Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Ik geef nota bene toelichting bij hun stemgedrag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat je ook even hun stemgedrag in de TK zien?
Misschien nog wel optimistisch ingeschat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat 99% van wat ik lees momenteel bullshit is.
Maatregelen zijn ook al verdwenen, dus welk nieuws had je verwacht nog?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vergelijk niks.
Vind het heerlijk dat het nieuws verdrongen is.
Lees dan.
Ver van mijn bed show? Juist niet! Dit is Europa?! Een land waar je op vakantie zou kunnen gaan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Serieus? Goed dat je hebt gedoneerd, maar toch een beetje een ver van mijn bed show niet?
Ze zullen Starlink nu wel proberen aan te vallen ja. Of ze succes zullen hebben zien we dan nog wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ah, dan is het sws wel redelijk possible voor Rusland?
Vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maatregelen zijn ook al verdwenen, dus welk nieuws had je verwacht nog?
Hij heeft vooral de weerstand van Oekrane onderschat.quote:
Minder je eigen posts lezen!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat 99% van wat ik lees momenteel bullshit is.
Denk dat dat kippetje zwaar valt hoor.quote:
Fijn van je.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geef nota bene toelichting bij hun stemgedrag.
Ja dat is wat Steve net ook zei. Maar hij nam dat wel met een Heeellle grote korrel zout. Maar laten we het hopenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
5000 soldaten die nog in Rusland zitten weigeren om naar Ukraine te gaan
[ twitter ]
Er wonen aardig wat Russen in die steden, zo achterlijk zal 'ie niet zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Joppiez het volgende:
Ik kwam vaak in Oekraine (was er twee maanden geleden nog), en ken de situatie daar erg goed want ik en mijn vriendin (uit Odessa) volgen het op de voet. De signalen wijzen er wat mij betreft op dat eerst goedkoop kannonenvoer naar het front is gestuurd om eens Oekraine haar reactie te testen en ze te vermoeien. Ben bang dat dat dit "conflict" eindigt met o.a. Kiev, Kharkov en misschien ook Odessa platgemombardeerd. Die Putin / zijn leger zijn tot alles in staat zo blijkt.
Zonder Oekraine waren de maatregelen op dezelfde momenten afgeschaald, dus nee,quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind het heerlijk.
Zonder Oekrane ging het er nog 3 maand over.
Dit is al de 12e keer vandaag dat die kerel zelfmoord pleegde. Arme ventquote:
Jawel, hij is achterlijk en ook zo achterlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er wonen aardig wat Russen in die steden, zo achterlijk zal 'ie niet zijn.
Jawelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:57 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zonder Oekraine waren de maatregelen op dezelfde momenten afgeschaald, dus nee,
Dat stemgedrag staat in de tweet. Mt toelichting. Die is niet irrelevant. Maar je kunt die voor het gemak natuurlijk ook negeren en je aansluiten bij degenen die blind 'fascisten!' roepen.quote:
Ik ook. Jammer dat ze er maar 1 hebben. Ik luister nu ook naar BNR de wereld, maar ja ik vond die twee boomers altijd wat te dramatisch over die derde wereldoorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Al jaren.
Helaas begrijpen heel veel mensen ouderwetse machtspolitiek niet goed.
Kijken wel uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben die zich ook positief over Putin uitgesproken ja?
Dat ook, die vechten erg hardquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij heeft vooral de weerstand van Oekrane onderschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |