SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:
Vlakbij Raf.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de TT zegt, een meet op de Veluwe…
just me houdt ook van een borreltje zo te zien.quote:
Django Wagner bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik doelde op Jango Edwards, 1 pot nat…
Ik zit weer aan de spa vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
just me houdt ook van een borreltje zo te zien.
Dit jaar geen carnaval met Merel en de kabouter in Den Bosch?
Je mag alleen komen als je beter bent.quote:
Ik beloof geen paardenhoofd mee te nemenquote:
Ik hoop over 2 weken wel weer thuis te zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag alleen komen als je beter bent.
Neem je deze keer de rest van het paard mee dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik beloof geen paardenhoofd mee te nemen
wie weet...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem je deze keer de rest van het paard mee dan?
Nou, dat ook inderdaad. Het zout heeft niet echt geholpen, helaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Livelink is nog steeds met de bank bezig, probeert de wijn er uit te slurpen… [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Livelink is nog steeds met de bank bezig, probeert de wijn er uit te slurpen… [ afbeelding ]
Rode wijn moet je opdrinken en vooral niet knoeienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Lekker dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat ook inderdaad. Het zout heeft niet echt geholpen, helaas.
ninja editquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker dan.
Succes, vanmorgen spatte hier een pot honing uit elkaar…
Ik zou gewoon het hele paard meenemen dan. Handig voor de laatste paar kilometer. Met het ov is het niet te bereiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
wie weet...
paardenhoofd zou een mondkapje op moeten in de trein
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon het hele paard meenemen dan. Handig voor de laatste paar kilometer. Met het ov is het niet te bereiken.
Oh, dat is ook een drama, ja. Dat plakt echt overal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker dan.
Succes, vanmorgen spatte hier een pot honing uit elkaar…
Nee, het ligt echt in middle of nowhere.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon het hele paard meenemen dan. Handig voor de laatste paar kilometer. Met het ov is het niet te bereiken.
Lang geleden dat ik op 'n paard gereden hebquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Medicijnen innemen, Raf, slikken. Nu!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
Intro deed me aan kid rick - cocky denken
superquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het ligt echt in middle of nowhere.
Maar voor de OV'ers regel ik dan vervoer…
We gingen net weg en hebben de boel de boel maar even gelaten. Pas opgeruimd na thuiskomst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is ook een drama, ja. Dat plakt echt overal.
Kim Wildequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef brother52 het volgende:
Wie heeft dit ook maar weer gecoverd?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gingen net weg en hebben de boel de boel maar even gelaten. Pas opgeruimd na thuiskomst.
Was gelukkig in de berging, geen risico voor de kat…
ELP - Peter Gunn
En dit is door The Art of Noise gecoverd…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef brother52 het volgende:
Wie heeft dit ook maar weer gecoverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |