Zou ik wel een verrassende in your face-keuze van de productie zijn, Everon kan ik me wel voorstellen dat die de mol is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef Slobeend het volgende:
Dat moet een schok voor de meesten hier worden als ze zien dat het toch Kim-Lian is. @:mexicanobakker
Op https://www.goplay.be/ maak je een account (weet niet meer of je een postcode moest invullen maar if so dan een Belgische, 2000 is Antwerpen) en dan kun je daar gewoon kijken met adblock uit. Ik geloof dat ze tussentijds een geo-block op al hun programma's zetten, maar zodra de eerste aflevering beschikbaar komt zetten ze die ook zichtbaar voor Nederlanders.quote:
Zij die onderweg naar een opdracht letterlijk zei: ik voel dat we vandaag een opdracht met beesten gaan krijgen??quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef TLC het volgende:
Het kan echt geen toeval zijn dat Kim-Lian de tarotkaart aan het eind van de vorige aflevering legt met daarop de 2 maskers.
Kim-Lian dus.
Ik ga nog steeds voor Everon maar Kim-Lian is ook steeds mijn 2nd choice geweest, dus ik zou niet verbaasd zijn. Wél als het Fresia isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef TLC het volgende:
Het kan echt geen toeval zijn dat Kim-Lian de tarotkaart aan het eind van de vorige aflevering legt met daarop de 2 maskers.
Kim-Lian dus.
Volgens mij wel, en aflevering 2 'zwijgen'... Kim-Lian kwam niet aan het woord tijdens het maken van de testquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zij die onderweg naar een opdracht letterlijk zei: ik voel dat we vandaag een opdracht met beesten gaan krijgen??
Sorry, maar dat zij al wist dat ze met dieren gingen werken maakt voor mij dat ik echt hoop dat Kim niet de mol is.....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en aflevering 2 'zwijgen'... Kim-Lian kwam niet aan het woord tijdens het maken van de test
Da's ook wel zo'n typisch dingetje jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en aflevering 2 'zwijgen'... Kim-Lian kwam niet aan het woord tijdens het maken van de test
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor Everon maar Kim-Lian is ook steeds mijn 2nd choice geweest, dus ik zou niet verbaasd zijn. Wél als het Fresia is
Aflevering 1 'De tijd zal het leren'quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef TLC het volgende:
[..]
eens, was alleen zo erg in beeld. Veel te veel de nadruk erop.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:26 schreef TLC het volgende:
En niet te vergeten dat KL ook rustig een modderbad nam tijdens een opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |