Wat een slappe teringbendequote:
Slecht. Heel slecht.quote:
Als leider van een land zou dat niet de belangrijkste afweging moeten zijn, zeker als je eenheid wil uitstralenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat de gemiddelde Harry, Achmed of Samantha ook doet als ze zelf op moeten draaien voor de financile gevolgen van de door hen gewenste sancties.
Zou leuk zijn als de rest van de wereld vervolgens ophoudt met die spullen van Belgie en Italie te kopen en ze succes wensen met Rusland (en China) als enige afnemer.quote:
Vooral gepakt door miljonairs die bang zijn minder geld binnen te krijgen, ik krijg echt plaats vervangende schaamte voor dit soort geleuter over Gucci tasjes en diamanten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een slappe teringbende
Als je economie afhankelijk is van Russische oligarchen ben je wel echt diep gezonken
Behalve dat de Turken daar zelf de macht overnamen van de Ottomanen, waarmee het Ottomaanse Rijk ten einde kwam. Had je bijna iets gezegd dat ergens op sloeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hebben wij ook met het Ottomaanse rijk gedaan, zo over de jaren heen. Nu is alleen Turkije nog over. En aan Erdogan te merken is het nog steeds te groot.
De vraag is of je werkelijk wel een nieuw Japan van Rusland moet proberen te maken. Dat liep in 1940 ook niet zo goed af voor de wereld,quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Rusland totaal te isoleren. Zodat Poetins narratief van een groot machtig Rusland zo ongeloofwaardig mogelijk wordt.
Schaamteloos inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral gepakt door miljonairs die bang zijn minder geld binnen te krijgen, ik krijg echt plaats vervangende schaamte voor dit soort geleuter over Gucci tasjes en diamanten.
Er lijken tot nu toe trouwens weinig sancties die import vanuit Rusland betreffen. Vooral export naar Rusland wordt verboden.quote:Wat niet op tafel lag, was een exportverbod op diamanten – dat zou de Belgische economie een oplawaai geven. Geen enkele lidstaat drong daar donderdag in de aanloop naar de top op aan. Geruchten dat de Belgische regering aandrong op een uitzondering, kloppen niet. Ze wees er de jongste dagen wel preventief op dat zo’n maatregel alleen zou leiden tot de versterking van alternatieve markten, zoals Dubai.
Genoeg reden om Vlaanderen in te pikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de rest van de wereld vervolgens ophoudt met die spullen van Belgie en Italie te kopen en ze succes wensen met Rusland (en China) als enige afnemer.
Dit is heel ernstig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Rusland bedreigt EU-lidstaat met "militaire repercussies"
Fuck Rusland, dit krijg je ervan als je je als woeste tiran gedraagt. Net of iemand in een relatie bij je blijft of vrienden blijft als je die verrot schopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Precies, ze zijn tegen een oorlog ja, maar dat is het dan ook. Hele polutiemacht en het leger heeft hij ook volledig onder controle.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Precies, hij is na al die jaren nog steeds aan de macht. Mensen in Rusland hebben/hadden er blijkbaar vrede mee.
Niet alleen hij. Maar triest is het. EeN EuRoPa gif.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Draghi kiest vooral voor zijn eigen portemonnee.
Ruud Gullit is een hele domme man. Kan ie ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En ondertussen post Ruud in zn Insta story wel Pray voor OekraneSommige mensen zijn zo ongekend schaamteloos,wat een teringidioot
dat boeit me nog het minstequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral gepakt door miljonairs die bang zijn minder geld binnen te krijgen, ik krijg echt plaats vervangende schaamte voor dit soort geleuter over Gucci tasjes en diamanten.
Oei dat is een heel bataljon...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:21 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Oleshky is aan de Dnieper, dichtbij de dam die watertoevoer naar de Krim tegenhield.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hebben wij ook met het Ottomaanse rijk gedaan, zo over de jaren heen. Nu is alleen Turkije nog over. En aan Erdogan te merken is het nog steeds te groot.
Hetgeen betekent dat het nogal belachelijk is dat propaganda vanuit het kremlin effectief zou zijn, jullie weten beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:51 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt helemaal nergens gezegd; het tegendeel juist. Maar goed, prima joh.
Maar wel los van Woke-geneuzel en daarmee is ie een groot voorbeeld en inspirator volgens Wierd!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volgens Wierd Duk leeft Poetin al jaren- en jarenlang heel erg gesoleerd.
Dat zij ook echt denken dat ze dit even kunnen bepalen. Maar ze zullen zonder problemen even Finland binnenvallen denk ik. Daar is Poetin gek genoeg voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Lijkt erger dan het is. Finland bereidt zich voor in het geval Rusland meer territoriale plannen blijkt te hebben, en Rusland blaft voorspelbaar terug. Zolang Rusland geen territoriale plannen heeft met Finland (of de Baltische staten) gaat Finland niet bij de NAVO en gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is heel ernstig.
Verbaasd mij dat het nog niet breed besproken is in de reguliere media.
Dan zou Rusland wel eerst troepen bij de Finse grens moeten klaarstomen, daar hebben we nu nog niets over gehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zij ook echt denken dat ze dit even kunnen bepalen. Maar ze zullen zonder problemen even Finland binnenvallen denk ik. Daar is Poetin gek genoeg voor.
Die man weet van voren niet wat ie van achteren verzint. Vermoeiende fantast.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volgens Wierd Duk leeft Poetin al jaren- en jarenlang heel erg gesoleerd.
Dan is de shit aan. Navo of niet, dat is EU gebied.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zij ook echt denken dat ze dit even kunnen bepalen. Maar ze zullen zonder problemen even Finland binnenvallen denk ik. Daar is Poetin gek genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |