abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203833608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Precies dat. Heel vervelend voor Medvedev, maar je legitimeert op die manier een strijd die je niet moet willen legitimeren.
Exact, elke Rus moet dit voelen, dat is de enige manier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:42:49 #177
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203833609
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Precies dat. Heel vervelend voor Medvedev, maar je legitimeert op die manier een strijd die je niet moet willen legitimeren.
Juist. En je hoopt er indirect zoveel binnenlandse onrust mee te creëren dat het draagvlak van Putin met de minuut verder afneemt.
pi_203833611
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:36 schreef Peppert het volgende:
Een klein deel van de toespraak van Poetin een paar dagen voor de inval in Oekraïne. Ik heb de essentie gekopieerd. De gare gekleurde media berichten deze zeer belangrijke informatie niet l.

As NATO expands to the east, with every passing year, the situation for our country is getting worse and more dangerous. Moreover, in recent days the leadership of NATO has been openly talking about the need to speed up, force the advancement of the alliance’s infrastructure to the borders of Russia. In other words, they are doubling down on their position. We can no longer just watch what is happening. It would be absolutely irresponsible on our part.

Further expansion of the NATO infrastructure and the beginning of military development in Ukraine’s territories are unacceptable for us. The problem, of course, is not NATO itself – it is only an instrument of US foreign policy. The problem is that in the territories adjacent to us – territories that were historically ours, I emphasise – an “anti-Russia” hostile to us is being created, placed under full external control; [it] is intensively settled by the armed forces of NATO countries and is supplied with the most modern weapons.

For the United States and its allies, this is the so-called policy of containment of Russia, [which brings] obvious geopolitical benefits. And for our country, this is ultimately a matter of life and death, a matter of our historical future as a people. And this is not an exaggeration – it is true. This is a real threat not just to our interests, but to the very existence of our state, its sovereignty. This is the very red line that has been talked about many times. They crossed it.

En dit is dus gewoon niet waar. NAVO uitbreiding is misschien niet leuk en niet gunstig voor Rusland maar het is niet een levensbedreigend gevaar voor het bestaan van het land of de levens van de Russen. Rusland heeft nukes en daardoor zal niemand ze ooit binnenvallen. Bovenstaande is een excuus, of de gedachten van een doorgedraaide gek, één van de twee.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:43:16 #179
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203833612
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Daarvan is in ieder geval het meeste geverifieerd.

gewoon me kijken met plaatselijk chat en live streams ... die nog wel direct uit het gebied komen ..

burgers zijn vaak in die gebieden wel te vertrouwen , beter dan het EU of Russiche news
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203833617
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:36 schreef Voszje het volgende:

[..]
Ik kan moeilijk voor iedereen spreken, wel voor mijn omgeving inderdaad. De mensen op het platteland zijn doorgaans wat ouder en conservatief. Als die de hele dag naar de staatstelevisie kijken, dan krijgen ze te horen wat ze moeten horen. Dan nog, van de mensen die ik er wel ken, wil niemand een verwoest Oekraïne of iets dergelijks. Een hoop Russen hebben daar net zo goed hun roots. In die zin denk ik dus dat 'de gewone Rus' hier inderdaad niet op zit te wachten, conservatief op het platteland of niet, maar je kunt diegenen het moeilijk kwalijk nemen dat ze de ernst er niet van inzien omdat het simpelweg niet wordt getoond.
Jullie hebben internet want anders zou je niet op fok actief zijn, heel veel russen weten echt wel beter!
De ernst er niet van inzien omdat het niet getoond word is wat mij betreft dan ook niets dan een fabel dat we moeten geloven.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203833620
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:36 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dan kunnen ze dat nu ook in Oekraïne ;)
[..]

In theorie? Zou het kunnen, maar dit voldoet bij lange na niet aan de kosten/baten som, gok ik.
Dit, dus.
pi_203833621
https://www.telegraaf.nl/(...)ngekomen-in-oekraine

:') :') :') :') :')

Het Busje van Hugo waarmee de spuiten zijn vervoerd moet eerst gevonden worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:43:59 #183
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203833622
Vast al besproken in de voorgaande topics, maar zou het echt niet mogelijk zijn om Putin met behulp van infiltranten of weet ik wat voor special forces om te leggen?
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 16:44:22 #184
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203833625
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een overzichtje wat zich vandaag heeft afgespeeld ?

een leuke twitter account ofzo om te volgen.

ik zie niet echt de bomen door het bos op twitter.
Even de liveblogs van NOS, AD en Nu teruglezen, daar staan de belangrijkste gebeurtenissen van de dag wel in
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203833628
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat territorium wil Poetin ook alleen maar om nog eens een invasie te kunnen plannen wanneer nodig. Hoe kleiner Oekraïne, hoe makkelijker het elke keer is om het te veroveren.
Hebben wij ook met het Ottomaanse rijk gedaan, zo over de jaren heen. Nu is alleen Turkije nog over. En aan Erdogan te merken is het nog steeds te groot.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:44:33 #186
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203833630
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Is lastig om tegen een dictator in te gaan, je moet echt een front vormen en aanvaarden dat er veel slachtoffers kunnen vallen.
Beetje dictator, ook als die leuk.sociaal doet, zorgt dat er niet eens een begin van een front kan ontstaan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203833631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tja wat moet je dan als Zelensky?
Poetin geloven? Nooit.
pi_203833633
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:43 schreef RAVW het volgende:

[..]
gewoon me kijken met plaatselijk chat en live streams ... die nog wel direct uit het gebied komen ..

burgers zijn vaak in die gebieden wel te vertrouwen , beter dan het EU of Russiche news
Best mogelijk,
En de meeste van die kanalen worden natuurlijk door de NOS e.d. ook wel bijgehouden.
Maar zij zijn een officieel perskanaal, en dus moet het eerst geverifieerd worden. Dat vind ik persoonlijk een prima zaak.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203833635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:43 schreef Coelho het volgende:
Vast al besproken in de voorgaande topics, maar zou het echt niet mogelijk zijn om Putin met behulp van infiltranten of weet ik wat voor special forces om te leggen?
ligt een beetje aan poetin zelf. Zit hij nu in de bunker in een berg 100 meter onder de grond, dan heb je weinig kans
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:44:55 #190
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203833636
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:42 schreef Coelho het volgende:

[..]
Juist. En je hoopt er indirect zoveel binnenlandse onrust mee te creëren dat het draagvlak van Putin met de minuut verder afneemt.
En Rusland totaal te isoleren. Zodat Poetins narratief van een groot machtig Rusland zo ongeloofwaardig mogelijk wordt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:45:15 #191
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203833640
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Is lastig om tegen een dictator in te gaan, je moet echt een front vormen en aanvaarden dat er veel slachtoffers kunnen vallen.
zo iets als toen op het tahrirplein .... openlijk voor de wereld demonstreren
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:45:26 #192
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_203833642
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:43 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Jullie hebben internet want anders zou je niet op fok actief zijn, heel veel russen weten echt wel beter!
De ernst er niet van inzien omdat het niet getoond word is wat mij betreft dan ook niets dan een fabel dat we moeten geloven.
Je weet natuurlijk zelf ook dat niet iedereen zich op het wereldwijde web begeeft. De oudere generatie kijkt tv, de jongeren halen hun nieuws elders. Ik kan de opa en oma van mijn partner dan ook moeilijk kwalijk nemen dat zij de hele dag die tv aan hebben staan en niet eventjes een kijkje nemen op FOK! :')

Dat heel veel Russen wel beter weten, was nu net mijn punt. Net zoals dat de oudjes staatstelevisie kijken.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:45:31 #193
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203833643
twitter
pi_203833644
quote:
Ik kan me zo voorstellen dat Putin van te voren een levensverzekering op heeft gezet voor als dat gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203833647
twitter
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:46:29 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203833652
quote:
Reken maar dat Poetin hiervoor op zijn hoede is. Zowel van buitenlandse machten als van interne tegenstanders.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203833654
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
En Rusland totaal te isoleren. Zodat Poetins narratief van een groot machtig Rusland zo ongeloofwaardig mogelijk wordt.
Exact, zorgen dat Russen en alles wat ze hebben nergens welkom zijn, dan kunnen ze alleen nog naar China en die betalen niet de hoofdprijs.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203833655
quote:
81s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mussolini zou trots zijn op Draghi _O_
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_203833656
quote:
81s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Walgelijk kut Europa. En dat zeg ik als overtuigd Europeaan.

Stelletje vuile slappe zakken.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:46:46 #200
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203833657
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Bensel het volgende:

[..]
ligt een beetje aan poetin zelf. Zit hij nu in de bunker in een berg 100 meter onder de grond, dan heb je weinig kans
Zit hij dat dan?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')