Betaalde je uberhaupt maar ;squote:Op zondag 27 februari 2022 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We betalen je dan ook niet om te denken
Sugar daddies willen ook iets terug zien voor hun geld he?quote:
Men heeft niks te willenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sugar daddies willen ook iets terug zien voor hun geld he?.
Women on the other hand...quote:
Ik zit op het puntje van m'n bankquote:
wat is er mis met de rest van de bank?quote:
Nat gewordenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met de rest van de bank?
Ja, niks eigenlijk. Je kan er heerlijk op liggen. Ik weet dus eigenlijk ook niet waaromquote:Op zondag 27 februari 2022 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met de rest van de bank?
Doe eens gekquote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, niks eigenlijk. Je kan er heerlijk op liggen. Ik weet dus eigenlijk ook niet waarom
Ik zou het doen. Nu het kan.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, niks eigenlijk. Je kan er heerlijk op liggen. Ik weet dus eigenlijk ook niet waarom
Weet wat je zegt, gianni. Weet wat je zegtquote:
Dat is een wc... Geen bankquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is een wc... Geen bank
-1 voor gif
Ik heb je niet eens m'n benen laten zien, stel je niet aanquote:
Valt me idd wel een beetje tegenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens m'n benen laten zien, stel je niet aan
nog gekkerquote:Op zondag 27 februari 2022 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet wat je zegt, gianni. Weet wat je zegt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Very disturbingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Cobra doet gemeen tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |