Nee je kunt gewoon je mond opentrekken op het moment dat je iets wilt zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn vraag dus is, hebben de andere BNW users hier problemen ermee als andere users zich in de discussie mengen en gewoon normaal mee praten en hun mening geven?
Goeie avatar welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:01 schreef Metalfrost het volgende:
Die lui zijn lid van een kliek (groep mensen met eigen, meestal ongefundeerde vooroordelen)
[..]
Nee je kunt gewoon je mond opentrekken op het moment dat je iets wilt zeggen.
Zolang het maar in overeenstemming is met het FOK! gebruikersbeleid.
Alternatieve feiten en waarheden wel!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik schat dat ongeveer de helft van de reacties die ik krijg in BNW wel een belediging bevat. En daarnaast dagelijks ook nog wel een handvol beledigingen die geen reacties op posts van mij zijn.
Reacties krijg je meestal niet eens omdat een groot deel van de users je 'op mute zet' zodra jij een afwijkende mening hebt. Van discussie is al heel lang geen sprake meer. Het coronatopic is een aaneenschakeling van vage tweets en facebookberichten waar op wat instemmende reacties na nooit op gereageerd word. Argumenten of discussie volgt nooit op die wilde beweringen in de tweets en facebookberichten.
Dat bijna elke bewering lachwekkende onzin is dat direct of later feitelijk ontkracht word is niet van belang. Als je dat aantoond dan levert dat hoogstens wat gescheld op. Feiten en de waarheid hebben geen waarde of betekenis in BNW.
Er zijn ook genoeg complotten die de moeite van onderzoeken waard zijn. BNW an sich heeft zeker bestaansrecht. Het probleem is alleen dat, zeker in het coronatopic, niks onderzocht of besproken wordt. Iedere idioot of debiele website die leeft van zulke snelle ophef zonder enige controle wordt hier geciteerd maar nooit onderzocht. Ook als die persoon of website die maand al 20 andere beweringen of theorieen gedaan heeft die allemaal onzin bleken te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Alternatieve feiten en waarheden wel!
Doet me denken aan iemand met wie ik in discussie was. Zij had een vage mening en ik kwam met ladingen bewijzen tegen die mening. "Nou dit is mijn waarheid en dat is jouw waarheid, en jouw waarheid is heus niet meer waard dan de mijne, dus let's agree to disagree!"
Maar goed, het is wel zo dat in [BNW] idd allerlei wazige uitspraken als feiten gezien worden, en zeker als er kringverwijzingen tussen websites zijn die allemaal van dezelfde eigenaar zijn enzo.
Maar toch....toch merk ik in de loop der jaren dat er soms dingen in het nieuws aan het licht komen die hier echt al jarenlang geroepen worden. Ik kan zo ff geen voorbeelden er bij bedenken, maar het is me wel meerdere keren opgevallen.
Dat discussies stoppen of mensen op mute gezet worden als er kritische vragen gesteld worden, was in mijn moderatortijd hier wel een stuk minder, maar ja: veel andere users toentertijd he.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg complotten die de moeite van onderzoeken waard zijn. BNW an sich heeft zeker bestaansrecht. Het probleem is alleen dat, zeker in het coronatopic, niks onderzocht of besproken wordt. Iedere idioot of debiele website die leeft van zulke snelle ophef zonder enige controle wordt hier geciteerd maar nooit onderzocht. Ook als die persoon of website die maand al 20 andere beweringen of theorieen gedaan heeft die allemaal onzin bleken te zijn.
Er zijn genoeg zaken oa over corona die de moeite van onderzoeken waard zijn, maar die komen hier niet aan bod omdat er veel waanzinnigere onzinbeweringen gedaan worden. Verder stopt elke discussie hier direct zodra er bedenkingen over die beweringen gedaan worden.
Dat weet ik wel zeker. Als ik wel eens op COR gluur zie ik het andersom gebeuren trouwens. Daarom kom ik daar liever niet, waarom zou ik ook? Het is schoppen tegen het zere been van mensen die een heel andere mening hebben dan ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
Geen idee
Misschien is het vooral dat bepaalde users enkel komen om te trollen
Hier stopt de discussie? In COR wordt elke bedenking over het narratief gewoon verwijderd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn genoeg zaken oa over corona die de moeite van onderzoeken waard zijn, maar die komen hier niet aan bod omdat er veel waanzinnigere onzinbeweringen gedaan worden. Verder stopt elke discussie hier direct zodra er bedenkingen over die beweringen gedaan worden.
Ik probeer die kindertuin ook te mijden om te reageren. De debiele posts lees ik wel af en toe.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Als ik wel eens op COR gluur zie ik het andersom gebeuren trouwens. Daarom kom ik daar liever niet, waarom zou ik ook? Het is schoppen tegen het zere been van mensen die een heel andere mening hebben dan ik.
Tuurlijk zijn nieuwe users welkom als ze, zoals je aangeeft, normaal meepraten en hun mening geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik persoonlijk herken mij hier niet in, en ja wel zie ik dat er op "sommige" users heftig gereageerd kan worden maar dat zijn geen nieuwe users in dit topic en proberen vaak wel een beetje het bloed onder de nagels van de users hier vandaan te halen.
Mijn vraag dus is, hebben de andere BNW users hier problemen ermee als andere users zich in de discussie mengen en gewoon normaal mee praten en hun mening geven?
Daarvoor zijn er de factcheckers tegenwoordig, aka the Ministry of Truthquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:26 schreef ToT het volgende:
Een beetje kritisch zijn in waar je in gelooft. Check your facts.
Dat is tegenwoordig veranderd naar het algemeen aanvaard stigmatiseren en bespotten van "wappies" door users en mods.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:13 schreef ToT het volgende:
Mensen domme schapen / sheeple noemen met de nodige one-liners er bij was veel effectiever.
Op een paar hardnekkige trollen na idd.quote:Maar ik heb begrepen dat het er tegenwoordig wel een heel stuk prettiger aan toe gaat.
Als moderatie in BNW te neutraal is krijg je een vuilbak subforum, en een topic met dit onderwerpquote:Een aantal wilden me ook weg hebben omdat ik neutraal was; voor neutraliteit was er geen plaats in [BNW].
Valt toch wel mee of je moet het over post #11hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:03 schreef mootie het volgende:
Absoluut. In dit topic zie je het ook meteen gebeuren, grappig wel.
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt toch wel mee of je moet het over post #11hebben?
Post 11 beschrijft precies bepaald gedrag hier, een spervuur aan posts vol beledigigen en wat niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt toch wel mee of je moet het over post #11hebben?
En hoe omschrijf jij dit dan ? :quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Post 11 beschrijft precies bepaald gedrag hier, een spervuur aan posts vol beledigigen en wat niet...
Ja COR is ook geen warm bad... Daar zitten er ook tussen die doorgesnoven lijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En hoe omschrijf jij dit dan ? :
COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |