Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
En dus is Putin, gezien zijn handelwijze van de laatste tijd, levensgevaarlijk, en kan hij maar beter opgeruimd worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk. Maar zo ziet Putin dat dus niet.
Ff 100 euro inzetten vast op winst Oekrane op esfquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef Momo het volgende: [ afbeelding ] De Oekraense inzending voor het songfestival vecht ook gewoon mee in Kiev...
Ze staan op 1 in de bookies, al stonden ze al bijna bovenaan voor deze oorlog omdat het ook wel een goed nummer isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ff 100 euro inzetten vast op winst Oekrane op esf
Dat is wel een beetje een verdraaiing van de werkelijke uitspraakquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
"Russen dreigen met het laten neerstorten van het ISS op Europa"
quote:Nog twee Nederlandse providers laten klanten gratis bellen naar Oekrane
De Nederlandse providers Delta en Caiway laten hun klanten zeker twee weken gratis bellen en sms'en van en naar Oekrane. Gisteren maakten ook VodafoneZiggo, KPN en T-Mobile al bekend dat klanten gratis van en naar Oekrane kunnen bellen.
Ook in Oekrane is roaming (bellen, sms'en en datagebruik) voor klanten gratis. KPN melde gisteren hiertoe te zijn overgegaan omdat "de situatie in Oekraine ons aan het hart gaat". "Onze gedachten zijn bij iedereen die door de oorlog in Oekrane wordt getroffen", laat VodafoneZiggo weten.
Natuurlijk wel, hij is niet achterlijk. Hij zoekt alleen naar een reden om het grondgebied van de oude Sovjets weer terug te brengen. Alsof hij niet begrijpt dat de NAVO helemaal niets heeft aan dat krakkemikkige kutland.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:15 schreef theunderdog het volgende: [..] Ja, allemaal leuk. Maar zo ziet Putin dat dus niet.
Ik gok niet Poetin had verwacht binnen 2 dagen Oekrane veroverd te hebben. Zoveel mankracht en materieel verplaatst zich langzaam, zeker bij weerstand vanuit Oekrane.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:24 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me af waarom het zo lang duurt vooraleer Poetin zich terug trekt...
1) Hij heeft het ontzettend lastig tegen Oekrane (waar hij het niet verwacht had)
2) Hij heeft veel troepen en middelen verloren (ook niet verwacht
3) Hij voelt de hete adem van de wereld in zijn nek
4) Z'n bondgenoten laten hem grotendeels in de steek waardoor hij er alleen voor staat
In principe zou je roebeltje toch wel moeten vallen? Hou de eer aan jezelf en Poetin zou beter zelf aansturen op vredesgesprekken/wapenstilstand wil hij z'n kop nog redden.
Poetin heeft verloren!
Een dirty bomb hoeft geen nucleaire bom te zijn echter, dat is wel een foutje die hij maakt.quote:
Ik vrees dat de ellende nog maar net begonnen is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:24 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me af waarom het zo lang duurt vooraleer Poetin zich terug trekt...
1) Hij heeft het ontzettend lastig tegen Oekrane (waar hij het niet verwacht had)
2) Hij heeft veel troepen en middelen verloren (ook niet verwacht
3) Hij voelt de hete adem van de wereld in zijn nek
4) Z'n bondgenoten laten hem grotendeels in de steek waardoor hij er alleen voor staat
In principe zou je roebeltje toch wel moeten vallen? Hou de eer aan jezelf en Poetin zou beter zelf aansturen op vredesgesprekken/wapenstilstand wil hij z'n kop nog redden.
Poetin heeft verloren!
Ongelofelijk als je ziet wie er gewoon allemaal meevechten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De Oekraense inzending voor het songfestival vecht ook gewoon mee in Kiev...
en er komt geen nucleaire stof vrij?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een dirty bomb hoeft geen nucleaire bom te zijn echter, dat is wel een foutje die hij maakt.
je kan ook radioactief materiaal van chernobyl in een bom stoppen. Dat is dan een 'dirty bomb'.
We hebben Oekrane constant een worst voorgehouden. En nu laten we hen in de steek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hij is niet achterlijk. Hij zoekt alleen naar een reden om het grondgebied van de oude Sovjets weer terug te brengen. Alsof hij niet begrijpt dat de NAVO helemaal niets heeft aan dat krakkemikkige kutland.
Inderdaad. Een dirty bomb is geen atoomwapen. Het is een conventionele bom dat radioactief spul verspreidt. Compleet ander doel, een atoomwapen draait om de kracht van de explosie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een dirty bomb hoeft geen nucleaire bom te zijn echter, dat is wel een foutje die hij maakt.
je kan ook radioactief materiaal van chernobyl in een bom stoppen. Dat is dan een 'dirty bomb'.
De VS was hier lang bang voor. Een kleine dirty bomb kan een gebied zoals manhatten onleefbaar maken zonder dat er eigenlijk veel schade is door de explosie zelf.
Glennis Grace loslaten op een Duits bataljon.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ongelofelijk als je ziet wie er gewoon allemaal meevechten.
Stel je voor dat S10 en Botic van de Zandschulp voor ons zouden meevechten als Duitsland binnenvalt. En dan vergeet ik er vast nog veen
Barney en z'n army.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stel je voor dat S10 en Botic van de Zandschulp voor ons zouden meevechten als Duitsland binnenvalt. En dan vergeet ik er vast nog veen
Veel Twitterberichten zeggen van wel. Maar als je kijkt op de schouder van een van de geroosterde soldaten zie ik daar toch echt een geel / blauw embleem zittenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:26 schreef Aurelius het volgende:
Dat filmpje van die geroosterde militaire in het vorige topic, waren dat Russen?
Daar lig je dan met je kontje omhoog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef myShizzle het volgende:
Heavy shit, nsfw, geen idee van herkomst
[ twitter ]
De pauperkabouter aan het front.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je verspreidt er radioactief materiaal mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en er komt geen nucleaire stof vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |