SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
nee niet liegen dat die homo is maar lijkt wel of hij gerard joling wil imiteren ofzoquote:
Wat wil je, die microben willen vluchten en zij duwt ze weer terug in die mop....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij jeukt het ook enorm, ze zit heel vaak te krabben,
dat wilde ze voor betreden van het huis doen iddquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef Yolk het volgende:
Grace zou graag willen wisselen van haardos, maar dat mag niet van BB. Toch?
Als je 'n andere titel wilt moet je @Dotteke maar ff aansprekenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Verida het volgende:
Oeps had niet door dat ik lapo had, zat nog in het vorige topicDankje Fritsie voor het openen
Nee hoor, helemaal goed zoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je 'n andere titel wilt moet je @:Dotteke maar ff aanspreken
Ben ik ook wel benieuwd naar. Haar eigen haarbosquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Benny het volgende:
Grace met een andere haardos lijkt me ook wel leuk
Een stakingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurd vandaag in BB?
Sow dat was wel heftig ja.quote:
haar eigen haardos zal moeilijk worden vermoed ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Haar eigen haarbos
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
haar eigen haardos zal moeilijk worden vermoed ik
Volgens mij niet. Je ziet steeds meer die blonde bos naar knder zakken en haar eigen zwarte haren komen te voorschijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grace en der zoonI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind der wel knap gezicht hebbenVolgens mij wel een filtertje gebruikt 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze is niet lelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
\ja dat vermoed ik ook wel maar ja ik kan filters gebruiken wat ik wil maar ik kom niet zo ver hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wel een filtertje gebruikt 😉
Maar ze is niet lelijk
Dat zal wel meevalllen toch. Zie er veel filters gebruiken. En dan zie je ze in het echt 🤣quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
\ja dat vermoed ik ook wel maar ja ik kan filters gebruiken wat ik wil maar ik kom niet zo ver hoor![]()
Op mijn stream ligt iequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet de stream aan eerste wat ik zie Kristof in een actieve houding
het epileren hoef ik niet van dichtbij te zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:12 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ja zou fijn zijn als de enige activiteit wat beter in beeld zou worden gebracht.
De shoarma is net bezorgdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stagiaire mag aan de knopjes zitten
quote:
Ja zag het zojuist pas. Gooien om de beurt. Maar volgens mij spelen ze het niet zoals het normaal gespeeld word. De ene kant van de tafel moet vol staan met bekers/glazen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Tobias en Salar had ik wel gehoord. Hanne en Julio wist ik ook niet.
Ik heb ze wel een keer de juiste startopstelling zien maken maar daarna is het niet meer in beeld geweest dus weet het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja zag het zojuist pas. Gooien om de beurt. Maar volgens mij spelen ze het niet zoals het normaal gespeeld word. De ene kant van de tafel moet vol staan met bekers/glazen..
Dat komt door Grace. Het is besmettelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:21 schreef mangalie het volgende:
Wat lacht Nawel hard en overdreven nepperd...
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt, Belgische variant denk ik. Aquapong
Ja, balletje moet toch meerdere keren stuiteren? Zo ken ik het ook. Ik ga lekker biertje drinkenquote:
Nee account op rtlxl en viaplay (geloof ik??). Stemmen gaat niet via Videolandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik heb tussendoor een vraag;
Hoe zit het nu met dat “ik heb 3 x op … gestemd”?
Ik snap dat een e-mail adres aanmaken makkelijk is, maar moet je geen Videoland abonnement hebben om te stemmen? Lijkt mij toch sterk dat mensen meerdere abonnementen afsluiten?
Je moet iets voor je kind over hebben hèquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
De puber en haar lief hebben de tv geconfisqueerd, de aflevering zo is toch ook via Videoland te kijken?? Dan kan ik op klapjap met oortjes kijken...
Als het balletje er na een stuit in gaat moeten er twee glazen weg. Zo spelen wij het maar zullen vast duizend verschillende regels zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, balletje moet toch meerdere keren stuiteren? Zo ken ik het ook. Ik ga lekker biertje drinken
Aflevering staat zo ook op Videoland, geen reclamesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
De puber en haar lief hebben de tv geconfisqueerd, de aflevering zo is toch ook via Videoland te kijken?? Dan kan ik op klapjap met oortjes kijken...
Je kan hem altijd terug kijken. Weet niet of hij rechtstreeks te zien is. Ik ga hem later vanavond kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
Ja zo ken ik het ook.. Proostquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Als het balletje er na een stuit in gaat moeten er twee glazen weg. Zo spelen wij het maar zullen vast duizend verschillende regels zijn.
Proost
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef JDB94 het volgende:
Laatste week wordt de vloer gemopt met die strengen van Grace
nou zo lacht Nawel altijd al, die uithaal wat ze doet is vet nepquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat komt door Grace. Het is besmettelijk.
ondanks dat ze wat aardiger ik blijf het een neppe vinden.....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zo lacht Nawel altijd al, die uithaal wat ze doet is vet nep
Zijn de wenkies van Hanne wel eens gemolesteerd? Kan ne niet herinneren die wel eens aan de beurt heb gezien..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:34 schreef zodeju het volgende:
Oh, wat erg......Grace haar wenkies nog dunner.....het maakt haar zo hard en oud.
Dat heb ik met dat gekke bekken trekken bij alles.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef zodeju het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar vindt die grapjes van Salar ook niet meer zo leuk.....hij zit zich zelfs in de spiegel te bekijken als hij heel hard moet lachen.....
nee die is niet geweest of buiten beeldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn de wenkies van Hanne wel eens gemolesteerd? Kan ne niet herinneren die wel eens aan de beurt heb gezien..
Daarom gaat ze nu weer een beetje bijtekenen in de badkamer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:34 schreef zodeju het volgende:
Oh, wat erg......Grace haar wenkies nog dunner.....het maakt haar zo hard en oud.
ja hij is dat schieten en zijn pin vergeten zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Zo wat een zure achterdochtig gezeik op tv van tobias in de dbk. Rare vent hoe hij reageert
Ja ik vind tobias en Julio allebei heel vervelend op dit moment in hun gedrag. Vind zelfs nawel beter te behappen op dit momentquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij is dat schieten en zijn pin vergeten zeker
Ja vreselijk kinderachtigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Zo wat een zure achterdochtig gezeik op tv van tobias in de dbk. Rare vent hoe hij reageert
en Salar die zegt, ik zou hetzelfde gedaan hebben , eerlijk!!quote:
Ik heb zo idee van wel iddquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
en Salar die zegt, ik zou hetzelfde gedaan hebben , eerlijk!!
moet het niet Heerlijk wezenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
en Salar die zegt, ik zou hetzelfde gedaan hebben , eerlijk!!
Duimen sterktequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:54 schreef zodeju het volgende:
Ik taai weer af, denk na twee jaar ik er toch aan moet geloven. Morgen maar even laten testen. Hoop dat het gewoon een offday was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de aflevering even kijken danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
voor mij ook reden om de streams weer lekker uit te gooien en wat anders te gaan doen.
Hypocrieter wordt het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wie was er ook al weer boos over een kwark teentje?
Juist!
nou ik vind ze wel goed hoor de afleveringenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:11 schreef Verida het volgende:
[..]
neuh,....zelfs daar heb ik geen zin meer in,
Zouden ze dat nu zelf echt niet doorhebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:13 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nu staan Tobias en Julio keihard te lachen om de verspilling van kwark.
shit dit mis ik dus wel pfffquote:
Die heeft zo'n grote muil daar past 'n vuist inquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:18 schreef Benny het volgende:
Kristof wordt zowat gedeeptroathed door de lepel van Nouchine
Je hebt de stream aangezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:21 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Je hebt de stream aangezet.
Ik had kristof en nouchine voor je opgenomen.oh top ga ik ff kijken en ja heb hem op de lappie even aan geslingerd haha Nawel doet niet mee zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ze doen allemaal mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh top ga ik ff kijken en ja heb hem op de lappie even aan geslingerd haha Nawel doet niet mee zeker
aha ok ja leuk !quote:
Had je flink wat tenen mee kunnen vullen.quote:
Ah zo. Gewoon stuk versiering dus.quote:
ja vast haha , ben denk ik te laat thuis morgenavond voor de live, dan kijk ik wel laterquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Pauze
Ik hoorde Kristof zeggen dat ze tijdens de livestream morgen verder gaan.
Vanaf aflevering 1 al irritant met haar gekrijs en gezing , aandachtstrekster met haar pruik, dat heeft dan een zoon, ik heb daar zwaar medelijden meequote:
De tandjes zijn te duur om uit je bek te laten rammenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:47 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen heeft lol en een schreeuwt "Ik doe nie mee"
Dat beschrijft goed Bigbrother 2022
waarom sta ik daar niet van te kijken, agressief mens is hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:49 schreef Benny het volgende:
Grace ramt ook even op alles en iedereen in
Je kon er op wachten tot er iets kapot zou gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
Salar heeft blijkbaar een zandloper kapot geramd met zijn kussen
Van de jackpot af!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
Salar of Nouchine heeft blijkbaar een zandloper kapot geramd met zijn kussen
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
Salar of Nouchine heeft blijkbaar een zandloper kapot geramd met zijn kussen
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Je kon er op wachten tot er iets kapot zou gaan
Bedankt BBquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:52 schreef Benny het volgende:
Julio: "Guys,Guys, even... Ik wil jullie bedanken. Ik weet niet wanneer ik voor het laatst..." BB schakelt
vroeger toen ik als leiding meeging op voetbalkamp was het ook altijd 1 avond kussengevecht, ik had er zo'n hekel aanquote:
Kreeg je zoveel klappen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
vroeger toen ik als leiding meeging op voetbalkamp was het ook altijd 1 avond kussengevecht, ik had er zo'n hekel aan
Laat ik het zo zeggen, ik kon er mijn agressie ook in kwijtquote:
En zo fijn dat Nous helpt opruimen...quote:
Ja hallo ons hoofdkarakter Nawel liep de set af, dan snap je toch dat iedereen even in verwarring raakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:52 schreef Benny het volgende:
Julio: "Guys,Guys, even... Ik wil jullie bedanken. Ik weet niet wanneer ik voor het laatst..." BB schakelt
Gelukkig krijgt ze weer een eigen stream wanneer ze haar make-up afhaalt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja hallo ons hoofdkarakter Nawel liep de set af, dan snap je toch dat iedereen even in verwarring raakt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kon er mijn agressie ook in kwijt
Aan het eind van zo'n week was ik ook wel 'n beetje opquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef odie22 het volgende:
daar moet je toch niet aan denken dan dat grace je partner wordt voor de rest van je leven
of dat je zoon met zoiets thuiskomtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef odie22 het volgende:
daar moet je toch niet aan denken dan dat grace je partner wordt voor de rest van je leven
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
of dat je zoon met zoiets thuiskomt
hij gaat toch niet naar zijn ouders tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
of dat je zoon met zoiets thuiskomt
en hij moet zijn huissleutel inleverenquote:
om zijn vriendin voor te stellen (maar ze stelt niets voor)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij gaat toch niet naar zijn ouders toch
Ik kon de tel niet bijhouden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Door het stoeien met Grace is Tobi al 2x klaar gekomen......#glijer
en niet meer binnen laten, als ik een luchtalarm wil dan koop ik hem welquote:
Ik zou dat echt heel knap vinden, ik zou daar niet klaar op kunnen komenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Door het stoeien met Grace is Tobi al 2x klaar gekomen......#glijer
En je bent nogwel een Cupfighterquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou dat echt heel knap vinden, ik zou daar niet klaar op kunnen komen
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace geeft nu toe dat ze liever z'n piep in haar oor heeft
Maar we zijn ook niet allemaal Tobiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
en niet meer binnen laten, als ik een luchtalarm wil dan koop ik hem wel
[..]
Ik zou dat echt heel knap vinden, ik zou daar niet klaar op kunnen komen
dan kan ze straks Grace weer uithorenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel zich nog steeds verdekt opstellen
Hoe lang gaat het duren voordat ze sex hebben ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace gaat er alvast klaar voor liggen
Te langquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat ze sex hebben ?
Wanneer was de finale ook al weer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat ze sex hebben ?
Ongeveer 4 weken, dacht ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Wanneer was de finale ook al weer?
Mooie tijd om die puinhoop te verlatenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef Hendrik83 het volgende:
Er gaat van alles stuk in het huis.
Nu weer een handoeken rek.
Ze kunnen beter tegen BB zeggen dat ze de hut langzaam af gaan breken als ze geen ander eten krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef Hendrik83 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Mooie tijd om die puinhoop te verlatenbedankt weer voor de gezelligheid
zelfs het huis is er klaar meequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef Hendrik83 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:26 schreef GayGuy het volgende:
Deze lui kunnen na BB een slopersbedrijf beginnen🤣
Ja. leuk gesprek. Grace zou nog wel een baby meisje willenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:29 schreef engine het volgende:
Gesprek tussen Hanne en Grace. Zo klinkt ze ineens niet zo nep. Veel prettiger om naar te luisteren.
lekker sneakyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel zich nog steeds verdekt opstellen
Ze is leuker als ze wat serieuzer is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef mangalie het volgende:
Grace heeft nog een goede band met de vader van haar kind. Hij woont nog in Brasil.Maar nog veel overleg over hun kind.
quote:
Nee bedanktquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
met leuke mensen, bonny st claire, monique sluyter, kim holland enz
fixed itquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
met leuke mensen, dus geen bonny st claire, monique sluyter, kim holland enz
ze is zo bezig geweest in de badkamer, maar niets mag meer hangen aan de rekken want het is nu mooi propper en netjes. ja nogal wiedes als er niets aan hangt maar er word geleefd in een huis dus gebruik ja handdoekrekken he maar nee moet netjes blijven dus moet het zo blijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ñee, mogen ook lekker weg blijven🤣quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
henk krol , mike starink, john blankenstein dan
haha moest wel ff zoeken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ñee, mogen ook lekker weg blijven🤣
Doe dan Rutte, Baudet, Wilders, en Van Der plas🤣🤣quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
henk krol , mike starink, john blankenstein dan
Zingenquote:
quote:
Bakker, Baudet, Boszhardt, en Brandsteder?😉quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:42 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
alle mannen met een B als achternaam???
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoofd, schouder knieën...Neus nek
Die doen niet mee in BBquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Bakker, Baudet, Boszhardt, en Brandsteder?😉
borsato, bouhali ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ook welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik had ook liever gezien dat Veertje er stond hoor
LeBlancquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het was pauze van de staking...Morgen gaan ze verder .quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:50 schreef spapaars het volgende:
Kijk hoe ze zich klaarmaken om tussen de vochtige vodden te gaan liggen. En terecht, want de enkele urenstaking was hard, meedogenloos en vooral onnavolgbaar.
Jammer dat er toch niets gepland was voor vandaag, maar toch, dat zal ze leren die shitproductie.
Ja, zuurtjes die niets leuk vinden hou je altijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Die staking was best grappig. En het kwark verspillen en kussengevecht was zeker leuk.
Pauze? Ze kregen honger en aten gewoon weer hetzelfde wat ze de hele week al eten?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het was pauze van de staking...Morgen gaan ze verder .
Ja, zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pauze? Ze kregen honger en aten gewoon weer hetzelfde wat ze de hele week al eten?
Toch gaan ze daarmee morgen verderquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pauze? Ze kregen honger en aten gewoon weer hetzelfde wat ze de hele week al eten?
Zolang Grace niet zingt, noush niet lacht en Julio niet zemelt vind ik het ook nog vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:01 schreef odie22 het volgende:
ik amuseer me nog prima met de streams en de cos en de uitzendingen
gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Grace zegt nooit nooit. Ze staat op het punt van springen
Niet tijdens BB. Daarna zou het wel kunnen.quote:
Als ze voet bij stuk hadden gehouden tot de liveshow, nu is het weer gereduceerd tot 5 min contentquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Die staking was best grappig. En het kwark verspillen en kussengevecht was zeker leuk.
daar is het ook saaiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:13 schreef Sestra666 het volgende:
tis wel erg rustig hier, tijd om feedback te gaan lezen
ja ik zat ook al het wieisergebanned topic te zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zie hetpaar hebben een ban, maar waarom is niet te volgen
@FreshFruitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik zat ook al het wieisergebanned topic te zoeken
Wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zie hetpaar hebben een ban, maar waarom is niet te volgen
Ik houd wel van mannen met een beetje borsthaarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:27 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar is de glijmiddel al
slikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik houd wel van mannen met een beetje borsthaar
Ik denk dat het beter is om te wachten tot de oorlog dichterbij komt. Nu ga je mensen die maandenlang geen media hebben gevolgd onnodig bang/gestresst maken, terwijl dat (nu nog) niet nodig isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ze hebben t recht om het te weten vind ik
Ik deel die mening ook wel. Ze hebben er nu totaal niets aan. En ik neem aan dat als 1 van de bewoners familie had daar dat ze wel anders zouden beslissen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om te wachten tot de oorlog dichterbij komt. Nu ga je mensen die maandenlang geen media hebben gevolgd onnodig bang/gestresst maken, terwijl dat (nu nog) niet nodig is
Precies dat. Zodra het dichterbij komt (en dat gaat gebeuren) kan dat nogquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik deel die mening ook wel. Ze hebben er nu totaal niets aan. En ik neem aan dat als 1 van de bewoners familie had daar dat ze wel anders zouden beslissen.
Trustenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:41 schreef GayGuy het volgende:
GG gaat bedje opzorken. Good night peeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |