Ken de kracht van de verrassingquote:
Zou dat passen denk je?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:09 schreef HeatWave het volgende:
Het zal me worst wezen met wie die despoot wil neuken.
Een ICBM kan ie in zijn reet krijgen.
that's the spirit.quote:
21 kijkers gehad. Met nog 30 op de wachtlijst. Maar we vinden het wel goed zo, woensdag voor 12 uur moeten de biedingen binnen zijn dus ben benieuwd.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
that's the spirit.
hoe gaat het met de interesse voor het huis?
Nice. en spannendquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
21 kijkers gehad. Met nog 30 op de wachtlijst. Maar we vinden het wel goed zo, woensdag voor 12 uur moeten de biedingen binnen zijn dus ben benieuwd.
Tering.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
21 kijkers gehad. Met nog 30 op de wachtlijst. Maar we vinden het wel goed zo, woensdag voor 12 uur moeten de biedingen binnen zijn dus ben benieuwd.
Ja als putin even wacht met de kernbommen graag.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:56 schreef HeatWave het volgende:
Toekomstplannen maken, het is wel lekker optimistisch zullen we maar zeggen.
Nou, als ik zo lees wat ons allemaal te wachten staat zijn die bommen wellicht nog de minst slechte oplossingquote:Op maandag 28 februari 2022 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja als putin even wacht met de kernbommen graag.
Als de kopers van ons huis dat maar niet door hebben. Dan is het prima.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, als ik zo lees wat ons allemaal te wachten staat zijn die bommen wellicht nog de minst slechte oplossing.
Ok ok, ik overdrijf een tikje.
Het is iig beter dan nietsquote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als de kopers van ons huis dat maar niet door hebben. Dan is het prima.
Verder ga ik gewoon zelfvoorzienend leven op mijn nieuwe landgoed.
heb je al gekeken of je een bomb shelter in de tuin kunt ingraven?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als de kopers van ons huis dat maar niet door hebben. Dan is het prima.
Verder ga ik gewoon zelfvoorzienend leven op mijn nieuwe landgoed.
Het kan wel denk ik. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al gekeken of je een bomb shelter in de tuin kunt ingraven?
zo lang er gewone bommen gegooid worden zou ik er wel blij mee zijn, maar ja, als ze echt met nukes gaan smijten is het een ander verhaalquote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het kan wel denk ik. Ruimte genoeg.
Mja moet je dat willen?
Greta approvesquote:
maar ja, met dat gebied kun je zo lang niksquote:
Ik vond het er wel leuk eigenlijk, maar ok, niet om te wonen, wel om rond te lopenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, met dat gebied kun je zo lang niks
echt gezellig is het nog steeds niet in Prypjat
Ik wil er ook wel eens heen, maar nu lijkt me geen goede tijdquote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het er wel leuk eigenlijk, maar ok, niet om te wonen, wel om rond te lopen.
Ja dat reisje kan ik ook wel op m'n buik schrijven denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het er wel leuk eigenlijk, maar ok, niet om te wonen, wel om rond te lopen.
Het was ook zeker boeiend om rond te lopen. Maar nee, daar wil je nu niet heen idd.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eens heen, maar nu lijkt me geen goede tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |