Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraïens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraïense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraïense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekraïne. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekraïne". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Oh absoluut. Voor het instituut EU dan, de mensen aan de knoppen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Timmerfrans is weliswaar een l*l maar qua opkomen voor Europa vertrouw ik hem 110%.
Enig verschil dat dat dan niet 1 of 30 rakketten waren, maar honderden, zo niet duizenden brandbommen die neergegooid werden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet alleen zuurstof, je creëert een vacuüm. Tijdens de grote bombardementen in ww2 creëerde men ook grote branden waarbij mensen de vuurzee ingezogen werden.
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:05 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Dat is een documentaire geweest die ik een jaar geleden heb gekeken.
Als jij je wil verreiken met kennis hoef je niet te verwachten dat andere dit voor jou op een presenteerblaadje aanleveren.
Het klinkt in ieder geval niet best.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het verhaal over scheurende organen door zuurstoftekort ........
Geloof er weinig van.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er komen gesprekken.
Geen precondities.
De Russen zijn snel om.
[ twitter ]
Het klinkt niet best nee, maar dat betekent niet dat het correct is. Er gaat nu zo veel bullshit rond dat ik dit soort onwaarschijnlijkheden niet zomaar voor waar aanneem. Tenzij iemand met relevante kennis uit kan leggen hoe het werkt, tot die tijd zegt mijn begrip van natuurkunde dat dit onderbuikmateriaal is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval niet best.
Net als de dreigementen die Vladimir Zhirinovsky nog uitte in 2011
Ik ook niet, zie het eigenlijk alleen maar gebeuren als ze in Rusland Poetin op de een of andere manier buitenspel hebben gezet.quote:
Ze moeten wel hun ridicule bedreigingen kunnen blijven uitten natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er komen gesprekken.
Geen precondities.
De Russen zijn snel om.
[ twitter ]
Inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Wit-Rusland biedt dus enerzijds aan om als toneel te dienen voor de onderhandeling, maar dreigt anderzijds zelf Oekraïne aan te vallen. Ze doen inmiddels zelf niet eens meer hun best om hun eigen narratief in stand te houden. Het zou grappig zijn als het niet zo triest was
Ik kan het me ook niet voorstellen dat je zoiets kan doen zonder dat je de aarde ook voor jezelf onbruikbaar maakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het klinkt niet best nee, maar dat betekent niet dat het correct is. Er gaat nu zo veel bullshit rond dat ik dit soort onwaarschijnlijkheden niet zomaar voor waar aanneem. Tenzij iemand met relevante kennis uit kan leggen hoe het werkt, tot die tijd zegt mijn begrip van natuurkunde dat dit onderbuikmateriaal is.
Geloof ik niks van.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er komen gesprekken.
Geen precondities.
De Russen zijn snel om.
[ twitter ]
Putin zou toch spreken vandaag? Was dat niet abrupt gecanceld ?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie het eigenlijk alleen maar gebeuren als ze in Rusland Poetin op de een of andere manier buitenspel hebben gezet.
Het zijn en blijven Russische regeringsambtenaren, die zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En tegelijk ook onderhandelingen?
Chaos creeeren zodat niemand weet wat hij het beste kan doen en daar gebruik van maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En tegelijk ook onderhandelingen?
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:10 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Putin zou toch spreken vandaag? Was dat niet abrupt gecanceld ?
Wat gaan ze nu doen met die gevangen genomen soldaten? Echt opsluiten of zijn daar iets van internationale afspraken over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |