Ze zit vanavond bij Jinek, dus wellicht licht ze het dan gelijk even toequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint wel bizar trouwens met "Ik kon het oudergesprek niet beginnen voor ik de juf beloofde, naar eer en geweten, dat ik dit soort dingen niet doe, die in de media verschenen zijn".
Dat klinkt alsof de juf die belofte wilde hebben alvorens aan het oudergesprek te beginnen.
Ik vraag me af of een Mark Overmars of Ali B ook zo door de juf wordt afgerekend.
Deze zin staat in de Volkskrant...quote:Kamerlid Marieke Koekkoek zou ook hebben aangegeven dat ze zich ‘onveilig’ voelde door de manier waarop Gündoğan in de fractie opereerde.
Theorie en praktijk lopen nog wel eens uiteen... Juffen zijn ook mensen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elke ouder heeft toch gewoon recht op een oudergesprek mits diegene zich normaal gedraagt tijdens dat oudergesprek
okéquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou door haar wil ik wel op mn kont getikt worden hoor.
Als je dit al niet kan handelen heb je niet zo heel veel in de politiek te zoeken hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit fragment laat precies zien waarom mensen haar waarderen én waarom sommige mensen binnen Volt niet tegen haar gedrag kunnen denk ik
Nee, maar stelde wel dezelfde vragen die ik ook had gesteld.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan, volgens mij.
Nee, maar een cusus ethiek kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook een verbale aanvaring toen ik een collega toebeet mij niet uit te leggen wat iedereen in de vergadering wist. Moet ik nu ook onderzocht worden door een extern bureau of zo?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:10 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is er al een uitspraak van de rechter?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat zal gezellig worden op de eerste Volt-vergadering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Ik neem aan dat het bestuur opstapt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:45 schreef Hanca het volgende:
Kortom, de rechter denkt wat de meesten hier ook al dachten: Volt heeft dit 100% verkeerd aangepakt.
Ben benieuwd naar het vervolg, want vrolijk weer lid zijn van die fractie lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Die zijn bij Volt vrij machtig, dacht ik. Dus dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het bestuur opstapt?
https://twitter.com/Chris(...)U4BsikyelNqPoLQ&s=19quote:Rechter over de klacht over Gündogan: 'De inhoud van de brief (...), die afkomstig is van een medewerker van wie het arbeidscontract niet zou worden verlengd, was om verschillende redenen onvoldoende voor de drastische stappen die Volt meent te hebben moeten zetten.'
---------
Rechter over deze brief: 'De brief beschrijft met name, zoals ook door BING is vastgesteld, opmerkingen van [eiseres] die “als zij op zichzelf zouden staan, in objectieve zin te kwalificeren [zijn] als (geslaagde of minder geslaagde) grapjes”.'
-----------
De eerste klager over Gündogan vroeg niet om een behandeling van zijn brief als klacht.
----------
Vervolg: 'Ook zij begrijpt derhalve niet waarom deze weg (van schorsing) is ingeslagen en de kwestie meteen in de publiciteit is gebracht. Het handelen van de partijleiding is voor haar aanleiding geweest om haar ontslag aan te bieden.'
Oei, Volt zit er nog verder naast dan wij zelfs dachten...quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
https://twitter.com/Chris(...)U4BsikyelNqPoLQ&s=19
Eens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Oei, Volt zit er nog verder naast dan wij zelfs dachten...
Zo kan je echt alleen concluderen dat er een andere reden was om Gündoğan voor de bus te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |