Toch zie ik users als PSVCL nog gewoon ontkennen dat er oorlog is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
BNW is ook een toontje lager gaan zingen, ook daar zijn uitgesproken Poetin-bewonderaars erg stil.
Correct, maar bewijzen is lastig, ze kunnen zich ook dom houden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Strikt genomen is dit dan ook niet waar, want in een leger dienen geen kinderen.
Kan mij wel voorstellen dat in het aanvalsleger genoeg "onervaren" soldaten zitten die menen dat ze op een reddingsmissie zijn.
Hopelijk hebben ze een hoop ATGM klaarstaan op een groot aantal punten. Die tanks schiet je allemaal zo kapot. Airstrikes doe je helaas niet zo veel tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Gaat een zware nacht worden voor Kiev.
Klopt lijkt op die nacht toen ze dat vliegtuig boven Kiev neer schoten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dit was gisteren zie ik in een reactie op de tweet.
Durf niet te zeggen of Amerikanen actief participeren, is ontzettend risicovol omdat zo iemand ook opgepakt kan worden door de Russen. Sta je dan mooi met een mond vol tanden als Biden..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb zelfs vermoedens dat die Amerikanen af en toe ook wat afschieten.
Kan toch niet zo zijn dat al die Russische verliezen door een halve man en een paardekop worden uitgevoerd?
Volgens mij is het hier en daar covert precisiewerk.
Je kunt ook naar de resultaten en outcome kijken en hoe realistisch dat is. En dan klopt er toch iets niet. Ik zie mensen met een fiets hun geweer halen. Daar kun je zo'n invasie niet alleen mee tegenhouden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
We weten een heleboel niet. Er zijn ontzettend veel capabele speciale eenheden in allerlei landen die Oekraine steunen.
Een echt BNW-er begrijpt dat Putin gewoon onder één hoedje speelt met het kabal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Toch zie ik users als PSVCL nog gewoon ontkennen dat er oorlog is.
Dat zal hem geen flikker interesseren, hij doet toch wat hij wil.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
cannon fodder, mja,, krijg je geen goodwill van je eigen bevolking mee
Ja dit. En dat kan toch helemaal niet johquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
Anderzijds vind ik dat UA zichzelf vooral snachts goed staande houdt en blijkbaar vliegtuigen kan raken..
En Poetin gaat veel verliezen lijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
WTF??quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Tag hem even @PSVCLquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekker man, compleet random een tiefus groot C&C-plaatje om langs te scrollen. Alsof ik dat nog niet genoeg doe, dat scrollen.quote:
Putin kan alles, hij is de point of no return voorbij. Dat is het enge hier aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Ulx het volgende:
Poetin kan de steden niet in puin schieten. Dan komt Rusland nooit meer terug in de moderne wereld. Dan blijven ze buiten SWIFT, dan worden er geen zaken meer gedaan met de Russische Centrale Bank. Niet zolang Poetin aan de macht is.
Hoe kun je je verhaal nog staande houden door steden te verwoesten en tegelijkertijd een vredesmissie uitvoertquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Ulx het volgende:
Poetin kan de steden niet in puin schieten. Dan komt Rusland nooit meer terug in de moderne wereld. Dan blijven ze buiten SWIFT, dan worden er geen zaken meer gedaan met de Russische Centrale Bank. Niet zolang Poetin aan de macht is.
Dit soort naieve reacties...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Ulx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |