Prima, en geen feest op de straten. Geen helden onthaal… geen vreten en geen dak boven hun hoofd. En over een paar uur schiet het Oekraïense dameselftal ze de ballen uit de broek.quote:
Ik hoor nu toch regelmatig schieten op de cam van de Maidanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat ik zo lees zijn de gevechten vooral ten noorden van Kiev en ten Zuiden van Kiev waar de russen een vliegveld willen innemen. Maar voor de rest vind ik nu ook weinig informatie. Geen idee of er weer een nieuwe oproep is om voorzichtig met beelden te zijn zoals eerdere vandaag.
klopt KIAquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:58 schreef Dutch_view het volgende:
CNN Matthew ChanceGod meld dat volgens de Oekraïense defensie minister een Russisch transportvliegtuig uit de lucht is geschoten met (waarschijnlijk) paratroopers.
Het zou goed kunnen hoor. Als ze inderdaad morgen opnieuw gaan onderhandelen dan is natuurlijk voor beide partijen belangrijk wat er vannacht gebeurt voor hun onderhandelingspositie. Daarom denk ik dat de Russen vannacht redelijk all-in gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:55 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik hoor nu toch regelmatig schieten op de cam van de Maidan
De landen die normaal anti-immigratie zijn (Polen, Hongerije en Denemarken) bieden nu wel opvangplekken aan, en Duitsland houd zich in tegenstelling tot 2015 nu erg stil.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:55 schreef Aether het volgende:
Denmark ready to welcome Ukrainian refugees
https://cphpost.dk/?p=131616
Vind de Duitsers maar een laffe en bange houding hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:59 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
De landen die normaal anti-immigratie zijn (Polen, Hongerije en Denemarken) bieden nu wel opvangplekken aan, en Duitsland houd zich in tegenstelling tot 2015 nu erg stil.
welke heb jij aan staan ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:00 schreef BMW1993 het volgende:
Beschietingen klinken al best heftig.
Dat het geen moslim immigratie is zal een hoop uitmaken voor die landenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:59 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
De landen die normaal anti-immigratie zijn (Polen, Hongerije en Denemarken) bieden nu wel opvangplekken aan, en Duitsland houd zich in tegenstelling tot 2015 nu erg stil.
Waar?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:00 schreef BMW1993 het volgende:
Beschietingen klinken al best heftig.
Laat ze nu maar nog eens zeggen dat die landen niet solidair zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:59 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Heel erg mooi. Erg goed nieuws dat de hele wereld lijkt in te zien dat we te maken hebben met een totale gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |