Of Thierry een infiltrant is weet ik niet. Hij verkondigt in ieder geval wel het Russische standpunt, en ik weet wel bijna zeker dat er een lijntje (of meer) loopt van het Kremlin naar hem.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die Baudet probeert niet eens meer te verbergen dat hij een vijand van de Nederlandse natie is. Zijn leugens waren over MH17 waren al een sterke indicatie dat hij een Russische infiltrant was, maar nu is het zeker.
Tjah je kunt ook met Lightning betalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik eerder begreep is dat dat andere systeem nog gewoon in werking is naast SWIFT.
hmm, weet ik niet. Instagram is wel nog steeds bereikbaar en al mn russische vrienden (die daadwerkelijk IN rusland wonen al hun hele leven) posten 'no war' berichten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie is de gewone Rus volgens jou? De mensen die op social media/internet zitten zijn niet de gewone Rus, dat zijn juist de kleine groep Russen die wel weet hoe het elders in de wereld ook anders kan dan in hun eigen land. De gewone Rus weet dat niet eens.
Open een topic of zo, die vent heeft helemaal niets met Oekraïne te maken atm.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Roep het al een paar jaar, die man is een staatsgevaarlijke gek. Gelukkig zien steeds meer mensen dit wel, stap desnoods met je stem naar Wilders. Alles om maar te voorkomen dat deze idioten meer macht krijgen.
zou paypal nog werken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah je kunt ook met Lightning betalen
Wel 'genieten' hoor, partijen met lijntjes naar Kremlin en Turkije in de tweede kamer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of Thierry een infiltrant is weet ik niet. Hij verkondigt in ieder geval wel het Russische standpunt, en ik weet wel bijna zeker dat er een lijntje (of meer) loopt van het Kremlin naar hem.
Stonden die internetgebruikers in Rusland in 2014 niet nagenoeg unaniem achter de annexatie van de Krim? Zo'n verschuiving in houding is toch wel significant.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie is de gewone Rus volgens jou? De mensen die op social media/internet zitten zijn niet de gewone Rus, dat zijn juist de kleine groep Russen die wel weet hoe het elders in de wereld ook anders kan dan in hun eigen land. De gewone Rus weet dat niet eens.
Baudet heeft nog nooit ergens een oplossing voor aangedragen. Verder idd totaal offtopic.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar heeft Baudet ook nog een oplossing voor Oekraine? Dat moet wel toch, met al zijn wijsheid. Of zal dat gewoon zijn geef het aan rusland en lief doen tegen Poetin?
We leven niet meer in 2000 maar in 2022. Mensen hebben toegang tot het internet en hebben social media accounts, ook in Rusland. Dit is een website waar doorsnee Russen (waarschijnlijk wat jonger dan gemiddeld, hoewel oude Russen bestaan niet echt, want alcoholisme) opzitten om over alledaagse zaken rond sport te lezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gun ze de tijd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind Oekraïne ook een slecht ontwikkeld land en maffiabestuur hebben. Die hebben daarin gefaald de laatste 10 jaar.
Jammer, anders eerdere toetreding en volledige steun.
De scheiding zal meer stad en rural zijn. Gok dat poetins steun vooral uit industriele gebieden komt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:34 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
We leven niet meer in 2000 maar in 2022. Mensen hebben toegang tot het internet en hebben social media accounts, ook in Rusland. Dit is een website waar doorsnee Russen (waarschijnlijk wat jonger dan gemiddeld, hoewel oude Russen bestaan niet echt, want alcoholisme) opzitten om over alledaagse zaken rond sport te lezen.
Er is geen zwijgende massa die hier achter staat, zoveel kun je daar al wel uit afleiden.
Dat ging wel met wat minder geweld hè.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Stonden die internetgebruikers in Rusland in 2014 niet nagenoeg unaniem achter de annexatie van de Krim? Zo'n verschuiving in houding is toch wel significant.
De gemiddelde Rus is politiek compleet apathisch (er is in Rusland ook helemaal geen politiek-intellectuele traditie). Het wordt tijd dat dat volk zichzelf eens emancipeert.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hmm, weet ik niet. Instagram is wel nog steeds bereikbaar en al mn russische vrienden (die daadwerkelijk IN rusland wonen al hun hele leven) posten 'no war' berichten.
En de kinderen van die rijke lui rondom poetin ook.
toegegeven, instagram is best klein daar. Alles gaat via VKontakte.
oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Paypal werkt sowieso niet in Rusland.
De Krim is ook wel echt te zien als een stukje Rusland, cultureel gezien, historisch gezien en militair-strategisch gezien. Totaal verschillend met de rest van Oekraine.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Stonden die internetgebruikers in Rusland in 2014 niet nagenoeg unaniem achter de annexatie van de Krim? Zo'n verschuiving in houding is toch wel significant.
Meneer Baudet bekijkt een situatie, denkt dan even na hoe hij de meeste heisa kan maken, en handelt dan conform.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of Thierry een infiltrant is weet ik niet. Hij verkondigt in ieder geval wel het Russische standpunt, en ik weet wel bijna zeker dat er een lijntje (of meer) loopt van het Kremlin naar hem.
Die gast moeten we ondertussen ere-landverrader maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die Baudet probeert niet eens meer te verbergen dat hij een vijand van de Nederlandse natie is. Zijn leugens waren over MH17 waren al een sterke indicatie dat hij een Russische infiltrant was, maar nu is het zeker.
En zo min mogelijk aandacht geven, want daar is hij juist precies op uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die gast moeten we ondertussen ere-landverrader maken.
Valt me nog mee dat ze er geen kinderen bij betrekken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:26 schreef Confetti het volgende:
Een moffen-minister (van de groenen) hoor ik net op televisie roepen dat SWIFT niet geblokkeerd moet worden want ja, Duitse burgers sturen soms toch ook geld naar hun oma die niet kan rondkomen.
Wat zijn politici toch leugenachtige monsters.
Klopt. Ben benieuwd of er nog een grote aanval gaat komen, of dat het de Russen toch tegenvalt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:38 schreef EinarBoe het volgende:
De tijd rekt nu al uit. Waar in de eerste dag nog van alles gebeurde en hier continu ontwikkelingen aan het front werden gemeld, zitten we nu op dag 3 al in de fase waarin alles meer stapje voor stapje gebeurt, met af en toe een filmpje van wat losse tanks ter afleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |