Als je ziet hoeveel moeite ze hebben met Oekraine, dan zou ik mij over Finland niet zoveel zorgen makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan is de shit vooral aan voor Finland (en Zweden). Die maken geen schijn van kans tegen Rusland. Finland kunnen ze van eigen bodem binnenvallen en bij Zweden kunnen ze inzetten op het annexeren van Gotland. Strijdkrachten van beide landen stellen niet veel voor.
Dat mag je helemaal niet zeggen hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die groene beelden waar je hele tijd raketten zag vliegen in irak enzo tijdens Saddam Hoesein waren iets boeiender.
Daar gaat Poetin zijn vingers niet aan branden. Dat is zelfmoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan is de shit vooral aan voor Finland (en Zweden). Die maken geen schijn van kans tegen Rusland. Finland kunnen ze van eigen bodem binnenvallen en bij Zweden kunnen ze inzetten op het annexeren van Gotland. Strijdkrachten van beide landen stellen niet veel voor.
Wat is dit dan en waarom antwoord hier niemand op?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alweer een geruststellende tweet
[ twitter ]
Destijds in het Irak topic gingen mensen helemaal los op die knallen. Werd beetje over gedaan alsof het 'n mooi afstandsschot is bij voetbal!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet zeggen hier
Van mij wel want ik maakte een soort gelijke opmerking. Viel niet in goede aarde. Je mag hier de oorlog niet boeiend of spannend vinden.
Je mag het wel zeggen, maar dan geven anderen vrij terecht aan dat ze je nogal infantiel en oppervlakkig vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van mij wel want ik maakte een soort gelijke opmerking. Viel niet in goede aarde. Je mag hier de oorlog niet boeiend of spannend vinden.
Weinig mis met Iran eerlijk gezegd. Onze bondgenoot Saudi Arabië is een flink waardelozer land. De voornaamste reden dat Iran er zo slecht opstaat bij velen is het blind volgen van de Amerikaanse geopolitiek.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ach, we hebben de Olympische Spelen in China... Hoe meer Rusland wordt geïsoleerd hoe beter. En hoe we met Iran om zijn gegaan verdient ook niet bepaald de schoonheidsprijs.
Nou ik weet niet of dit voldoende is om de Russen van SWIFT af te sluiten hoor, hoe moet je anders nog opschalen als het nog verder escaleert..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vinger. Hand. Genoeg is genoeg.
https://www.ad.nl/buitenl(...)bodyguards~aa9f1892/quote:Een zakkenroller heeft donderdag in een supermarkt in hartje Berlijn de portemonnee gestolen van oud-bondskanselier Angela Merkel (67).
Hoe de zakkenroller ongemerkt en ongehinderd toe kon slaan terwijl meerdere bodyguards de oud-kanselier vergezelden, is onduidelijk.
Zo geliefd vond hij het adelaarsnest niet. Is er maar enkele keren geweest, door hoogtevrees.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Fysiek, verre van dat. Vlad voelt zich machtig zoals Adolf zich in de aanloop van 1938 voelde in zijn geliefde Kehlsteinhaus
[ afbeelding ]
(ter illustratie)
Misschien gaan ze een nuke gooien en verwachten ze er eentje terug?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alweer een geruststellende tweet
[ twitter ]
Alleen door types als behoorlijkkritisch. Die gaat altijd in Feedback klagen tegen mods en posts rapporteren. Dit topic is niet alleen voor oorlog nerds en fokkers die 24/7 op het forum zitten om posts van anderen te beoordelen. Ook oorlog-noobs, grappenmakers, nieuwsposters etc. zijn welkomquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook zoiets belachelijks dat 'opschalen'. Wat moet hij in godsnaam doen om een embargo aan de broek te krijgen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of dit voldoende is om de Russen van SWIFT af te sluiten hoor, hoe moet je anders nog opschalen als het nog verder escaleert..
Ik heb Merkel 2 jaar geleden in de schoenenwinkel gezien in Berlijn. Je kon gewoon een praatje met haar maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)bodyguards~aa9f1892/
[ twitter ]
Het is maar goed dat Polen nog tussen ons en Rusland inzit
Nouja er is onlangs nog een Fransman 8 jaar opgesloten omdat hij met een drone vloog in de woestijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Weinig mis met Iran eerlijk gezegd. Onze bondgenoot Saudi Arabië is een flink waardelozer land. De voornaamste reden dat Iran er zo slecht opstaat bij velen is het blind volgen van de Amerikaanse geopolitiek.
Zou mooi zijn als Iran zo minder geïsoleerd raakt.
Precies. Dat zou nog positieve gevolgen kunnen hebben voor het land zelf ook. En een mooie middelvinger naar de VS.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Weinig mis met Iran eerlijk gezegd. Onze bondgenoot Saudi Arabië is een flink waardelozer land. De voornaamste reden dat Iran er zo slecht opstaat bij velen is het blind volgen van de Amerikaanse geopolitiek.
Zou mooi zijn als Iran zo minder geïsoleerd raakt.
zal ff de hele draad posten. Het is vooral raar dat dit dus in rusland isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wat is dit dan en waarom antwoord hier niemand op?
Zweden is wel hoger geëindigd in de medaillespiegel van de Olympische Winterspelen in Pekingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Net als Rutte op de fiets?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:04 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik heb Merkel 2 jaar geleden in de schoenenwinkel gezien in Berlijn. Je kon gewoon een praatje met haar maken.
#anecdote
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen, maar dan geven anderen vrij terecht aan dat ze je nogal infantiel en oppervlakkig vinden.
Zover gaat het echt niet komen joh.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze tijd hebben een administratie bij te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:05 schreef kree het volgende:
Zouden ze die guns die ze nu uitdelen gewoon kunnen houden (als dit over gaat)?
Of gewoon slachtoffers van de grondoorlog...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien gaan ze een nuke gooien en verwachten ze er eentje terug?
EU landen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En als je net gaat doen of dit een vermakelijk schouwspel is zijn er weer mensen die daar iets van vinden. Als je daar moeite mee hebt kun je beter in een discord groep of iets gaan zitten brallen met gelijkgestemden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen door types als behoorlijkkritisch. Die gaat altijd in Feedback klagen tegen mods en posts rapporteren. Dit topic is niet alleen voor oorlog nerds en fokkers die 24/7 op het forum zitten om posts van anderen te beoordelen. Ook oorlog-noobs, grappenmakers, nieuwsposters etc. zijn welkom
My god. Wat een land...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)bodyguards~aa9f1892/
[ twitter ]
Het is maar goed dat Polen nog tussen ons en Rusland inzit
Denk ik ook niet, maar vroeg me dat af hoe dat dan gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze tijd hebben een administratie bij te houden.
Putin heeft jarenlang nachtmerries van de NAVO of wat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vinger. Hand. Genoeg is genoeg.
Waar wel danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, ben alleen bang dat de klap niet bij de grens ophoudt...
Ik vermoed een oproep om het weer in te leveren en hopen dat veel mensen dat doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, maar vroeg me dat af hoe dat dan gaat
dat zeg ik ook altijd , iedereen mag binnen komen , maar hoe die eruit gaat dat ligt aan die persoon zelfquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:05 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Met gemak...
het is alleen moeilijk om er levend uit te vertrekken.
Nee hoor. EU landen hoeven elkaar niet te verdedigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
EU landen.
Even normaal doen. Alsof dan niet iedere lidstaat losgaat op vlad.
Iedereen ziek in Chernobyl?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Of gewoon slachtoffers van de grondoorlog...
quote:'Oekraïne herovert Slangeneiland in Zwarte Zee'
Het Oekraïense leger heeft het Slangeneiland (Ostriv Zmiejniej) heroverd op het Russische leger. Dat meldt de Oekraïense tv-zender Oekraina24 op basis van de legerleiding. Het piepkleine eilandje in de Zwarte Zee heeft strategisch weinig waarde, maar is een symbool geworden van verzet tegen de Russische invasie, doordat de grenswachten zich weigerden over te geven. Alle dertien bewakers werden vervolgens gedood.
https://nos.nl/collectie/(...)m-heft-in-eigen-hand
Een beetje dom. Zoals Maxima zou zeggen. Maar je denkt dat in S-A onze bondgenoot dat soort dingen niet gebeuren? Een belangrijke reden waarom ze daar zo conservatief zijn is ook juist omdat ze zo lang uitgesloten worden door het Westen en niet bepaald populair zijn in de regio met andere stroming van Islam.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nouja er is onlangs nog een Fransman 8 jaar opgesloten omdat hij met een drone vloog in de woestijn.
Dit is wel hele vage shit. Waarop zouden ze zich aan het voorbereiden zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
zal ff de hele draad posten. Het is vooral raar dat dit dus in rusland is
[ twitter ]
Edit: gaat niet zo goed dat quoten van tweet draadjes. Zelf ff haar account lezen
Wow!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:09 schreef Starhopper het volgende:
Er is een ongeluk oid op Maidan. Er staan al een paar minuten auto's op de kruising stil en nu staat er ook politie bij.
Denk dat ook de gehele Europese bevolking hier achter zou staan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:08 schreef Zwoerd het volgende:
NAVO lid of niet, ik kan het me niet voorstellen dat NAVO landen geen militaire steun zullen verlenen als Putin daadwerkelijk iets probeert in Finland of Zweden.
Dat lijkt mij niet. Nu ze Oekraine binnen zijn gevallen kunnen ze dat wel vergeten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:09 schreef SpecialK het volgende:
Misschien wil Rusland zelf wel gewoon NAVO lid worden
Kan je de EU landen dat even komen vertellen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee hoor. EU landen hoeven elkaar niet te verdedigen.
quote:MUTUAL DEFENCE CLAUSE
The Treaty of Lisbon strengthens the solidarity between EU countries in dealing with external threats by introducing a mutual defence clause (Article 42(7) of the Treaty on European Union). This clause provides that if an EU country is the victim of armed aggression on its territory, the other EU countries have an obligation to aid and assist it by all the means in their power, in accordance with Article 51 of the United Nations Charter.
https://eur-lex.europa.eu(...)all%20EU%20countries.
Wow niet verwacht, ook die Russen geëxecuteerd of zijn ze weggezwommen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:08 schreef Tocadisco het volgende:
Je hebt er geen klap aan, maar wel een mooie symbolische slag:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Wow!!dat zie je nou nooit in andere steden.
Een dreigement naar 1, is een dreigement naar allen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Kan je de EU landen dat even komen vertellen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |