Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraïens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraïense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraïense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekraïne. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekraïne". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Ja, Kasparov was al eerder de revue gepasseerd hier (maar dat geldt wel voor meer.quote:
Dat kan ook komen omdat internet in Oekraïne is verstoord. Vannacht viel dat deels weg, is er eigenlijk bekend hoe dat nu is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:38 schreef EinarBoe het volgende:
De tijd rekt nu al uit. Waar in de eerste dag nog van alles gebeurde en hier continu ontwikkelingen aan het front werden gemeld, zitten we nu op dag 3 al in de fase waarin alles meer stapje voor stapje gebeurt, met af en toe een filmpje van wat losse tanks ter afleiding.
Zijn plan van aanpak snijdt hout.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, Kasparov was al eerder de revue gepasseerd hier (maar dat geldt wel voor meer.)
Ik heb het met Garry te doen. Vond hem bij tijd en wijle een neuroot (al toen hij nog schaakkampioen was), maar hij had lef en ging de straat op en begreep dat Poetin een smerige rat was.
Kan het me ook goed voorstellen dat hij gelooft in contact te staan met het Kremlin, maar dat het enkel een psychotisch trekje is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of Thierry een infiltrant is weet ik niet. Hij verkondigt in ieder geval wel het Russische standpunt, en ik weet wel bijna zeker dat er een lijntje (of meer) loopt van het Kremlin naar hem.
Nl nieuws loopt hopeloos achter, heeft geen zij om nl media te delen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:44 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ws-zelenski-sancties
Ze zijn op 30 kilometer van het centrum van Kiev.
Maar dat wisten jullie vast al wel.
"Er komen tribunalen!"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Kan het me ook goed voorstellen dat hij gelooft in contact te staan met het Kremlin, maar dat het enkel een psychotisch trekje is.
Maar weet jij of Zelenski daar ook nog is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Nl nieuws loopt hopeloos achter, heeft geen zij om nl media te delen.
Lunchtijd. Die eten borsjt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar zijn de Tsjetsjenen op dit moment?
Die zit nog steeds in Kiev ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar weet jij of Zelenski daar ook nog is?
Onderweg naar Moskou hopelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar zijn de Tsjetsjenen op dit moment?
Die gaat niet weg, en de burgemeester ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het zijn de Oranjes niet die wegvluchten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is gek, maar omdat het kinderen zijn die ik identificeer met de omgeving waarin ik leef (blank, veel met lichte haren), komt het veel harder binnen dan de zoveelste beelden van Somalië of Afghanistan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:49 schreef Simmertje het volgende:
Blijf die beelden van kinderen toch wel echt het meest verschrikkelijk vinden hoor. Ik weet het is niets nieuws, kinderen tijdens een oorlog. Maar komt vrij heftig in beeld allemaal in de tijd waarin we nu leven. Toch niet te bevatten als je zo jong bent. Besef maar eens wat voor ontzettend geluk ik gehad heb om hier op te groeien.
Ik ben een beetje bang dat die worden vermoord.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het zijn de Oranjes niet die wegvluchten.
OMWquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef Ali_boo het volgende:
Welke fokkers willen naar Oekraine ?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |