SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geweldig mooi pand. Moet ik ook nog altijd een naar toe.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Ici Radio 49 Kootwijk ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deja-vuquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:17 schreef just me het volgende:
Dank je wel @:Melting, ik had niet door dat ik het topic sloot
Goedgekeurd, ruimte genoeg...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad doet daar de voorverkenning voor een radio49meet
Dat ziet er wel gaaf uitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedgekeurd, ruimte genoeg...
[ afbeelding ]
Heeeee wat leukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat @:Tjoent vandaag jarig is. Dus:
[ afbeelding ]
Windows Verkenner zegt 26-02quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Heeeee wat leuk![]()
Maar ik zou die zeer betrouwbare bron nog eens checkenwant ik was gisteren jarig.
Desalwelteplus: bedankt.
Welkom.... en sterktequote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan luister ik last minute mee.
Oekraïense showquote:
Dit soort muziek heb ik veel op Soundcloud geluisterd ooit. Ik was daar ooit in een soort Russische bubble terechtgekomen. Het komt me dan ook echt heel bekend voor eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:04 schreef brother52 het volgende:
Potap i Nastya Kamenskikh - Ne Khvatilo Vozdukha
Het vliegt vanavond alle kanten op. Er komen nog wel een paar metalbands voorbij, alleen geen idee wanneerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Behalve het 1e nummer vind ik het tot nog toe niet onaangenaam eigenlijk.
Wel dezelfde artiest, ander liedje geloof ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij het ESF-nummer van Oekraïne van vorig jaar.
Dan lijkt het er wel heel erg op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel dezelfde artiest, ander liedje geloof ik.
Dit heet Wym maar dan in cyrillische lettersquote:
quote:
Ik ben geen fan van Anonymous, maar sta nu wel achter de acties die ze doen.quote:
Ik zou gewoon preventief zijn stembanden verwijderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef Melting het volgende:
Heeft er iemand wat Vicks blue voor deze man.
Klinkt alsof hij dit wel kan gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou gewoon preventief zijn stembanden verwijderen.
Sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef livelink het volgende:
Deze mute ik even, want dat moet even.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
Doe je nog iets aan carnaval dit jaar, Melting?
Ik begrijp je.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
ik sla nog een jaartje over.
Heb ook helemaal geen carnaval gevoel.
Doe dan!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:12 schreef brother52 het volgende:
Ik zal voor de volgende weer even waarschuwen
Die titel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:14 schreef brother52 het volgende:
Make Me Famous - Once You Killed A Cow, You Gotta Make A Burger
Bij de meesten heb ik lukraak een liedje gepakt maar deze moest natuurlijk wel.quote:
Dit vind ik mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef brother52 het volgende:
Nam'rti namo of zoiets moet dat zijn.
Dat is geen schande. Ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef brother52 het volgende:
Fok! heeft moeite met het cyrillisch schrift
Ik ookquote:
Ja, ik heb een paar uur gewandeld. Het was inderdaad heerlijk weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:39 schreef Melting het volgende:
Ben je nog wezen wandelen vandaag, livelink?
Een paar uur nog wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar uur gewandeld. Het was inderdaad heerlijk weer
Ik had geen tijd meer om er een beetje logische volgorde in te maken, dan maar alfabetisch.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
Het gaat inderdaad alle kanten op, brother.
Deze weer even gemute.
Daar zou ik dan weer geen liedje over maken.quote:
Waarom een halve?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog eentje en een halve eindtune
Anders ben ik na 21 uur klaar.quote:
Dat is dan maar zo hè? Is geen harde deadline.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders ben ik na 21 uur klaar.
Jawelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo hè? Is geen harde deadline.
quote:Playlist:
01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. 1914 - The Hundred Days Offensive
03. Potap i Nastya Kamenskikh - Ne Khvatilo Vozdukha
04. Arlekin - Night Of Two Knights
05. Atomic Simao - Words of Trouble
06. Brunettes Shoot Blondes - Bang Bang!
07. DakhaBrakha (ДахаБраха) - Please, Don't Cry
08. Flëur - Эйфория
09. Folknery - Karchata
10. Go_A - Шум
11. Greenjolly - Razom nas bahato, nas nye podolaty
12. Hoggwash - Miss You
13. Jinjer - Judgement (& Punishment)
14. KAZKA - КАРМА
15. Khors - No Oaths No Tears No Knees!
16. La Horsa Bianca - Encyclica
17. Mad Heads - Over My Dead Body
18. Make Me Famous - Once You Killed A Cow, You Gotta Make A Burger
19. Marakesh - Ждать
20. Nu Virgos - STOP! STOP! STOP!
21. Odyn v kanoe - Пам'яті мало
22. Onuka - When I Met U
23. Sealand Airlines - Garrison
24. Semargl - Go to Freedom
25. Sinoptik - Until the End
26. Space Of Variations - Fuck This Place Up
27. SunSay - Всё равно
28. The Hardkiss - Де ти є
29. Way Station - The Heaven and the Earth
30. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Een heel bijzonder einde (en voor ons tevens begin)
Welkom Symph & Ddm.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Een heel bijzonder einde (en voor ons tevens begin)
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bij deze hetzelfde als bij het gros van wat ik net draaide...
Geen idee wat het is.
Ik heb deze nog op bakelieten plaat volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik sta op wacht zonder hemd zonder broek…
Wel tof, kun je die ook nog afspelen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb deze nog op bakelieten plaat volgens mij.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel tof, kun je die ook nog afspelen?
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef just me het volgende:
beetje te laat maar dat komt door 'n tv programma
Er kwam nog 'n vriendin koffie drinken , super gezellig en ze ging nét op tijd naar huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Heeft dat programma geen rekening gehouden met mijn show?
Dat was in hun hairmetal periode.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
Dit zijn dezelfde dames, maar dan iets wilder.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Er kwam nog 'n vriendin koffie drinken , super gezellig en ze ging nét op tijd naar huis
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
Melting, sta je nog steeds achter de keus van je bank vandaag of twijfel je al
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
Melting, sta je nog steeds achter de keus van je bank vandaag of twijfel je al
ik dacht ik ga je aan het twijfelen brengenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht ik ga je aan het twijfelen brengen
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee hoor..... ik ben nog steeds happy.
Maar vind de wachttijd wel lang. Heb net nog even op mijn huidige bank gelegen, maar wil nu de nieuwe eigenlijk wel.
Denk alleen wel dat het meer een bank is voor formaat Symph, dan formaat just me.quote:
Je moet ook op een bank zitten. Tenzij je een bedbank hebt als Symph en DDM.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee hoor..... ik ben nog steeds happy.
Maar vind de wachttijd wel lang. Heb net nog even op mijn huidige bank gelegen, maar wil nu de nieuwe eigenlijk wel.
Dat gaan we natuurlijk uitgebreid testenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat het meer een bank is voor formaat Symph, dan formaat just me.![]()
Qua zitdiepte dan.
Is goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk uitgebreid testen
Ja, dat is voor mij ook altijd een probleem. Als ik op een bank of stoel zit, zit ik op het puntje of met mijn benen onder me.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat het meer een bank is voor formaat Symph, dan formaat just me.![]()
Qua zitdiepte dan.
dan help je me vast met gaan opstaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Qua zitdiepte dan.
Ik heb een hoekbank gekocht, met een zit/lig gedeelte.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet ook op een bank zitten. Tenzij je een bedbank hebt als Symph en DDM.
Tuurlijk..... ik geef je wel een zetje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
dan help je me vast met gaan opstaan
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk..... ik geef je wel een zetje.
quote:
Ik ben nog tevreden met mijn huidige banken dus je zult er zelf voor moeten zorgen dat jouw banken afgevoerd gaan wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus als er nog iemand oude banken zoekt, die er nog perfect uitzien aan de buitenkant....... die kunnen hier opgehaald worden.
Oh ja, dat hebben wij ook. Man en kinderen vechten altijd om dat liggedeelte. Mij boeit dat niet, dus ik maak altijd gebruik van het zitgedeelte.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een hoekbank gekocht, met een zit/lig gedeelte.
De meubelzaak wilde ze wel meenemen. Voor ¤10,- per zitplaats.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog tevreden met mijn huidige banken dus je zult er zelf voor moeten zorgen dat jouw banken afgevoerd gaan worden
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
De meubelzaak wilde ze wel meenemen. Voor ¤10,- per zitplaats.
Jij hebt dan ook prachtige bankenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog tevreden met mijn huidige banken dus je zult er zelf voor moeten zorgen dat jouw banken afgevoerd gaan worden
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat hebben wij ook. Man en kinderen vechten altijd om dat liggedeelte. Mij boeit dat niet, dus ik maak altijd gebruik van het zitgedeelte.
Ik hing altijd een briefje op het prikbord in de flat en het was altijd zo wegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet slecht gegokt dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:28 schreef livelink het volgende:
Giles Becaud - Nathalie (pure gok qua artiest)
Oh dat moet je betalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor wat dit gekost heeft wel, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat moet je betalen
mogen ze best gratis doen
Zij moeten het ook afvoeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat moet je betalen
mogen ze best gratis doen
Alle demonstranten worden opgepakt, dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou het Rode Plein nu ook leeg zijn eigenlijk?
En anders een kringloopwinkel die het komt halen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor wat dit gekost heeft wel, eigenlijk.
Maar ik ga ze eerst proberen weg te geven.... misschien wordt er nog iemand blij van.
hier doen ze dat niet eens meerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Into temptation Crowded House
[..]
En anders een kringloopwinkel die het komt halen?
@JustMe:quote:
zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
@:justme:
Binnenkort in de bioscoop:
https://www.filmladder.nl(...)rooftop-concert-2022
Iets voor jou?
quote:
We hebben hier niet zo'n goede kringloop zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En anders een kringloopwinkel die het komt halen?
Oh hebben ze het in stukken gehakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
@:justme:
Binnenkort in de bioscoop:
https://www.filmladder.nl(...)rooftop-concert-2022
Iets voor jou?
Volgens mij worden alle 3 de delen ineens getoond. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh hebben ze het in stukken gehakt?
Je bent op dreef vanavond, livelink.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford - One day I'll fly away
Ik dacht dat ik het weg had gehaaldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
We hebben hier niet zo'n goede kringloop zitten.
Wij rijden ook niet zo ver...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben hier niet zo'n goede kringloop zitten.
Ik woon ook helemaal niet zo ver.quote:
Alles buiten het dorp vind onze chauffeur verquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik woon ook helemaal niet zo ver.
Ik woon midden in het dorp.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alles buiten het dorp vind onze chauffeur ver
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Pata Pata Miriam Mbeke (of zoiets)
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn echt erg leuk
Wat mij betref kon het over alles gaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
Terence Trent d'Arby - Wishing well
Die heb ik nou nog nooit gezien.quote:
Hij wenst ons gewoon alle goeds toe.quote:
Dat stel ik wel op prijsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij wenst ons gewoon alle goeds toe.
Die hebben ze zelfs in de Eftelingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit gezien.
dat is een echo putquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hebben ze zelfs in de Efteling
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hebben ze zelfs in de Efteling
Zo slecht als je vond dat het donderdag ging, zo goed gaat het vandaag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
Dit is Lady GaGa - I'll always remember us this way
Wel een wensezelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hebben ze een wensbron en de put van Vrouw Holle.
Geen wensput.
quote:
Mooie vrouw, mooi nummer, mooie film.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo slecht als je vond dat het donderdag ging, zo goed gaat het vandaag.![]()
[ afbeelding ]
ezeltje schijtquote:
Ach, dat komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet je er eens met mij naartoe dan.
Dat is een ezel die muntjes poept.
ik noem hem ezeltje schijtquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat komt op hetzelfde neer.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
Deze weet ik dan weer niet, Melting.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:53 schreef just me het volgende:
Dit was toch ook 'n Big Brother tune ?
quote:
Heb je het feestje al voorbereid ?quote:
Goedenavond MadMasterquote:
Ja, de kabouters zijn ook welkom daar…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het feestje al voorbereid ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de kabouters zijn ook welkom daar…
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Toen was ik nog een jong MadMastertje en raakte ik verzeild op iets dat FOK! heet…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster
Het refrein kwam me wel bekend voor, ja.
Wat is het groot daar!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Maar Radio Kootwijk wordt de meeting plaats, heb al gereserveerd…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar wel erg leeg.quote:
goed aan het regelen Madquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wel erg leeg.
Alle apparatuur is helaas verwijderd…
Op de foto van de toegangsweg zie je links een gebouw met oranje dakpannen.
Daar zit het restaurant, daar spreken we af om 11.30…
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Sidney Youngblood - If Only I Could…
Op een zaterdag of zondag, dan kan je er een rondleiding doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
goed aan het regelen Mad
had je ook al een wanneer bedacht ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een zaterdag of zondag, dan kan je er een rondleiding doen.
Roept u maar…
quote:
Ik zei toch al... met dank aan @MaDquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
just me heeft een nieuwe hobby gevonden.
Dat ben ik dan weer niet…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zei toch al... met dank aan @:Mad
Zo dan, dan moet het een groot glas geweest zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik mag ook wel een nieuwe bank. Mijn man gooit net een glas wijn om over de bank. En ook de muur mag opnieuw gewit worden
Wat vervelend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik mag ook wel een nieuwe bank. Mijn man gooit net een glas wijn om over de bank. En ook de muur mag opnieuw gewit worden
Ik kan bijna altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Wie zou er überhaupt naar toe willen, in, laten we zeggen, april?
Ik wil wel, maar altijd afhankelijk van de datum natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Wie zou er überhaupt naar toe willen, in, laten we zeggen, april?
Ik heet geen Kenneth.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:11 schreef brother52 het volgende:
REM - What's the frequency Kenneth?
Ja, rode wijn. Ik heb er nu zout overheen gestrooid. Hopelijk helpt dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Zo dan, dan moet het een groot glas geweest zijn
zeker ook nog 'ns rode wijn ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Je mag mijn banken hier zo ophalen.
Ik zet in op zaterdag 23 april.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar altijd afhankelijk van de datum natuurlijk.
presentquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet in op zaterdag 23 april.
Anyone?
Ai……… daar ben je mooi klaar meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, rode wijn. Ik heb er nu zout overheen gestrooid. Hopelijk helpt dat.
Dan kan ik wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anyone?
Presentquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anyone?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef livelink het volgende:
Henny Vrienten en Herman Brood - Als je wint...
Heeft hij hier nou zijn zelfmoord aangekondigd?quote:
Dan is 'ie van het verkeerde hotel afgesprongen…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft hij hier nou zijn zelfmoord aangekondigd?
Er stond geen datum bij.... dus dat was nogal random.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het Hiltonquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben niet helemaal op de hoogte van de details eigenlijk. Weet alleen dat hij van een hotel afgesprongen is. Zal dan wel het Hilton zijn geweest?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is 'ie van het verkeerde hotel afgesprongen…
Niet te vertrouwen dusquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is 'ie van het verkeerde hotel afgesprongen…
Maar niet te lang nadenken, hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik weet het nog niet van die meet hoor. Moet ik even over nadenken.
alvast in je agenda noterenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik weet het nog niet van die meet hoor. Moet ik even over nadenken.
Ik zal de datum in ieder geval reserveren.quote:
Van DJ11 en van brother52 weet ik het niet. De rest inderdaad niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar niet te lang nadenken, hoor.
Ik ken het hele zooitje hier en niemand bijt…
Volgens mijn ov app is het 4,5 uur reizenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anyone?
dat is idd erg langquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mijn ov app is het 4,5 uur reizen![]()
Gaat hem dan niet worden.
Zelfs brother ken ik, van lang geleden, tijdens de Nationale Popquiz in Amstelveen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Van DJ11 en van brother52 weet ik het niet. De rest inderdaad niet.
Met de trein naar Weesp en daar pik ik je op…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor mij 5 uur en een kwartier. Daarom ga ik maar met de auto.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met Han Peekel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, wordt vervolgd, het staat ook in mijn agenda…
Second thatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar niet te lang nadenken, hoor.
Ik ken het hele zooitje hier en niemand bijt…
Ik houd het even in mijn achterhoofd, heb rond die tijd ook een paar verjaardagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de trein naar Weesp en daar pik ik je op…
Hemelsbreed is het ongeveer 55 kilometer. Op de fiets zou ik zelfs sneller zijn dan het ovquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij 5 uur en een kwartier. Daarom ga ik maar met de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef just me het volgende:
@:livelinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just me, gedraag je!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
@:livelinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
@:livelinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
stond onder een spoiler voor livelink hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
stond onder een spoiler voor livelink hoor
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk… [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk… [ afbeelding ]