abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:24:09 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203846388

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 10.45 uur

quote:
Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself

Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood

Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.

Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Foto van het front op 24 februari

Foto van het front op 25 februari

twitter

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203846391
Wellicht handig wat bronnen in de OP te zetten?

https://t.me/OSINTUkraine paint Ukraine telegram Kanaal

https://twitter.com/bnonews?s=21 BNO Twitter

https://twitter.com/nrg8000?s=21Twitter deelt soms kaarten

https://liveuamap.com/nl update met kaart

stream kiev
pi_203846392
Ik vraag me af waarom het zo lang duurt vooraleer Poetin zich terug trekt...

1) Hij heeft het ontzettend lastig tegen Oekrane (waar hij het niet verwacht had)
2) Hij heeft veel troepen en middelen verloren (ook niet verwacht
3) Hij voelt de hete adem van de wereld in zijn nek
4) Z'n bondgenoten laten hem grotendeels in de steek waardoor hij er alleen voor staat

In principe zou je roebeltje toch wel moeten vallen? Hou de eer aan jezelf en Poetin zou beter zelf aansturen op vredesgesprekken/wapenstilstand wil hij z'n kop nog redden.

Poetin heeft verloren!
Cindy De Vuyst
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:24:25 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203846394
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203846395
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, allemaal leuk. Maar zo ziet Putin dat dus niet.
En dus is Putin, gezien zijn handelwijze van de laatste tijd, levensgevaarlijk, en kan hij maar beter opgeruimd worden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203846398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef Momo het volgende: [ afbeelding ] De Oekraense inzending voor het songfestival vecht ook gewoon mee in Kiev...
Ff 100 euro inzetten vast op winst Oekrane op esf
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203846403
"Russen dreigen met het laten neerstorten van het ISS op Europa"
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:25:50 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203846409
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:24 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ff 100 euro inzetten vast op winst Oekrane op esf
Ze staan op 1 in de bookies, al stonden ze al bijna bovenaan voor deze oorlog omdat het ook wel een goed nummer is
pi_203846410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
"Russen dreigen met het laten neerstorten van het ISS op Europa"
Dat is wel een beetje een verdraaiing van de werkelijke uitspraak :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203846413
quote:
Nog twee Nederlandse providers laten klanten gratis bellen naar Oekrane
De Nederlandse providers Delta en Caiway laten hun klanten zeker twee weken gratis bellen en sms'en van en naar Oekrane. Gisteren maakten ook VodafoneZiggo, KPN en T-Mobile al bekend dat klanten gratis van en naar Oekrane kunnen bellen.

Ook in Oekrane is roaming (bellen, sms'en en datagebruik) voor klanten gratis. KPN melde gisteren hiertoe te zijn overgegaan omdat "de situatie in Oekraine ons aan het hart gaat". "Onze gedachten zijn bij iedereen die door de oorlog in Oekrane wordt getroffen", laat VodafoneZiggo weten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203846416
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:15 schreef theunderdog het volgende: [..] Ja, allemaal leuk. Maar zo ziet Putin dat dus niet.
Natuurlijk wel, hij is niet achterlijk. Hij zoekt alleen naar een reden om het grondgebied van de oude Sovjets weer terug te brengen. Alsof hij niet begrijpt dat de NAVO helemaal niets heeft aan dat krakkemikkige kutland.
Dit, dus.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:26:45 #12
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203846420
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:24 schreef einzeinz het volgende:

1) Hij heeft het ontzettend lastig tegen Oekrane (waar hij het niet verwacht had)
4) Z'n bondgenoten laten hem grotendeels in de steek waardoor hij er alleen voor staat

In principe zou je roebeltje toch wel moeten vallen? Hou de eer aan jezelf en Poetin zou beter zelf aansturen op vredesgesprekken/wapenstilstand wil hij z'n kop nog redden.

Poetin heeft verloren!
Ik gok niet Poetin had verwacht binnen 2 dagen Oekrane veroverd te hebben. Zoveel mankracht en materieel verplaatst zich langzaam, zeker bij weerstand vanuit Oekrane.
pi_203846424
Dat filmpje van die geroosterde militaire in het vorige topic, waren dat Russen?
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:27:49 #14
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203846428
quote:
Een dirty bomb hoeft geen nucleaire bom te zijn echter, dat is wel een foutje die hij maakt.

je kan ook radioactief materiaal van chernobyl in een bom stoppen. Dat is dan een 'dirty bomb'.

De VS was hier lang bang voor. Een kleine dirty bomb kan een gebied zoals manhatten onleefbaar maken zonder dat er eigenlijk veel schade is door de explosie zelf.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203846430
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:24 schreef einzeinz het volgende:

Poetin heeft verloren!
Ik vrees dat de ellende nog maar net begonnen is.
Alleen landen als China en India zouden hem nog tot heroverweging kunnen manen. En die lijken dat voorlopig niet van plan.

Poetin = Kim Jong-un.
Maar met veel meer wapentuig tot zijn beschikking, en vermoedelijk ook wel bereid om desnoods het zwaarste middel in te zetten (terwijl Kim alleen maar een paar 'proefjes' doet).

De man is zwaar gestoord en, gezien zijn positie, levensgevaarlijk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203846432
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De Oekraense inzending voor het songfestival vecht ook gewoon mee in Kiev...
Ongelofelijk als je ziet wie er gewoon allemaal meevechten.

Stel je voor dat S10 en Botic van de Zandschulp voor ons zouden meevechten als Duitsland binnenvalt. En dan vergeet ik er vast nog veen
pi_203846436
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Een dirty bomb hoeft geen nucleaire bom te zijn echter, dat is wel een foutje die hij maakt.

je kan ook radioactief materiaal van chernobyl in een bom stoppen. Dat is dan een 'dirty bomb'.
en er komt geen nucleaire stof vrij?
pi_203846443
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, hij is niet achterlijk. Hij zoekt alleen naar een reden om het grondgebied van de oude Sovjets weer terug te brengen. Alsof hij niet begrijpt dat de NAVO helemaal niets heeft aan dat krakkemikkige kutland.
We hebben Oekrane constant een worst voorgehouden. En nu laten we hen in de steek.

Putin is hier de winnaar van het geopolitieke schaakspel.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:29:56 #19
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203846445
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De VS was hier lang bang voor. Een kleine dirty bomb kan een gebied zoals manhatten onleefbaar maken zonder dat er eigenlijk veel schade is door de explosie zelf.
Inderdaad. Een dirty bomb is geen atoomwapen. Het is een conventionele bom dat radioactief spul verspreidt. Compleet ander doel, een atoomwapen draait om de kracht van de explosie.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:29:59 #20
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203846447
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Stel je voor dat S10 en Botic van de Zandschulp voor ons zouden meevechten als Duitsland binnenvalt. En dan vergeet ik er vast nog veen
Glennis Grace loslaten op een Duits bataljon. :@
pi_203846448
quote:

[..]

Barney en z'n army.
pi_203846449
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:26 schreef Aurelius het volgende:
Dat filmpje van die geroosterde militaire in het vorige topic, waren dat Russen?
Veel Twitterberichten zeggen van wel. Maar als je kijkt op de schouder van een van de geroosterde soldaten zie ik daar toch echt een geel / blauw embleem zitten :'(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203846453
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef myShizzle het volgende:
Heavy shit, nsfw, geen idee van herkomst

[ twitter ]
Daar lig je dan met je kontje omhoog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:30:29 #24
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203846454
quote:

[..]

De pauperkabouter aan het front.
pi_203846455
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]
en er komt geen nucleaire stof vrij?
Je verspreidt er radioactief materiaal mee.
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')