Hardop gelachen toen ie dat zeiquote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Thierry vindt dat we allemaal in een Disney-wereld leven!
Gelukkig heeft hij wel dé oplossing voor het conflict door JP Balkenende te sturen
Jazeker, ik heb op vrijwel elke tweet van de immer vervelende teringlijer Karjakin gereageerd. (dat zal hem leren!) Die doet niet meer mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:59 schreef Beregd het volgende:
Deze rel gevolgd @:maxi-mus ?
https://sporza.be/nl/2022(...)fzaak~1646029908760/
Schaaktwitter stond volledig op zijn kop afgelopen dagen.
Met een Our Expectations Were Low, But Holy Fuck meme?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb op vrijwel elke tweet van de immer vervelende teringlijer Karjakin gereageerd. (dat zal hem leren!) Die doet niet meer mee.
Vooral de rants van Kasparov zijn erg vermakelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Waarbij andere Russische schakers de inval eigenlijk direct of indirect veroordeelden over twitter.
Kasparov had ook een goed verhaal in Nieuwsuur. (ik dacht vrijdag maar pin me er niet op vast)quote:Op maandag 28 februari 2022 20:44 schreef Beregd het volgende:
[..]
Vooral de rants van Kasparov zijn erg vermakelijk.
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kasparov had ook een goed verhaal in Nieuwsuur. (ik dacht vrijdag maar pin me er niet op vast)
Rake woorden van hem, maar die woont er natuurlijk niet meer.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:44 schreef Beregd het volgende:
[..]
Vooral de rants van Kasparov zijn erg vermakelijk.
Zeg maar, de nieuwe Pieter Omtzigt.. Tegen het kartel en voor Mother Russia?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Thierry vindt dat we allemaal in een Disney-wereld leven!
Gelukkig heeft hij wel dé oplossing voor het conflict door JP Balkenende te sturen
Ja dat waren duidelijke teksten, je hoorde de frustratie in z'n stem.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kasparov had ook een goed verhaal in Nieuwsuur. (ik dacht vrijdag maar pin me er niet op vast)
Die buren kondigen niet wachten om Sywierd even af te fakkelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]wat een heerlijke schadenfreude dit
Hier gaat iets fout of wordt gigantisch gemod.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:13 schreef Salina het volgende:
User @:Frozen-assassin wordt hard genomen in het Oekraïne-topic.
ootjekatootje in NWS / Oorlog in Oekraïne #139 rocket incoming!!
ootjekatootje in NWS / Oorlog in Oekraïne #139 rocket incoming!!
NWS kennende zullen de alarmbellen van incompetentie bij de heren mods wel afgegaan zijn. Vooral sp3c is er altijd als de kippen bij om duidelijk te maken dat hij aan de verkeerde kant van het gelijk gaat staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hier gaat iets fout of wordt gigantisch gemod.
Laten we zeggen dat ootje een glaasje te veel op had gisteravondquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eentje?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ootje een glaasje te veel op had gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |