Only certain banks... Ze zullen nooit eens direct doorbijten hé. Goede zaak wel. Maar het voelt allemaal weer zo halfslachtigquote:
Jeetje, kan het ook zijn dat het gewoon een enorme hufter is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Baudet is late to the game en politiek opgevoed door boomers waardoor hij nu in de cynische clownfase is belandt. Komt misschien nog wel goed.
Nee joh, tuurlijk. Maar afhankelijk zijn van hoe gek Putin is geworden vind ik gezien de afgelopen dagen niet de meest geruststellende gedachte ooitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar jij snapt toch ook wel dat als Putin heeft besloten all-out te gaan met kernwapens, dat er dan geen weg meer terug is, toch?
Dankzij die malle Russische maffiabaas is iedereen ineens erg eensgezind.quote:
Als je dat gelooft, ja dan ben je (nofi) "knettergek" want die werkelijkheid weiger ik te (over)denken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef vosss het volgende:
Dit gaat toch gewoon snoeihard uitmonden in WO3 of ben ik nou gek?
Ga maar van het ergste uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nee, we wisten natuurlijk dat Putin een idioot was maar niet hoe erg
Nee dat is de reden waarom het nog niet verder geëscaleerd is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow dus dat geeft ze een vrijbrief. Oké...
Nu United Kingdom nog die deze maatregel van veegtquote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij hebben helemaal geen oorlog verklaard aan de Duitsers... Hoe verzin je die onzin toch?
Nee hoor. Dat kan ook net zo goed gericht zijn geweest op bepaalde soorten cyberaanvallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef quirina het volgende:
Putin dreigde daar wel min of meer mee zonder het woord kernwapen te gebruiken.
Fixed. Overigens is het Staaij. Dus 2x fixed eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef AchJa het volgende:
Kees van der Staay: "Op dit moment hebben we in Nederland meer ministers als dan tanks"
Ja eens, ze vliegen er nog altijd niet vol op. Maar het is meer dan gister en dat is dan toch positief vind ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Only certain banks... Ze zullen nooit eens direct doorbijten hé. Goede zaak wel. Maar het voelt allemaal weer zo halfslachtig
Als ze toch al aan het doorpakken zijn hoop ik dat ze ook even het rechtsstaatmechanisme erdoor jassen en, als dat geen belemmering meer is, eens flink vaart zetten achter de toetreding van lidstaten op de westelijke Balkan.quote:
Heeft ie goed voor elkaar iddquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dankzij die malle Russische maffiabaas is iedereen ineens erg eensgezind.
Zeker in Nederland heb je eigenlijk niet zoveel aan tanks, lijkt mij. Hoewel we wel de Polen zouden kunnen helpen als we tanks hadden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Maar wat heb je nog aan tanks tegenwoordig? Een superieure luchtmacht lijkt me veel belangrijker.
Een minister als tank gaat niet echt helpen in een oorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die arme Kees heeft niet goed opgelet tijdens z'n lessen Nederlands?
Mooi:)quote:
Als ze jou als Nederlandse soldaat zouden vragen om Belgie in te trekken en daar de boel plat te branden om het over te nemen onder het mom van een vredesmissie, hoe zou jij je dan voelen.quote:
Toen Polen werd binnengevallen ondernamen de oorlogsverklarende landen echter geen actie om de werkelijke inval tegen te houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En FUCK NATO / NAVO. We verklaarde Duitsland ook de oorlog toen ze Polen binnenvielen. Gaan we nu kansloos aan de zijlijn staan omdat Oekraïne niet in dat bureaucratische NAVO gedeelte valt? Fuck dat. Er vind daar een genocide plaats. In Europa!
Ben je bij @Whiskers2009 op les geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Fixed. Overigens is het Staaij. Dus 2x fixed eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |