Jullie zijn van de morele plichten en van het vingerwijzen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef Catatafishh het volgende:
Denken dat er maar 1 oorlog in de afgelopen 80 jaar in de buurt komt van wat hier gebeurt
Ik reageerde alleen op jouw bericht dat het niet op haar Twitter zou hebben gestaan. Ja hij zat daar, dat klopt, braaf ja te knikken.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar dat is een bericht van gisteren.
En vanmiddag zat Gerasimov nog gewoon met Poetin aan een hele lange tafel.
Ja, nu niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Toen hij de Krim annexeerde stonden al die 'onschuldige' Russische burgers nog en masse achter hem.
Erg interessant.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef superniger het volgende:
interessante poll in OOR.
OOR / [Poll] Is Oekraïne seksistisch? #1
Dat wordt een personeelsbbqquote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
Morgen op m'n werk is er met spoed een personeelbijeenkomst georganiseerd ivm huidige situatie. Mij benieuwen.
Ik werk bij de hermitage in Amsterdam, wij hebben kunst in bruikleen van de hermitage uit St. Petersburg.
Blijkbaar als Syrië of Israël in het midden-oosten iets doet staat iedereen op zijn achterste poten over hoe erg het is. Als SA iets doet vinden we het blijkbaar allemaal prima en kijken we de andere kant op terwijl wat zij doen dat vele malen erger is.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:37 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nou ja, het gegeven dat het in het midden oosten een compleet komen en gaan van oorlogen is speelt zeg maar ook wel een rol.
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
Morgen op m'n werk is er met spoed een personeelbijeenkomst georganiseerd ivm huidige situatie. Mij benieuwen.Confisceren die handel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ok @V-for-Vendettaquote:Op zondag 27 februari 2022 18:32 schreef HSG het volgende:
[..]
*Saudi-Arabië valt Jemen binnen en bombardeert o.a. woonwijken, (kinder)ziekenhuizen en andere civiele doelen*
Wereld: gaaap komt er nog wat leuks op tv vanavond?
*Rusland valt Oekraïne binnen*
Wereld: TRIGGERED!!!
Nee joh, al die shithole landen boeit toch helemaal niks? Nu graag weer verder over de oorlog in een belangrijk land.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Blijkbaar als Syrië of Israël in het midden-oosten iets doet staat iedereen op zijn achterste poten over hoe erg het is. Als SA iets doet vinden we het blijkbaar allemaal prima en kijken we de andere kant op terwijl dat vele malen erger is.
Dat heb ik lieverquote:
Morgen op m'n werk is er met spoed een personeelbijeenkomst georganiseerd ivm huidige situatie. Mij benieuwen.Annexeer die kunstwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal niet lang duren.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een ontwikkelingen vandaag. Een week geleden absoluut ondenkbaar. Hoop persoonlijk toch wel dat Poetin op zeer korte termijn tegen een kogel aanloopt en er inderdaad een soort van 'Russische lente' op poten wordt gezet.
quote:
Morgen op m'n werk is er met spoed een personeelbijeenkomst georganiseerd ivm huidige situatie. Mij benieuwen.Niet voorzien van anti oorlogsleuzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho... ik had dat oorspronkelijke bericht niet geplaatst... maar verder snap ik je wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op jouw bericht dat het niet op haar Twitter zou hebben gestaan. Ja hij zat daar, dat klopt, braaf ja te knikken.
toen werden we al gewaarschuwd ,,,,, voor dat de spelen begonnen keken sommige landen al uit na wat rusland ging doenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een ontwikkelingen vandaag. Een week geleden absoluut ondenkbaar. Hoop persoonlijk toch wel dat Poetin op zeer korte termijn tegen een kogel aanloopt en er inderdaad een soort van 'Russische lente' op poten wordt gezet.
The Russian General Staff has two methods for launching nuclear weapons. Following the American pattern, the unlock and launch authorization codes held by the General Staff at their command centers can be sent directly to individual weapons commanders, who would execute the launch procedures. The crews onboard docked submarines, have demonstrated the ability to fire while surfaced at pier-side within 9 to 15 minutes after receiving the order. Or, the General Staff could direct missile launches directly from command centers in the Moscow vicinity or alternative facilities at Chekhov, Penza, and elsewhere. This is a remote launch of land-based strategic missiles would bypass the subordinate chain of command and missile launch crews.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef Confetti het volgende:
Weet iemand de procedure voor een nucleaire aanval door de Russische Federatie? Ook two step verificatie zoals in Amerika of gewoon een rode knop en gaan?
Dat is een flinke klap voor BP. 25% van de olieproductie van BP zit in Rusland. 20% van total, voor shell ligt het percentage rond de 5% voor de total product (gas+olie).quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Jullie zijn van de morele plichten en van het vingerwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |