SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nawee zit ligt er nog in, niets gemist inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de streams 2 dagen uitlaat is de kans dat je echt iets mist heel klein![]()
En dat blijft zo tot de finale.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee zit ligt er nog in, niets gemist inderdaad
die mis je ook niet als ze er wel uit gaatquote:Op zondag 27 februari 2022 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee zit ligt er nog in, niets gemist inderdaad
Deze week Kristof eruit werken en ze is er alquote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat blijft zo tot de finale.
Daar is een liedje van gemaak versie , 22 ...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mis je ook niet als ze er wel uit gaat
slaapt of is ziek zwak en misselijk
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is een liedje van gemaak versie , 22 ...![]()
Altijd is Naweetje ziek, midden in de week maar.....ehh... shit Zondags ook
Ik zit steeds met een ander liedje in mijn hoofd:quote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is een liedje van gemaak versie , 22 ...![]()
Altijd is Naweetje ziek, midden in de week maar.....ehh... shit Zondags ook
Tekort aan eiwitten. Michel verloor vorig jaar ook kilo's in het huis.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:28 schreef zodeju het volgende:
Vindt Tobias steeds magerder worden.....ziet er slecht uit.
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit steeds met een ander liedje in mijn hoofd:
Ei, ei, ei en we zijn zo blij
Nawel die wint Big Brother en dat vieren wij.
zodat ze weer een hele avond kunnen complotten over hoe ze weg gaan enzovoort enzovoortquote:Op zondag 27 februari 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Ik had echt gedacht dat ze vanavond nog weg zouden gaan maar begin nu toch te twijfelenWaarom dan de koffer inpakken
neeeee!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ok 1 nawel stream en een andere op de rest van de bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |