Ajax en een slotoffensief (lol)quote:Op zondag 27 februari 2022 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu wachten tot minuut 89 en 90+2 voor de 2-2 en 2-3
quote:
Ik zie het grote talent niet echtquote:Op zondag 27 februari 2022 18:17 schreef D_A het volgende:
Gravenberch, die heeft wel eens betere dagen gehad.
Neequote:Op zondag 27 februari 2022 18:22 schreef RipCity het volgende:
Je gunt het die Go Ahead fans echt he.
Nee heb ik geen last van!quote:Op zondag 27 februari 2022 18:22 schreef RipCity het volgende:
Overmars ook die zit nu op tinder ipv Whatsappquote:Op zondag 27 februari 2022 18:17 schreef D_A het volgende:
Gravenberch, die heeft wel eens betere dagen gehad.
Misschien wel vier!quote:Op zondag 27 februari 2022 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord kan vandaag 3 punten inlopen
Moet hij weten.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Overmars ook die zit nu op tinder ipv Whatsapp
Grindr tochquote:Op zondag 27 februari 2022 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Overmars ook die zit nu op tinder ipv Whatsapp
Jij ook, met je Anthony.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Haal je Anthony eruit
Ten Hag is toch ook wel een druif
Wat is er zo goed aan hem dan? Scoort nooit, geen assists, loopt zich heel vaak vast. Ik erger me al tijden aan hoe hij speelt.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen verstand van voetbal, kan gebeuren ouwe reus.
Hoeft ook niet te scoren. Het is een centrale middenvelder.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan hem dan? Scoort nooit, geen assists, loopt zich heel vaak vast. Ik erger me al tijden aan hoe hij speelt.
Is het dan automatisch een kutkeeperquote:Op zondag 27 februari 2022 18:29 schreef DonDruiper het volgende:
Die keeper van de Eagles is wel een zeldzame kneus hoor
Neequote:Op zondag 27 februari 2022 18:22 schreef RipCity het volgende:
Koploperquote:
mee eensquote:
Oh oke! In dat geval is het echt een fantastische spelerquote:Op zondag 27 februari 2022 18:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoeft ook niet te scoren. Het is een centrale middenvelder.
Hahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 6 minuten eigenlijk niet zo heel gek. Had misschien 5 kunnen zijn, maar er werd wel ontzettend veel tijd gerekt.
Door Onana?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 6 minuten eigenlijk niet zo heel gek. Had misschien 5 kunnen zijn, maar er werd wel ontzettend veel tijd gerekt.
Eentje nietquote:Op zondag 27 februari 2022 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier sneuvelen veel voetbalmanagers.
Ach ja, zal wel bij iedereen sneuvelenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stukje Oekquote:Op zondag 27 februari 2022 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij had iedereen defensie van Ajax/Feyenoord dus ja. Dit is wel een drama weekend zoquote:Op zondag 27 februari 2022 18:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, zal wel bij iedereen sneuvelen
Nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen defensie van Ajax/Feyenoord dus ja. Dit is wel een drama weekend zo
Idd.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen defensie van Ajax/Feyenoord dus ja. Dit is wel een drama weekend zo
Drama weekend?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Drama weekend?
PSV is de lachende derde.
Taak van de coach.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk kan het toch niet dat het slotoffensief altijd zo absurd slecht is.
GAE is helemaal gesloopt. Dat wordt een makkelijke overwinning voor PSV.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:41 schreef Zorro het volgende:
PSV is weer mooi genaaid met die bekerloting
🤡quote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
GAE is helemaal gesloopt. Dat wordt een makkelijke overwinning voor PSV.
Welnee, beste ploeg dit dat.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
GAE is helemaal gesloopt. Dat wordt een makkelijke overwinning voor PSV.
Stukje woedeaanvalquote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef Coco het volgende:
User @:Tjacka gaat als een psychopaat los in het ajax topic
Als ze elke week zo zouden spelen, zouden ze een stuk hoger staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Go Ahead heeft de best voetballende ploeg van Nederland.
Welke ploeg ter wereld heeft dit seizoen een beter onderling resultaat tegen Ajax?quote:
Welk vak?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:17 schreef MC-M het volgende:
Morgen naar Tilburg @:maxi-mus
Potje knokken met @:Lenny_leonard
Een thuisvak was beter geweest. Kan prima in Tilburg. @Calandquote:
Nee, blijf weg uit mijn stad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:17 schreef MC-M het volgende:
Vlogen daar niet een keer Feyenoorders de grachten in?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een thuisvak was beter geweest. Kan prima in Tilburg. @:caland
Maar veel plezier. Hopelijk word je goed ontvangen.
Provoceren is niet echt handig. Terecht dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:36 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vlogen daar niet een keer Feyenoorders de grachten in?
Jij ook veel plezier!
Een DEGRADATIEKRAKER. Dat is lang geleden voor Heerenveen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:17 schreef MC-M het volgende:
Nee, ouwe reus. Daarna nog teamuitje in het hoge noorden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Provoceren is niet echt handig. Terecht dus.
En bedankt. Altijd mooi een wedstrijd op zaterdag. Ga je daarna nog naar het centrum?
Ik heb er een heel hard hoofd in. Maar goed, we laten ons graag verrassen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een DEGRADATIEKRAKER. Dat is lang geleden voor Heerenveen.
Alvast gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:54 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nee, ouwe reus. Daarna nog teamuitje in het hoge noorden.
Dus na de wedstrijd met 200 km/h en 3 punten weer naar huis.
Toevallig. Ik las hier net een stuk over op VI. Wist niet dat het zo matig was qua aanvalsspel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met de overwinning.
Ik hoop dat we in de wedstrijd een keer op goal schieten. Zou leuk zijn.
Ik ook. 0-0 zou uitstekend zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:20 schreef MC-M het volgende:
[..]
Toevallig. Ik las hier net een stuk over op VI. Wist niet dat het zo matig was qua aanvalsspel.
Ik teken overigens voor een puntje.
Ben je zelf positief?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:03 schreef yats het volgende:
Kut corona...dan maar thuis vanaf de bank kijken.
Come on Vites!
Beterschap yatsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:03 schreef yats het volgende:
Come on Vites!
Ja, testte dinsdag positief. Ik heb geen klachten (meer) maar hou me tot morgen maar netjes aan de quarantaine.quote:
Wow.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik deed een paar weken terug de stelling dat Heerenveen volgend jaar onderkant rechterrijtje is
In dit tempo is het volgend jaar linkerrijtje KKD
Als we afzakken kan dat snel gebeuren, inderdaad.quote:
Nouja, volgende wedstrijd dan maar weer aanwezig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, testte dinsdag positief. Ik heb geen klachten (meer) maar hou me tot morgen maar netjes aan de quarantaine.
Sorryquote:
Donderdag zit ik er weer! De tickets voor Roma-uit zijn ook al binnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, volgende wedstrijd dan maar weer aanwezig.
Een enkeltje hoop ik?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Donderdag zit ik er weer! De tickets voor Roma-uit zijn ook al binnen.
Sorry...Al moeten jullie ook nog naar Arnhem he?quote:
Ja, houd maar op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry
Virtueel na vanavond 5 punten met playoffs he (en Fortuna dat nog een pot tegoed heeft op plek 17)
Daar winnen we ook nooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry...Al moeten jullie ook nog naar Arnhem he?
Zal je zien dat het gelijk misgaat zonder jouw support.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:03 schreef yats het volgende:
Come on Vites!
Sparta normaal gesproken ook nooit. De laatste keer was in de jaren '70.quote:
Ik vrees wel dat als jullie daadwerkelijk in degradatienood komen het ook klaar is. Clubs als Sparta, Fortuna, PEC, Willem 2 en RKC hebben daar gewoon meer ervaring in.quote:
Beetje fonteinen afbreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Donderdag zit ik er weer! De tickets voor Roma-uit zijn ook al binnen.
Iedere wedstrijd toch ?quote:
Nou, dan deze keer ook niet! Vitesse draait dit wel om. 2x Buitink straks.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Sparta normaal gesproken ook nooit. De laatste keer was in de jaren '70.
Dat doen alleen Feyenoorders. Wij hebben ons daar de laatste keer ondanks de slechte organisatie (2000 man in 5 bussen proberen te stoppen...ehhh?) gewoon normaal gedragen. Ik verwacht ook nu weer iets van 2000 man in Rome.quote:
Woensdag kreeg Go Ahead hier gewoon rood voor tegen PSVquote:
Daarom. Misschien ook wel goed om daarom maar Willem II en RKC in 2 weken te hebben. Weet je waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat als jullie daadwerkelijk in degradatienood komen het ook klaar is. Clubs als Sparta, Fortuna, PEC, Willem 2 en RKC hebben daar gewoon meer ervaring in.
In Rennes praten ze nog steeds over jullie!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doen alleen Feyenoorders. Wij hebben ons daar de laatste keer ondanks de slechte organisatie (2000 man in 5 bussen proberen te stoppen...ehhh?) gewoon normaal gedragen. Ik verwacht ook nu weer iets van 2000 man in Rome.
Waar praten ze eigenlijk nog over Heerenveen, buiten Friesland zelf?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
In Rennes praten ze nog steeds over jullie!
Dat gaat gewoon over de geldende snelheidsregelsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
In Rennes praten ze nog steeds over jullie!
Je gunt niemand zo'n verhuurder als de eigenaar van Gelredome. Zolang de drainage kapot blijft kun je elke week wel een nieuw veld erin leggen.quote:
In Hamar, Salt Lake City en Inzell doen we het goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waar praten ze eigenlijk nog over Heerenveen, buiten Friesland zelf?
Ik vind Houwen echt de aller- aller- aller- allerslechtste keeper van de eredivisie. Jammer dat jullie ook Schubert hebben. Beiden Vitesse onwaardig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:44 schreef yats het volgende:
Ik denk dat het inderdaad buitenspel was. Maar wat doet die keeper daar nou weer?
Dat mag. Daar is geen woord aan gelogen. Al weet ik dat er bij Schubert verzachtende (prive) omstandigheden waren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:45 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik vind Houwen echt de aller- aller- aller- allerslechtste keeper van de eredivisie. Jammer dat jullie ook Schubert hebben. Beiden Vitesse onwaardig.
Mag ik dat zeggen?
Tijd voor de comeback van Karper Piet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag. Daar is geen woord aan gelogen. Al weet ik dat er bij Schubert verzachtende (prive) omstandigheden waren.
Doe maar niet...quote:
Been aanhalen voor je eigen gelijk gaat ver zelfs voor jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:04 schreef yats het volgende:
Goh, Been vind het ook gek dat Go Ahead woensdag wel rood kreeg en Beugelsdijk nu niet.
Eens, al heeft hij wel gelijk dat de arbitrage in Nederland niet consequent is en dat met name de top 4 wel heel vaak het voordeel van de twijfel krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Been aanhalen voor je eigen gelijk gaat ver zelfs voor jou.
Inderdaad, ik vond ook dat Vitesse vorig seizoen belachelijk veel bevoordeeld werdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, al heeft hij wel gelijk dat de arbitrage in Nederland niet consequent is en dat met name de top 4 wel heel vaak het voordeel van de twijfel krijgt.
Alleen als Vitesse speelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:15 schreef yats het volgende:
Waarom zijn wedstrijden op vrijdag altijd zo bagger?
Mwah, vrijdagavondwedstrijden zijn eigenlijk altijd baggerquote:
Precies. Ik als Feyenoorder moest met lede ogen toezien hoe de topclubs iedere week bevoordeeld werden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond ook dat Vitesse vorig seizoen belachelijk veel bevoordeeld werd
Vooral die kaart van Berghuis sdloeg nergens op. Die was andersom nooit gegeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Ik als Feyenoorder moest met lede ogen toezien hoe de topclubs iedere week bevoordeeld werden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral die kaart van Berghuis sdloeg nergens op. Die was andersom nooit gegeven.
Je hebt gelijk, bizar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt dan ook wel op dat Berghuis sinds hij bij Ajax speelt nooit meer kaarten krijgt.
Dat kan maar één reden hebben, en dat is partijdigheid van de scheidsrechters!!
Je bent hier iets op het spoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt dan ook wel op dat Berghuis sinds hij bij Ajax speelt nooit meer kaarten krijgt.
Ik denk dat je iets op het spoor bent. Ik moedig dit diepgaande onderzoek verder aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jouw onkunde de letter "n" te typen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:36 schreef yats het volgende:
Twebte-thuis, Willem 2-thuis, Fortuna-thuis, Gronibgen-thuis, Sparta-thuis, ik zie een trend.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw onkunde de letter "n" te typen?
Ja, voor clubs die zich ingraven is het heerlijk verdedigen op een knollentuin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:36 schreef yats het volgende:
Twebte-thuis, Willem 2-thuis, Fortuna-thuis, Gronibgen-thuis, Sparta-thuis, ik zie een trend.
Nu snap ik waarom we in de kuip wonnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, voor clubs die zich ingraven is het heerlijk verdedigen op een knollentuin.
Met matig ben je nog te positief. Ik zie bij de gemiddelde amateurs in de onderklasse leukere wedstrijden.quote:
Hoezo ben je niet in het stadion?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:46 schreef yats het volgende:
Oh wacht, nu snap ik het. Dit is gewoon onderdeel van de geniale tactiek van Vitesse om Roma te foppen. Die komen donderdag dat veld op en denken echt 'waar zijn we terecht gekomen'?
Ik denk niet dat Mourinho mee zit te kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:46 schreef yats het volgende:
Oh wacht, nu snap ik het. Dit is gewoon onderdeel van de geniale tactiek van Vitesse om Roma te foppen. Die komen donderdag dat veld op en denken echt 'waar zijn we terecht gekomen'?
Coronaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet in het stadion?
Meestal een mening met een SBS6 argument als 'ja maar het is gewoon zo'.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger is nooit te beroerd om zijn mening als waarheid te verkondigen en er goed door te drukken
Ajax krijgt dat ook vaak, las ik in het PSV topic. Ik wacht nog steeds op het antwoord op mijn vraag in verhouding hoe vaak dan.quote:
Blijkbaar Feyenoord dus ook. Ik sluit me aan bij jouw vraag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax krijgt dat ook vaak, las ik in het PSV topic. Ik wacht nog steeds op het antwoord op mijn vraag in verhouding hoe vaak dan.
Hebben wij wat Feyenoorders geïmporteerd ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
Goh, het gaat weer eens mis met het publiek in Arnhem
Gras is groen
Dat Vitesse überhaupt publiek heeft is ook iets nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Voor mijn gevoel is het Vitessepubliek elke week in het nieuws.
Dit is eerder de V van Vlegels!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
Dit heeft niets met de V van vrede te maken!
Zijn Feyenoordsupporters verkleed in vitesse shirtjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk op het veld, zal volgens Yats wel weer aan de scheids liggen ofzo
6 punten in mindering lijkt mij meer dan terechtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Maar serieus waar gaat dit elke week over? Geef ze maar een fikse straf.
Nee, zijn gewoon verdwaalde Feyenoordersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk op het veld, zal volgens Yats wel weer aan de scheids liggen ofzo
Vitessesupporter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef yats het volgende:
Wat is dat voor debiel die het veld op ging?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Als Poetin nog een bommetje wil lossen heb ik nog wel een aardige locatie
@GurneyIsBestOkequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon verdwaalde Feyenoorders
Waar blijft de straf voor de overige clubs dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
6 punten in mindering lijkt mij meer dan terecht
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn Feyenoordsupporters verkleed in vitesse shirtjes
Yatseflatsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon verdwaalde Feyenoorders
Koekoekquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Als Poetin nog een bommetje wil lossen heb ik nog wel een aardige locatie
...is mijn lust en mijn levenquote:
Ik wist dat hij dat ging zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke
Hahahaha![]()
Puntje voor jou
Dat lijkt mij sowieso een goed plan. Laten degraderen en weg ermee. En alle gespeelde wedstrijden tegen Vitesse dit seizoen ongeldig verklaren!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef Caland het volgende:
Jammer dat het geen UEFA wedstrijd is, waren ze na de vorige straf meteen uit de competitie geflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |