S8), 1109 van Henk (S6) en 1029 van Frank (S5) blijven natuurlijk erg hangen![]()
![]()
Zachte G, maar harde L.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle voorzichtigheid voor mijn vrienden met zachte g
@:Lenny_Leonard
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2022 06:08:01 ]![]()
Als je dit allemaal hebt opgezocht:quote:Op zondag 27 februari 2022 23:54 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ze is wel 2e "geworden" dit seizoen als je naar het aantal brieven kijkt.
Jauke had er 434
Janine had er 104
Hans had er 89
Evert had er 66
Rob had er 42
Gerben had er 40 (afgevallen; die hieronder ook)
Joost had er 33
Hilda had er 31
Robert had er 26, en
Rob had er 8
Vorig seizoen was Annemiek de uitschieter met 633 brieven, maar Bastiaan kreeg er ook "maar" 167.
Die 883 van Agnes (S3), 831 van Jos (S4), 829 van Marc de Zambiaanse viskweker (S9), 1808 van eigen-huis-Tom (S8), 1109 van Henk (S6) en 1029 van Frank (S5) blijven natuurlijk erg hangen![]()
Als je dit allemaal uit je hoofd weet:![]()
![]()
Maud?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:25 schreef Donna het volgende:
Goh die Maud, dat gaat nog fijne tv opleveren...![]()
Wikipediaquote:Op maandag 28 februari 2022 08:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je dit allemaal hebt opgezocht:![]()
Als je dit allemaal uit je hoofd weet:![]()
![]()
Ja, 1 van Evert (toch?) z'n vrouwen. Die met die hangmat in de woonkamer en die in de preview voor volgende week hem bij z'n handen pakt om even te 'voelen'.quote:![]()
Dat vind ik een eng mens joh, met die gesproken brief was dat toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, 1 van Evert (toch?) z'n vrouwen. Die met die hangmat in de woonkamer en die in de preview voor volgende week hem bij z'n handen pakt om even te 'voelen'.
Rillingen over m’n lijf…![]()
Of ze is veganist en gaat tijdens de logeerweek een pleidooi voor sojamelk houden. Kunnen de koeien weg, ook beter voor de stikstofuitstootquote:Op maandag 28 februari 2022 08:57 schreef Leandra het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Maud vegetariër is, dan komt hij daar hopelijk tijdens de speeddate al achter want anders krijg je van die Berber bij geitenboer Frank toestanden.![]()
![]()
Dat dacht ik ook idd; zo'n type dat wil dat ze de veehouderij om gaan gooien naar landbouw.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:02 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Of ze is veganist en gaat tijdens de logeerweek een pleidooi voor sojamelk houden. Kunnen de koeien weg, ook beter voor de stikstofuitstoot
Moet ze wel beide broers het hoofd op hol brengen, anders wordt het nooit wat.
Dat zie ik bij Evert ook nog wel gebeuren trouwens, dat een van de dames de broer leuker vindt.
Wat natuurlijk geen probleem is als dat niet de dame is die Evert het leukst vindt.![]()
Misschien mogen er wel 6 blijven logeren. 3 voor Evert en 3 voor Koop.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook idd; zo'n type dat wil dat ze de veehouderij om gaan gooien naar landbouw.
Moet ze wel beide broers het hoofd op hol brengen, anders wordt het nooit wat.
Dat zie ik bij Evert ook nog wel gebeuren trouwens, dat een van de dames de broer leuker vindt.
Wat natuurlijk geen probleem is als dat niet de dame is die Evert het leukst vindt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: