SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Your beauty never ever scared me.![]()
Zouden al deze mensen een jaar wachten met verder daten omdat ze een brief hebben ingestuurd naar een boer(in)?![]()
Klinkt wanhopigquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Dat is instinct.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Mijn meldplicht geldt ook hier dus!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:58 schreef Fosive het volgende:
Waar zijn @:DKUp @:Coco @:NoCigar @:tja77 @:Bugno3 @:Poefbank @:Joop_W @:alpeko
*meldt zich![]()
Zwart op wit in een brief ook nog. Lekker definitiefquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Don't call me Shirley![]()
Zit de vrachtwagenchauffeur er bij?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
@Pisces29 en ik vinden het leuk dat de First Dates delegatie ook hier opdraaftquote:Op zondag 27 februari 2022 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Mijn meldplicht geldt ook hier dus!
*meldt zich![]()
Pfff, die collectie blondjes die straks net zo hard weer wegrent.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zo beta zijn die kandidaten wel jaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Fosive het volgende:
Zouden al deze mensen een jaar wachten met verder daten omdat ze een brief hebben ingestuurd naar een boer(in)?![]()
![]()
Weet je iig waar je aan toe bent, maar zou mij wel een beetje afschrikken. Denk dat een boer daar niet zo’n probleem mee heeft. Die willen volgens mij allemaal wel nageslachtquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dat Yvon de brieven voorleest als een boek voor kleuters helpt ook niet mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar BzV is soberso wel ietwat zoetzappigOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Het ongemak overstijgt de programma’s! Boer die niet sociaal is tussen de 40 smachtende schrijfsters flikkeren, hoppaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
@:Pisces29 en ik vinden het leuk dat de First Dates delegatie ook hier opdraaft.
![]()
Aanwezig hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 20:58 schreef Fosive het volgende:
Waar zijn @:DKUp @:Coco @:NoCigar @:tja77 @:Bugno3 @:Poefbank @:Joop_W @:alpeko![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je iig waar je aan toe bent, maar zou mij wel een beetje afschrikken. Denk dat een boer daar niet zo’n probleem mee heeft. Die willen volgens mij allemaal wel nageslacht
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij zijn er al 100+ BZV baby's.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je iig waar je aan toe bent, maar zou mij wel een beetje afschrikken. Denk dat een boer daar niet zo’n probleem mee heeft. Die willen volgens mij allemaal wel nageslacht![]()
Je had waarsch. vroeger ook oogje op de creche juf.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die Yvon best okay vindt?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wat is dat toch dat ze allemaal zo graag zoveel brieven willen hebben dat het genoeg is voor de uitzendingen?
Als je enigszins sociaal gehandicapt bent moet je helemaal niet willen dat je datingverhaal, compleet met logeerpartij met 3 potentiële liefdes, op nationale TV wordt uitgezonden.
Geniet lekker van die 26 of 40 brieven (ook minder keuzestress en minder kans dat je de brief van de juiste mist) en leer ze op een normale manier kennen.![]()
Bij BZV deelnemers noemen we dat ook niet zwanger, maar drachtig.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al 100+ BZV baby's.![]()
Nee, er was ooit een boer die van Yvon een brievenschrijfster moest bellen en die zei live op tv dat ze al een relatie hadquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Fosive het volgende:
Zouden al deze mensen een jaar wachten met verder daten omdat ze een brief hebben ingestuurd naar een boer(in)?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Die vrouwen schrijven allemaal omdat ze van paarden houden wedden.Your beauty never ever scared me.![]()
Iemand zonder dialect hoera. De vriend van de lomperik
Precies en het is nog meer dan genoeg om te kiezen en te daten.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:16 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch dat ze allemaal zo graag zoveel brieven willen hebben dat het genoeg is voor de uitzendingen?
Als je enigszins sociaal gehandicapt bent moet je helemaal niet willen dat je datingverhaal, compleet met logeerpartij met 3 potentiële liefdes op nationale TV wordt uitgezonden.
Geniet lekker van die 26 of 40 brieven (ook minder keuzestress en minder kans dat je de brief van de juiste mist) en leer ze op een normale manier kennen.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste mannen begrijpen mijn idee prima
@:Nine. @:tja77 @:Coco![]()
![]()
Eens. Beste is net buiten de boot vallen om door te gaan naar die structuur met speeddates, dagdates en logeerweek.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:16 schreef Leandra het volgende:
Als je enigszins sociaal gehandicapt bent moet je helemaal niet willen dat je datingverhaal, compleet met logeerpartij met 3 potentiële liefdes op nationale TV wordt uitgezonden.
Jammer Jouke heeft wel een leuke kop.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:18 schreef Leandra het volgende:
Jouke gaat nog wel voor TV zorgen, met zijn afkeer van dames die niet bang zijn voor boerderijwerk.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja net die rooie die wel ABN spreektquote:Op zondag 27 februari 2022 21:18 schreef Fosive het volgende:
Heeft "de hork" geen vrienden die helpen bij brieven selecterenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zat twee man bij?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:18 schreef Fosive het volgende:
Heeft "de hork" geen vrienden die helpen bij brieven selecterenHaters everywhere but I don't really care.![]()
Middelbare school handschriftOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Of hun knol gratis willen stallenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:17 schreef Ama het volgende:
Die vrouwen schrijven allemaal omdat ze van paarden houden wedden.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Oh ja, zij moeten alles opgeven. Maar Jouke hoeft niks.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja net die rooie die wel ABN spreektOh excuus, ik zit niet goed op te letten blijkbaarquote:![]()
Outfits van Yvon
Never a dull moment
Oh ja dat kan ook nog inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of hun knol gratis willen stallenYour beauty never ever scared me.![]()
Waarom geven, als je ook kunt nemen?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, zij moeten alles opgeven. Maar Jouke hoeft niks.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.
Marcel begon er ook steeds over toch?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Witlof
Nou ja, als je een relatie met een boer zoekt die een boerderij heeft dan is het wel vrij zinloos als je sowieso niet richting die boerderij wilt verhuizen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat is hoe dit programma al sinds het begin werkt jaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Na de basischool gaat het handschrift alleen maar achteruit...quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Acht maar. Sneu. Vond m wel oké overkomenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Er was toen bij het laatste seizoen toch ook zo'n sociaal gehandicapt persoon?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:20 schreef tja77 het volgende:
8?
Wat is eigenlijk het laagste aantal ooit?Your beauty never ever scared me.![]()
Yep, die heeft dan ook een hoop TV opgeleverdquote:Op zondag 27 februari 2022 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marcel begon er ook steeds over toch?![]()
![]()
Deze is over 4 afleveringen nooit meer likeablequote:Op zondag 27 februari 2022 21:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom geven, als je ook kunt nemen?
Sommige mensen vinden LATten primaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als je een relatie met een boer zoekt die een boerderij heeft dan is het wel vrij zinloos als je sowieso niet richting die boerderij wilt verhuizen.![]()
En dan “kindjes” op zo’n zalvende toonquote:Op zondag 27 februari 2022 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marcel begon er ook steeds over toch?![]()
![]()
Mijn God, die snacks
Kanderwens Marcelquote:Op zondag 27 februari 2022 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marcel begon er ook steeds over toch?Never forget
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
8 is toch niet weinig voor zulke mensen.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Nee dank je, 1 van de weinige dingen (met asperges) waar je me echt niet voor hoeft wakker te maken.quote:![]()
“Kiendjes”quote:Op zondag 27 februari 2022 21:21 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan “kindjes” op zo’n zalvende toonBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
Ah de meteen bellen act
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Je hoeft er maar 1 goede bij te hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
8 is toch niet weinig voor zulke mensen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ah ja, de bel-scène. Afgevinkt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Aspergesquote:Op zondag 27 februari 2022 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee dank je, 1 van de weinige dingen (met asperges) waar je me echt niet voor hoeft wakker te maken.![]()
![]()
"Gewoon een stukkie nemen"quote:Op zondag 27 februari 2022 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is over 4 afleveringen nooit meer likeable![]()
Eerlijk is eerlijk. Wat een goedzak
Zo is dat ook maar weer, beter 1 goede dan 100 niet matches.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hoeft er maar 1 goede bij te hebben.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
“Ik heb nou toch een enge voicemail gekregen, bertha, moej eens luustern”Het ligt aan de instanties zelf![]()
Zeker.quote:
Sowieso moeten vrouwen echt fruitboeren fixen lekker veel fruit en bloemetjes altijd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Daarom heeft hij ook 434 brieven gekregen, en stoer de zaak overgenomen toen vader niet meer kon.quote:
In de basis een heel interessante man, maar dat wordt al snel anders als hij afgeeft op vrouwen op een boerderij.![]()
Denk het ookquote:Op zondag 27 februari 2022 21:23 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Degene met wie dat wat wordt, heeft innerlijk goud te pakken denk ik.
Bert, wat een heldquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Deze zit nog in de kast.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij had het wel over "de andere kant"![]()
Misschien is het wel een verknipte seriemoordenaar zo snel kan je dat niet zien toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:23 schreef Joop_W het volgende:
[..]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Jij op zondagavond op 29 augustus op tv
Misschien slaat ie z'n kind wel elke avondquote:Op zondag 27 februari 2022 21:23 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ja!quote:
Hoezo krijgt deze boer nou meer brieven dan de vorige? Vind dit zo’n corny vent.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wel erg leuk als je droomman niet 240 km rijden isquote:Op zondag 27 februari 2022 21:26 schreef Joop_W het volgende:
“Je komt uit Gelderland”.
Datingkwalificaties in deze show.
Zielig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Afstand maakt toch niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel erg leuk als je droomman niet 240 km rijden isYour beauty never ever scared me.![]()
DAN IKBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Met een hond!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Aw weer een boerin met een minderwaardigheidscomplex over haar uiterlijk. Doet me aan Steffie denken.
En ze heeft geluk dat het tv deel haar bespaard blijft.![]()
Ik kan mij wel voorstellen dat je niet direct iemand wil van de andere kant wil, maar je kunt ook andere dingen benoemen idd.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:26 schreef Joop_W het volgende:
“Je komt uit Gelderland”.
Datingkwalificaties in deze show.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Tranen met tuitenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zo, die laat er geen gras over groeien
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat is wel wat bizar trouwens
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow wow. Had dat gewoon bij de koffie gezegd.
Mannen. Twee maanden weduwe. En door. @Nine. @tja77quote:Op zondag 27 februari 2022 21:31 schreef matthijst het volgende:
Zo, die is dood, on to the next one.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Doen er geen homoseksuelen mee?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja half jaartje later.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Paar maanden nadat zijn vriendin is overleden?Your beauty never ever scared me.![]()
Die foto’s
Vond dat ook wel heel snelquote:Op zondag 27 februari 2022 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Paar maanden nadat zijn vriendin is overleden?maar goed, iedereen is anders
Weet iemand wanneer dit is gefilmd? Ivm dat overlijden in februari. Paar maanden later? Aan de kleding te zien in de zomer?Don't call me Shirley![]()
Snel schakelen, ja toch, insert piano.flacquote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen. Twee maanden weduwe. En door. @:Nine. @:tja77![]()
Kan niet alleen zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Paar maanden nadat zijn vriendin is overleden?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nou ja ik kan ergens wel begrijpen dat het leven op den duur ook gewoon doorgaat maar met de vriendin van..quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond dat ook wel heel snelmaar goed, iedereen is anders
Your beauty never ever scared me.![]()
Spaar ze allemaal!quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen. Twee maanden weduwe. En door. @:Nine. @:tja77![]()
![]()
Deze krijgt genoeg brieven, denk ik.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De voorstel aflevering was in augustus.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand wanneer dit is gefilmd? Ivm dat overlijden in februari. Paar maanden later? Aan de kleding te zien in de zomer?Your beauty never ever scared me.![]()
Er doen ook vrouwen mee die geen lesbi zijn paling.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Boer zoekt Vrouw, titel is redelijk self-explanatory.
Gaan die middelbare mannen die al 20 jaar niet in de buurt van een vrouw zijn geweest opeens picky worden :’)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
September geloof ik. Stond aan het begin in beeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand wanneer dit is gefilmd? Ivm dat overlijden in februari. Paar maanden later? Aan de kleding te zien in de zomer?![]()
Na een maand of 4? Nee dat snap ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik kan ergens wel begrijpen dat het leven op den duur ook gewoon doorgaat maar met de vriendin van..
Maar ms was de vriendin al jaren ziek.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Diskwalificeren meteenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er doen ook vrouwen mee die geen lesbi zijn paling.![]()
Wordt wel awkward als het niets wordt met die weduwnaar.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik versta er niks van.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoezo? Alleen die ene Jouke is een tikje lastigquote:Op zondag 27 februari 2022 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Gaan die middelbare mannen die al 20 jaar niet in de buurt van een vrouw zijn geweest opeens picky worden :’)
Bietje apartquote:Op zondag 27 februari 2022 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik kan ergens wel begrijpen dat het leven op den duur ook gewoon doorgaat maar met de vriendin van..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Tja maar hij gaat achter een vrouw aan die nog rouwt om die vriendin en valt haar hiermee rauw op haar dak.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen. Twee maanden weduwe. En door. @:Nine. @:tja77
Dat werkt niet.
Als ze nou naar elkaar toe waren gegroeid op een liefdesmanier tijdens die koffiemomentjes, ok, maar zij geeft duidelijk aan daar nooit zo naar gekeken te hebben.![]()
Eind augustus?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:33 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
September geloof ik. Stond aan het begin in beeld.![]()
Oh ja ik zit natuurlijk te denken aan februari sorry.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een maand of 4? Nee dat snap ik niet.
Maar ms was de vriendin al jaren ziek.Ja dan is het wel een beetje snel.
Your beauty never ever scared me.![]()
66 ouwe fixer
De oproep op TV was eind augustus.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand wanneer dit is gefilmd? Ivm dat overlijden in februari. Paar maanden later? Aan de kleding te zien in de zomer?
Dus dit zal op z'n vroegst in oktober geweest zijn.![]()
Huh, dit had ik niet verwacht bij hem.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Leuk dat hij door is
Kreeg die koe nou een tik?
Dat ja. Heb het idee dat ze een beetje voor het blok wordt gezet om hem uit te nodigen voor de speeddate. Want als ze dat niet doet, zijn die koffie dates ook awkward. Ook al zegt hij dat de keuze volledig aan haar is.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:34 schreef Felagund het volgende:
Wordt wel awkward als het niets wordt met die weduwnaar.![]()
Dit is wel een lieve vriendin? van een boer, die ene is maar vervelend dat een vrouw er spannend uit moet zien
Ik vind het programma niet divers genoeg. Waarom geen transgender boeren of boeren met een migratie achtergrond... ( Grapje )Don't call me Shirley![]()
Ik kan me ergens voorstellen dat ze juist om die reden ook niet doet.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dat ja. Heb het idee dat ze een beetje voor het blok wordt gezet om hem uit te nodigen voor de speeddate. Want als ze dat niet doet, zijn die koffie dates ook awkward. Ook al zegt hij dat de keuze volledig aan haar is.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een kleine eettafelOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Niet alle vrouwen zijn vervelend.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Dit is wel een lieve vriendin? van een boer, die ene is maar vervelend dat een vrouw er spannend uit moet zienI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wil je nog een kopje koffie voor onderweg?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Scheelt dat dit niet van bnnvara isquote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het programma niet divers genoeg. Waarom geen transgender boeren of boeren met een migratie achtergrond... ( Grapje )![]()
![]()
Ja die zal er niet lang aanzitten, snel alles naar binnenwerken en door.quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Oplossing: inclusieve boer die ook de stieren melkt.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het programma niet divers genoeg. Waarom geen transgender boeren of boeren met een migratie achtergrond... ( Grapje )![]()
Gewoon een hele brochure van jezelf maken en opsturen
Eerste klik van een foto? Hij wil de foto zelf nemen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die kersenboer is zo’n ouwe zemelaarOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Smerig raam?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Stukje autismeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
In principe kan de hele stapel dan de prullenbak inquote:Op zondag 27 februari 2022 21:37 schreef tja77 het volgende:
Diepgang ja…
Maar ze mag niet lelijk zijn.Het ligt aan de instanties zelf![]()
Dit
Nou die eerste, met dat mutsje in de sneeuw…quote:Op zondag 27 februari 2022 21:38 schreef Poefbank het volgende:
[..]
In principe kan de hele stapel dan de prullenbak in
Bwoh![]()
![]()
Deze stem klinkt als een e-learning stem
Wij zijn denk ik heeeel leuk samen.
Ik doe elke dag het filenieuws op radio 2.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Je springt er wel uit zo.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
“Ik ga er vandoor!”quote:Op zondag 27 februari 2022 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hahahhaha doe ik ook altijd te laat koffie aanbieden
-“Koffie?!”Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Jaaaaaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
Deze stem klinkt als een e-learning stem
Hahahha ja en dan balen als er ja wordt gezegd...quote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
“Ik ga er vandoor!”
-“Koffie?!”
Don't call me Shirley![]()
Bij de verlegen boeren wel. Zijn ja-knikkers.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Joop_W het volgende:
Iemand met hangmat in de woonkamer past toch niet bij zo’n nuchtere tukker?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zou ook de messen verstoppen als je ruzie hebt.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Net als Broer.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vanuit een hangmat in je slaapkamerquote:Op zondag 27 februari 2022 21:40 schreef Nine. het volgende:
Verliefd worden op iemand uit een filmpje. Je bent toch geen bakvisje van 12 meer?Don't call me Shirley![]()
Mooi ditI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Hoge lat
Even mezelf quoten
Man man man wat een huis
Gezellige woonkamer.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zûs. In Grunn.quote:
Niet weer
Boer zoekt betere inrichting?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Als ik had geschreven, had ik me toch wel wat geschaamd dat mijn wanhopige brief en selfies zo in beeld worden gebracht
Don't call me Shirley![]()
Bakstenen woonkamer
Help mijn man is boerOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Cringealarm gaat weer af.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jawel, best veel.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:41 schreef matthijst het volgende:
Heeft Joost geen Oostbloksletskies in dienst.![]()
![]()
Werd er nou een muurtje gesausd?
Homo? Hetero?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zullen er ook grensoverschrijdende brieven tussenzitten eigenlijk?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Hij is niet tevredenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vooral in Drenthe staat er, nja dat verklaart het een beetjequote:Op zondag 27 februari 2022 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.24baby.nl/babynamen/koop/
Minder dan 25x
Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: