Dat speelt blijkbaar al een tijdjequote:Op maandag 28 februari 2022 18:31 schreef franklop het volgende:
Sinds wanneer noemen we Wit-Rusland eigenlijk belarus?
Ligt toch vlak bij de Holterberg?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooiste naam vind ik LembergDat klinkt gewoon goed en vertrouwd.
Constantinopelquote:Op maandag 28 februari 2022 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik noem het ook gewoon nog steeds Leningrad.
Er zit niet veel meer Poet inquote:Op maandag 28 februari 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
Wat blijft er nog van Rusland over?
Een hoop kernwapens met een megalomane gek aan het roerquote:Op maandag 28 februari 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik noem het ook gewoon nog steeds Leningrad.
Jelmer, we hebben een lezersvraag. Mag ik dat ook zelf bepalen?quote:
Byzantiumquote:
Mijn Oekraïense collega zegt al jaren van niet. Krijg al jaren scheldwoorden naar mijn hoofd als ik het fout zeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jelmer, we hebben een lezersvraag. Mag ik dat ook zelf bepalen?
Dan gaat dit niet op. Sorry, Jelmer!quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn Oekraïense collega zegt al jaren van niet.
Meerdere bevolkingsgroepen, dus geen natiestaat inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef eentwee het volgende:
Heeft Thierry eigenlijk al gezegd dat hij de USA geen land vindt en hoe we Nieuw Amsterdam gaan terugkrijgen?
Hoogstwaarschijnlijk de nieuwe Aleksandr Solzjenitsyn.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
Thierry vindt dat we allemaal in een Disney-wereld leven!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef eentwee het volgende:
Heeft Thierry eigenlijk al gezegd dat hij de USA geen land vindt en hoe we Nieuw Amsterdam gaan terugkrijgen?
Waarbij andere Russische schakers de inval eigenlijk direct of indirect veroordeelden over twitter.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:59 schreef Beregd het volgende:
Deze rel gevolgd @:maxi-mus ?
https://sporza.be/nl/2022(...)fzaak~1646029908760/
Schaaktwitter stond volledig op zijn kop afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |