Ik heb helaas geen raam in de badkamer.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb standaard de ramen open van mijn badkamer.
Toen ik wegging in mijn oude gerenoveerde woning, hadden ze er een dicht raam voor in de plaats geplaatst, maar wel met een mechanisch luchtsysteem, dan had je bij voorbeeld een stand voor koken en douchen..
Heb ik ook niet nee, helaasquote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen raam in de badkamer.
ik te veel raam in mijn badkamerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen raam in de badkamer.
Op het forum niet maar Mycroft checkt iedere gevonden post op quotes. Als er een quote wordt gevonden van een anonieme user dan wordt de naam vervangen door #anoniem. Ik heb dit toegevoegd na de overgang van mijn eigen servers naar FOK!.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet maar volgens mij is dat is nooit anders geweest sinds mogelijkheid tot anonimiseren is ingesteld. De voormalige username was in quotes alsnog gewoon te zien.
Da's mooi maar Mycroft is niet Fok.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Op het forum niet maar Mycroft checkt iedere gevonden post op quotes. Als er een quote wordt gevonden van een anonieme user dan wordt de naam vervangen door #anoniem. Ik heb dit toegevoegd na de overgang van mijn eigen servers naar FOK!.
prima dagje zo.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was echt heerlijk in de zon.
Even vitamine D opgenomen.
quote:
Of met hun luidruchtige telefoongesprekkenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Ama het volgende:
Pff mensen in de trein die denken dat anderen mee willen genieten van hun muziek.
Ok. blijf je hangen?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, is soms de enige manier om erachter te komen of er problemen mee zijn. Zoals nu.
Lekker de telefoon op speaker in de hand een halve meter van het gezicht houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met hun luidruchtige telefoongesprekken
ik kom daar niet mee weg ben ik bang... maar goeie zonwering gaan kopen over een maand of 3quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
* gaat alvast naar zwembaden kijken.
In het Turk/Chinees/Mongoolsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met hun luidruchtige telefoongesprekken
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de telefoon op speaker in de hand een halve meter van het gezicht houden
Bij voorkeur lekker facetimenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In het Turk/Chinees/Mongools
Ben je dan al niet weg geschroeid?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom daar niet mee weg ben ik bang... maar goeie zonwering gaan kopen over een maand of 3
mogelijk, mogelijk nietquote:Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan al niet weg geschroeid?
Spann0ndquote:
bij balkon heb ik wel een hoor, maar das nou net de kant met zonquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spann0nd
Ik ben sowieso blij met mijn horren... lekker alles tegen elkaar open zetten met minimaal muggen.
Als Putin met zijn nukes gaat spelen wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan al niet weg geschroeid?
Hoef je in ieder geval geen gordijnen meer uit te gaan zoekenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Putin met zijn nukes gaat spelen wel.
Niemand hier die je tegenhoudt hoorquote:
nee dat lijkt mij nietquote:Op zondag 27 februari 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
Mag een pakketbezorger een pakketje zomaar voor de deur neerleggen? Het heeft daar het hele weekend vol in het zicht gelegen.
Nee. Alleen als je dat aangeeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
Mag een pakketbezorger een pakketje zomaar voor de deur neerleggen? Het heeft daar het hele weekend vol in het zicht gelegen.
Ja en toen deden ze het juist niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Alleen als je dat aangeeft.
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
Ja halloquote:Op zondag 27 februari 2022 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
als 't goeie spuiters zijn nemen ze de ramen ook mee +quote:Op zondag 27 februari 2022 17:30 schreef Ama het volgende:
Blij dat ik laatst nog niet alle ramen heb gewassen want ik vind net een briefje in de bus dat morgen met een speciale hogedrukspuit alle gevels enz worden schoon gespoten. Mijn ramen gaan vast mooi ranzig worden morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |