Nu nog user torentje erbij om het compleet te makenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi
Twee oorlogsexperts Pietjepuk en ootjekatootje gaan met elkaar in discussie
Ik zat mee te juichenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Koekoek
Turkse drones vs Russische anti air
Als ik al die filmpjes zie van en met Russische soldaten heb ik nou niet echt het idee dat daar een tot op het bot gemotiveerd leger opdrachten uitvoerd in naam van Putin.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
En misschien zijn inner-circle met een Groot Rusland fantasie.
Wel extra stoer met hun middelvingertjes, dat zal de Russen leren.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
1e Amerikaanse vrijwillgers aan het front.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb best zelfspot maar in dit topic (waar zoveel losse tweets en rommel wordt geplaatst) belachelijk worden gemaakt terwijl ik best kennis van zaken heb vind ik echt jammer.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu nog user torentje erbij om het compleet te maken
Aaah hier moeten we echt blij mee zijn. Ziet erna uit dat deze mannen veel rekening gaan houden met mensenrechten.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, zo gaat al duizenden jaren, als mensen leren we niets.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat er niet 1 iemand is die Poetin door zn kop schiet.
Het is toch ongelofelijk dat 1 man besluit oorlog te voeren en dat er dan gewoon oorlog is.
Er is toch een apart subforum geopend nu?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb best zelfspot maar in dit topic (waar zoveel losse tweets en rommel wordt geplaatst) belachelijk worden gemaakt terwijl ik best kennis van zaken heb vind ik echt jammer.
Ja dat klopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is toch een apart subforum geopend nu?
no shit, sherlock..quote:Britain’s Foreign Secretary Liz Truss had earlier warned any use by Russia of its tactical battlefield nuclear weapons against Ukrainian forces would represent an “extremely serious escalation” of the conflict.
Welke stream?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:17 schreef RAVW het volgende:
wat is er aan de hand op CAM 8 Veel mensen te zien
quote:
Volgens de chat rechtsquote:
die chat zie ik niet staat hier full screenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:19 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Volgens de chat rechts
"new Cam 8 is Railway Station Refugee "
En ook de Nederlandse delegatie van het vreemdelingenlegioen wordt gebriefedquote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grootste uitschot, willen waarschijnlijk lekker Russen afknallen, niet iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aaah hier moeten we echt blij mee zijn. Ziet erna uit dat deze mannen veel rekening gaan houden met mensenrechten.
Dat is natuurlijk wel wat je krijgt als je buitenlanders oproept om mee te gaan vechten. Dan krijg je dit soort lui.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Grootste uitschot, willen waarschijnlijk lekker Russen afknallen, niet iets om trots op te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |