quote:
De opportunist.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:03 schreef gianni61 het volgende:
Ik wil anders best wel even wat op komen halen hoor
En daar eindigt het ookquote:
Ik geloof je hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef HeatWave het volgende:
En daar eindigt het ook.
Deze doen wat ik zeg, dan is het nog te doen, al die anderen irriteren me mateloos.
Vandaag nog niet veel, dacht ik.quote:
Gelukkig maar, mijn reputatie is al zo naar de klote, er moet een grens aan zittenquote:
Ik heb al een slogan voor je: met een oppas als HeatWave, blijven uw kinderen safequote:Op maandag 28 februari 2022 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig maar, mijn reputatie is al zo naar de klote, er moet een grens aan zitten
Nee, gewoon nee. Ik ben allang blij dat ze wat ouder worden en binnenkort geen oppas meer nodig hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een slogan voor je: met een oppas als HeatWave, blijven uw kinderen safe
Dan ga je ze nog missen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Ik ben allang blij dat ze wat ouder worden en binnenkort geen oppas meer nodig hebben.
Ik kwam daar in beginsel niet voor de koters over de vloer hoor, papa en ik gaan nog regelmatig de kroeg inquote:
Met dank aan de woningmarktquote:Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam daar in beginsel niet voor de koters over de vloer hoor, papa en ik gaan nog regelmatig de kroeg in.
Dus ze zullen nog wel even in dat huis wonen gok ik zo.
Ik voel me aangesproken.quote:
quote:
Ja. Geef.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
![]()
De grootste knuffelbeer in deze SC. Behoefte aan complimenten?
Zie de post waarop je reageert jij grootste knuffelbeer.quote:
Zolang je me pastel de nata voert is er niks aan de hand.quote:
Dit is zo'n grote anticlimax dat ik een fluffer nodig heb om bij te komenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de post waarop je reageert jij grootste knuffelbeer.
Dat kan ikquote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang je me pastel de nata voert is er niks aan de hand.
Ik moest het even googlen, maar nu wil ik hetquote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang je me pastel de nata voert is er niks aan de hand.
Snap ik!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest het even googlen, maar nu wil ik het
Warm van binnen , nuquote:
Ik hebquote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest het even googlen, maar nu wil ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |