SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy life is a joke and i'm not laughing anymore.
Hun wil om te leven? Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
wat hebben ze nu weer in de pan
aardappelpuree??
Dit is volgens mij niet meer toegestaan tegenwoordig, product placementquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Precies: dit zou makkelijk kunnen. Of iets van: de kijkers hebben deze week veel koffie gekocht dus krijgen ze dat ook. Vind sowieso dat de promotie van Big Brother wel beetje beter kan. Lijkt beetje alsof ze denken dat Big Brother op naam alleen al kan overleven.
volgens mij heb je gelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet meer toegestaan tegenwoordig, product placement
samen een halve panquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Puree/TomatenPap?![]()
[ afbeelding ]
Eten uit verveling, denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
vertel even
wie in de wereld eet er om 3 uur smiddags een schaal vol aardappelpuree???
Lmfao wat kut voor ze maar then again gelukkig is de reclame/product placement niet zoals in Amerika.quote:
en bij gebrek aan wat andersquote:
Heeft niets met leeftijd te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:15 schreef czvt het volgende:
[..]
Kunnen gewoon niet eens koken op hun leeftijd.
je spelt Kristof verkeerdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:13 schreef Stargazing het volgende:
FEBO, it krijg je dus als je casting ruk is.
De enige die de boel daar wat levendig houdt en voor grappige beelden zorgt zijn Salar en Grace. Zegt genoeg toch?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het niveau van de Nawel aanhang!!!!
[ twitter ]
Salar die net ontwaakt uit een 2 uur durende beautyslaap?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:13 schreef Stargazing het volgende:
FEBO, it krijg je dus als je casting ruk is.
De enige die de boel daar wat levendig houdt en voor grappige beelden zorgt zijn Salar en Grace. Zegt genoeg toch?
😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
jammer overbodenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
genoodzaakt te antwoorden hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Neen maar je kan wel verwachten dat ze zouden kunnen koken zeker op hun leeftijd. Hoe kunnen zij anders overleven in deze maatschappij. Teren op mama en papa?quote:
O o o niet verder gekeken dan haar neus lang wasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
Ik?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
vertel even
wie in de wereld eet er om 3 uur smiddags een schaal vol aardappelpuree???
Haha gvd jammer dat ze gebeld hadden en dat er niet afgetikt moest wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb die zin 10 keer moeten lezen wat ze eigenlijk bedoeltquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
gedaan helaas voor ons is die al overboden en zij antwoorde nog terug met kloptquote:
misschien is dit hun manier van koken, als ik zie hoe mijn dochter kookt is ook heel anders als hoe ik kook, alles is erg vet bij derquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:24 schreef czvt het volgende:
[..]
Neen maar je kan wel verwachten dat ze zouden kunnen koken zeker op hun leeftijd. Hoe kunnen zij anders overleven in deze maatschappij. Teren op mama en papa?
[ twitter ]
Ze verteld me nu dat iemand haar overboden heeft, ze kan er wel om lachen. But 4 real, where do those people come from, though?😅quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:28 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik heb die zin 10 keer moeten lezen wat ze eigenlijk bedoelt
Meen je dit? Mijn kinderen zijn jonger dan de jongste deelnemer van BB en zij kunnen koken. niet alleen basis koken maar patisserie en dergelijke. Ik ben daar zelfs jaloers op. Mochten zij dit niet kunnen dat zou ik hen zelfs mongolen noemen. Worsten en pensen maken is geen probleem voor hen en toch ligt dit niet in lijn met hun beroep.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien is dit hun manier van koken, als ik zie hoe mijn dochter kookt is ook heel anders als hoe ik kook, alles is erg vet bij der
Er is ook niet zo heel veel te beleven op de streams, mensen gaan wat ander doen. Veel hebben de streams al opgezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:30 schreef Jockari het volgende:
Deze dag is zowat de saaiste cos sinds het ontstaan van BB.
Als jouw kinderen niet goed kunnen koken dan noem jij hen mongolen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Meen je dit? Mijn kinderen zijn jonger dan de jongste deelnemer van BB en zij kunnen koken. niet alleen basis koken maar patisserie en dergelijke. Ik ben daar zelfs jaloers op. Mochten zij dit niet kunnen dat zou ik hen zelfs mongolen noemen. Worsten en pensen maken is geen probleem voor hen en toch ligt dit niet in lijn met hun beroep.
Ik zei zou ik hun mongolen noemen. Koken is een noodzaak en dat is wat wij hen hebben bijgebracht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:34 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Als jouw kinderen niet goed kunnen koken dan noem jij hen mongolen?
Salar die in stormweer beslist om rondjes te lopen in de tuinquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Salar die net ontwaakt uit een 2 uur durende beautyslaap?
Net als gisteren?
Nou lekker danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Meen je dit? Mijn kinderen zijn jonger dan de jongste deelnemer van BB en zij kunnen koken. niet alleen basis koken maar patisserie en dergelijke. Ik ben daar zelfs jaloers op. Mochten zij dit niet kunnen dat zou ik hen zelfs mongolen noemen. Worsten en pensen maken is geen probleem voor hen en toch ligt dit niet in lijn met hun beroep.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik zei zou ik hun mongolen noemen. Koken is een noodzaak en dat is wat wij hen hebben bijgebracht.
wat doen jou kinderen danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:33 schreef czvt het volgende:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[..]
Ik kan een ei koken. Vind het nogal respectloos van je, dat je mensen om zon onzin reden voor mongolen uitmaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Julio haalt nu wss de finale omdat hij daarnet zwaar in de kont van BB is gekropen terwijl de rest pretty much hun middelvinger opstak naar de productie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:37 schreef Jockari het volgende:
Veiling - peiling, het rijmt.
Stel je voor dat die veiling, eigenlijk vergelijkbaar zou zijn als de peiling voor de rangorde van de bewoners.
Dus Salar tot op heden de winnaar, 2de plaats Nawel, en dan verrassend Julio toch nog als derde in de finale.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik kan een ei koken. Vind het nogal respectloos van je, dat je mensen om zon onzin reden voor mongolen uitmaakt.
Zij situeren zich beiden in de ICT wereld (Informatie- en communicatietechnologie).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat doen jou kinderen dan
maar ik bedoelde meer dat iedereen eigen vorm van koken heeft mijn dochter kan heus wel koken zoals ik het ook doe maar ja zij kiest ervoor om het anders te doen
echt hèquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het niveau word steeds lager
fijn dat ze goed terecht zijn gekomenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:41 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij situeren zich beiden in de ICT wereld (Informatie- en communicatietechnologie).
Herlees mijn communicatie vooraleer je verkeerde conclusies maakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik kan een ei koken. Vind het nogal respectloos van je, dat je mensen om zon onzin reden voor mongolen uitmaakt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels bij zowel Nawel als Salar het laatste bod van een 'Jeffrey Hoogduin' .. wil ff 11K aftikken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels bij zowel Nawel als Salar het laatste bod van een 'Jeffrey Hoogduin' .. wil ff 11K aftikken.
Ge snapt niet waarom iemand zoiets wil kopen. Zelfs gratis zou ik niet weten waar ik er mee moet blijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit mensen zijn die nepaccounts aanmaken..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ge snapt niet waarom iemand zoiets wil kopen. Zelfs gratis zou ik niet weten waar ik er mee moet blijven.
Dan nog moeten ze gewoon betalenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit mensen zijn die nepaccounts aanmaken..
Ja... maar als je je maar goed genoeg verstopt...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan nog moeten ze gewoon betalen
weet niet of dat echt kan hoor betwijfel hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit mensen zijn die nepaccounts aanmaken..
het lijkt er niet op dat deze mensen slim genoeg zijn om zich goed genoeg te verstoppen...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... maar als je je maar goed genoeg verstopt...
Je hebt een mobiel nummer nodig .. als je echt wil, even een prepaid halen.. Maar dan moet je wel een beetje gek in je hoofd zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet niet of dat echt kan hoor betwijfel het
Iemand met een achternaam als Eenkipkanjenietkaalplukken, lijkt me nu toch geen courante naam in nederland of vlaanderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet niet of dat echt kan hoor betwijfel het
Kunnen jullie nog anoniem een prepaid kaart kopen in NL ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt een mobiel nummer nodig .. als je echt wil, even een prepaid halen.. Maar dan moet je wel een beetje gek in je hoofd zijn.
Ja, is een hoop geld, maar als jongere kom je gewoon niet aan een sociale huurwoning, helemaal niet als je alleenstaand bent. Wachtlijsten van 8-10 jaar zijn echt geen uitzondering. En als je het dan kunt betalen, kom je in de vrije vestiging terecht en betaal je veel geld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Toby betaalt 950 aan huur gewoon, veel hoor
ja dan moet je wel ver gaan iddquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt een mobiel nummer nodig .. als je echt wil, even een prepaid halen.. Maar dan moet je wel een beetje gek in je hoofd zijn.
Zie mezelf al zitten in dat pak van Nawelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ge snapt niet waarom iemand zoiets wil kopen. Zelfs gratis zou ik niet weten waar ik er mee moet blijven.
je kunt als bied naam opgeven wat je wilquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iemand met een achternaam als Eenkipkanjenietkaalplukken, lijkt me nu toch geen courante naam in nederland of vlaanderen.
ja klopt mijn docher is ook aan die kant aan het zoeken, want woningbouw word hem idd niet snelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, is een hoop geld, maar als jongere kom je gewoon niet aan een sociale huurwoning, helemaal niet als je alleenstaand bent. Wachtlijsten van 8-10 jaar zijn echt geen uitzondering. En als je het dan kunt betalen, kom je in de vrije vestiging terecht en betaal je veel geld.
Ja kan kort of lang duren maar betalen ga je en dan ook nog incassokosten erbij ,dombo'squote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt als bied naam opgeven wat je wil
maar de rest van je gegevens worden gecontroleerd
en reken maar dat ze het bij je komen halen
eerst veilingkosten en die zijn al behoorlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja kan kort of lang duren maar betalen ga je en dan ook nog incassokosten erbij ,dombo's
Preciesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst veilingkosten en die zijn al behoorlijk
en dan komen er inderdaad incassokosten over als je niet betaald
was er vanmorgen niet iets gepost dat er bij deze items geen veilingkosten kwamen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst veilingkosten en die zijn al behoorlijk
en dan komen er inderdaad incassokosten over als je niet betaald
HOEZO SPRINGT DE STREAM INEENS NAAR EEN SLAPENDe KRISTOFF FLIKKER OPquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Als Salar en Nouchine in gesprek zijn lijken ze altijd de 2 enige mensen op de wereld.
dit staat erbijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
was er vanmorgen niet iets gepost dat er bij deze items geen veilingkosten kwamen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
was er vanmorgen niet iets gepost dat er bij deze items geen veilingkosten kwamen?
oh, dan was ik daarmee in de war, geen administratiekosten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit staat erbij
Voor deze veiling gelden geen administratiekosten. Als je wint, ben je verplicht te betalen. Voor meer informatie bekijk ook de algemene voorwaarden.
maar dat zijn geen veilingkosten
geen probleemquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dan was ik daarmee in de war, geen administratiekosten.
dankjewel voor het opzoeken.
fixedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zie mezelf al zitten liggen in dat pak van Nawel
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:10 schreef Jockari het volgende:
Dus geld passeert eerst Endemol. Kunnen ze zelf eerst het geld al wat afromen, vooraleer door te storten aan de Voedselbank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ze heeft wel schoongemaakt he hahaquote:
Ze doet meer dan mensen hier willen zien. En ja, ze ligt ook wel eensquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft wel schoongemaakt he haha
Belachelijk tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
het shirt van Salar zit dichtbij de 10k
jepquote:
lekker laten betalen, sukkelsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
Twitter vind dat er moet worden ingegrepen![]()
Nou denk dat ze ook maar wat doen zonder te weten wat gevolgen zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
Twitter vind dat er moet worden ingegrepen![]()
same herequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:17 schreef Yolk het volgende:
Gymnastiek en yoga.. schakel ik altijd meteen weg.
Dat zit er ook nog dik in dus weer grote faal van bbquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze denken dat er minderjarige bieden
A B N O R M A A L !!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
het shirt van Salar zit dichtbij de 10k
Daar kan BB niet zoveel aan doen .. vakantieveilingen wel .. maar ja .. het is niet heel moeilijk om er een account aan te maken, als je een mobieltje hebt. Ook niet als je 12 of zo bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat zit er ook nog dik in dus weer grote faal van bb
echt domquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:20 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat ze denken dat degene met het hoogste bod op zijn/haar item, een pin krijgt of zoiets.
Gewoon stemmen dus.
En dat men zich echt niet realiseert dat het om echt geld gaat en om echt betalen.
We zijn niet allemaal geniaal. Je kunt een beetje verwachten dat er ook domme mensen kijken.quote:
even snel gekekenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar kan BB niet zoveel aan doen .. vakantieveilingen wel .. maar ja .. het is niet heel moeilijk om er een account aan te maken, als je een mobieltje hebt. Ook niet als je 12 of zo bent.
Ja... maar kan uit eigen ervaring zeggen, dat ze 'm gewoon cancelen als je zoon van 12 ineens blijkt iets gewonnen te hebben en je een brief krijgt dat je 4 + 40 euro moet betalen. Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
even snel gekeken
in de algemene voorwaarden staat dat je 18 moet zijn
maar ja niemand leest die
betekend wel dat als je geen 18 bent je met een vorm van oplichting bezig
of valsheid in geschrifte
Dat zit er ook nog dik in dus weer grote faal van bbquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze denken dat er minderjarige bieden
Ze hadden het bij wijze van in de livestreams kunnen veilen of in uitzending zaterdag dan was er iets meer controle geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar kan BB niet zoveel aan doen .. vakantieveilingen wel .. maar ja .. het is niet heel moeilijk om er een account aan te maken, als je een mobieltje hebt. Ook niet als je 12 of zo bent.
In theorie is vakantieveilingen.nl hier voor gemaakt .. die doen niks anders.. maar hebben blijkbaar geen rekening gehouden met het BB publiek .. of het Nawel/Salar publiek.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden het bij wijze van in de livestreams kunnen veilen of in uitzending zaterdag dan was er iets meer controle geweest
Het is toch gezegd dat het geveild gaat worden voor de voedselbank?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden het bij wijze van in de livestreams kunnen veilen of in uitzending zaterdag dan was er iets meer controle geweest
en dan is de next in line de lulquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... maar kan uit eigen ervaring zeggen, dat ze 'm gewoon cancelen als je zoon van 12 ineens blijkt iets gewonnen te hebben en je een brief krijgt dat je 4 + 40 euro moet betalen. Dat dan weer wel...
Maar goed .. het gaat hier om een paar duizend euro.
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch gezegd dat het geveild gaat worden voor de voedselbank?
haha... dat staat in de winkel ook nergens bij .. .en toch doen ze moeilijk als ik zo wil weglopen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
Vakantieveilingen.
Er staat dan:
BIED en WIN!!!
Nergens staat met grote letters dat je moet betalen.
![]()
staat ook nergens bij de pompquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
Vakantieveilingen.
Er staat dan:
BIED en WIN!!!
Nergens staat met grote letters dat je moet betalen.
![]()
die bood nogal op zijn eigen truiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:27 schreef engine het volgende:
Dago is er bij 300 euro mee opgehouden voorlopig.
[ afbeelding ]
had eigenlijk meer fans voor Nouch verwacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die bood nogal op zijn eigen trui
nous staat wel 1nalaatste qua biedingen
Ja Nouch had dat ook gevraagd aan hem. Maar zou het bij 300 ook wel welletjes vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die bood nogal op zijn eigen trui
nous staat wel 1nalaatste qua biedingen
Het is een nikszeggend item. De trui van iemand andersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
had eigenlijk meer fans voor Nouch verwacht.
Nou lullig hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... dat staat in de winkel ook nergens bij .. .en toch doen ze moeilijk als ik zo wil weglopen..
valt sowieso op dat veel mensen die bieden belg lijken te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
had eigenlijk meer fans voor Nouch verwacht.
Ja... hollanders he...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt sowieso op dat veel mensen die bieden belg lijken te zijn
is dat wel mogelijk eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:
vraag me af of je je eigen wel kan aanmelden als je jonger bentquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
even snel gekeken
in de algemene voorwaarden staat dat je 18 moet zijn
maar ja niemand leest die
betekend wel dat als je geen 18 bent je met een vorm van oplichting bezig
of valsheid in geschrifte
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vraag me af of je je eigen wel kan aanmelden als je jonger bent
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dwarrelt daar nou zo een stof rond zie je goed met die zon
Pauze, ze willen morgen tijdens de liveshow verder gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is de staking gebroken of hebben ze het opgegeven.
Oh dat laatste had ik nog niet meegekregen. Eens kijken of ze durvenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pauze, ze willen morgen tijdens de liveshow verder gaan
Ja ben ook benieuwd, ik vermoed maar dat ze dat voor de gein zeiden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat laatste had ik nog niet meegekregen. Eens kijken of ze durven
Laatste keer dat ik haar zag, was ze op haar vaste ligplaatsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:55 schreef ledn81 het volgende:
Ik schakel net pas in, waar is Nawel?
Of vraag ik naar de bekende weg?
Twitter bijna overal 50/50quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:38 schreef engine het volgende:
Hoe is de tussenstand tussen hanne en Nawel op Facebook/twitter?
Billendoekjes WTFquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben billendoekjes en vuur gekregen....
ze hebben toch ook afwisseling gehad? En dit basic food bevat alle nodige voedingsmiddelen, ze krijgen fruit en verse groente en vlees enz.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel akkoord als je bewoners wat eentonig laat eten in de eerste weken.
Maar er is een grens. 50 dagen met basic food is te hard.
ik ga jouw eens 56 dagen op Appels en kiwi zetten. het is vers fruit. Maar eentonigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch ook afwisseling gehad? En dit basic food bevat alle nodige voedingsmiddelen, ze krijgen fruit en verse groente en vlees enz.
Het enige is dat ze een paar dagen achter elkaar met hetzelfde eten zitten, kunnen ze zelf oplossen door er creatief mee om te gaan.
Maar ze komen niets te kort
Billendoekjes om je make up af te halen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Om make-up af te halen geloof ik ... (ze klagen vooral over mascara)
Het zal een klein wonder zijn als Nawel moet vertrekken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voordeel is wel dat de Nawel haters massaal op hanne kunnen stemmen.
Ik hoop het voor de vijfde week oprij. Maar vrees dat Hanne mag vertrekken
Oei oei oeiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Twitter bijna overal 50/50
Facebook, de grootste poll : 10000 - 7500 voor Nawel.
En brood met alleen pindakaas, verder niets. Beetje bakken in olie zodat het nog wat meer is dan droog brood.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ga jouw eens 56 dagen op Appels en kiwi zetten. het is vers fruit. Maar eentonig
De ene week banaan, de andere druiven dan aardbeien, peren , perzikken, pruimen
ze krijgen nog meer dan appel en kiwi hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ga jouw eens 56 dagen op Appels en kiwi zetten. het is vers fruit. Maar eentonig
De ene week banaan, de andere druiven dan aardbeien, peren , perzikken, pruimen
Nou die heeft het grootste deel van de dag in bed gelegenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:27 schreef engine het volgende:
Nawel weer lekker aan het klussen
Wasje opgehangen en nu stofzuigen.
En de anderen op de bankquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou die heeft het grootste deel van de dag in bed gelegen
True ... maar de rest heeft ook voornamelijk gelegen. Ik ben geen groot fan van Nawel. Maar ze heeft vandaag al een paar keer lopen opruimen en stofzuigen. Moet dan ook maar gezegd worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je maakt er nog wat van zegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wekelijks post ik mijn persoonlijke oordeling over de bewoners. Er zijn al veel punten gegeven dus verschuivingen zie je niet echt in het klassement.
We zien dat Nouchine op gelijke hoogte komt met Tobias.
[ afbeelding ]
Omdat ze op het bord staat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True ... maar de rest heeft ook voornamelijk gelegen. Ik ben geen groot fan van Nawel. Maar ze heeft vandaag al een paar keer lopen opruimen en stofzuigen. Moet dan ook maar gezegd worden.
Noes heeft het woongedeelte gezogen vanmorgen. Hanne heeft eten gemaakt voor de lunch. Grace heeft de halve dag in de sauna gelegenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True ... maar de rest heeft ook voornamelijk gelegen. Ik ben geen groot fan van Nawel. Maar ze heeft vandaag al een paar keer lopen opruimen en stofzuigen. Moet dan ook maar gezegd worden.
als ik er in gezeten had nu had ik opgestapt, ik lus geen kwark en verders lust ik ook niet veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch ook afwisseling gehad? En dit basic food bevat alle nodige voedingsmiddelen, ze krijgen fruit en verse groente en vlees enz.
Het enige is dat ze een paar dagen achter elkaar met hetzelfde eten zitten, kunnen ze zelf oplossen door er creatief mee om te gaan.
Maar ze komen niets te kort
Dat zullen we ook 100 x zien in de uitzending.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nee is niet waar want de badkamer heeft ze ook schoongemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze de hele dag in bed gelegen heeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee is niet waar want de badkamer heeft ze ook schoongemaakt
bijna welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze de hele dag in bed gelegen heeft?
Beter dan dat gegil van die vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:54 schreef Angelique61 het volgende:
Ik wordt helemaal lijp van dat geluid uit die badkamer..........runnnnnnnn
ook erg...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Beter dan dat gegil van die vrouwen
Een pak of 1sok vind ik ook een ernorm verschil.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
vind de enorme verschillen wel tekenend
tussen de prijzen
vind dit trouwens helemaal een hysterische groep, wat een verschil met vorig jaar, moet heel vaak muten, kan het allemaal niet aanhoren...quote:
Hanne heeft wel van Grace twee strengen haar gekregen en een onderbroek van Tobias. Zijn kleinste want die paste ze,quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:05 schreef humpty het volgende:
Zal Nouch al iets van Hanne achterover gedrukt hebben?
Ach jee ...waarom vraag ik mij dan afquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hanne heeft wel van Grace twee strengen haar gekregen en een onderbroek van Tobias. Zijn kleinste want die paste ze,
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Ach jee ...waarom vraag ik mij dan af
Die onderbroek had een reden....met een of ander spel of zo.....Tobias had de smalste taille. En van Grace haar haar maakt ze een sleutelhanger.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Ach jee ...waarom vraag ik mij dan af
Oke dat heeft ze in ieder geval eerlijk gekregenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die onderbroek had een reden....met een of ander spel of zo.....Tobias had de smalste taille. En van Grace haar haar maakt ze een sleutelhanger.
Ja zeker .......maar of ze ook wat van Nawel of Nous heeft gekregen of gevraagd dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:10 schreef humpty het volgende:
[..]
Oke dat heeft ze in ieder geval eerlijk gekregen
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:20 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of de bewoners steeds meer commentaar hebben op Nous haar gedrag.
zou tijd worden.. druk kind..irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:20 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of de bewoners steeds meer commentaar hebben op Nous haar gedrag.
dat werkt vooral zo met de uitzendingenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:27 schreef JDB94 het volgende:
Hanne al sinds nominatie continu in de picture, dan weet je wel dat ze er morgen uitvliegt
Wie??quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
waarom worden allerlei users op vakantie gestuurd??
Hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
waarom worden allerlei users op vakantie gestuurd??
Dat zal wel weer ja..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:27 schreef JDB94 het volgende:
Hanne al sinds nominatie continu in de picture, dan weet je wel dat ze er morgen uitvliegt
Wtf?? Why!?!?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hanne heeft wel van Grace twee strengen haar gekregen en een onderbroek van Tobias. Zijn kleinste want die paste ze,
Ja, met regelmaat de afgelopen week..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
waarom heb ik 2 dezelfde streams???
iedereen dit?
ik weet het Yolkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:40 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja, met regelmaat de afgelopen week..
Nouch heeft er ook nog niet opgestaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat zal wel weer ja..![]()
Volgende week Gracias maar eens op het bord, voor de verandering. Die lijken overal doorheen te fladderen.
En dan ook nog 2 streams terwijl er meer bewoners elders zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef humpty het volgende:
Salar en Julio hebben elkaar niet veel te zeggen
Nous heeft vanmiddag met Grace een halve pan puree opgevrotenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:44 schreef humpty het volgende:
Zijn niet veel aardappels m aar Nouch zit er steeds bij
Salar vraagt nu of ze het eerlijk wil verdelen
Nous is egoistischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous heeft vanmiddag met Grace een halve pan puree opgevroten
quote:
Dat is zo. Men is bang voor alle drie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nouch heeft er ook nog niet opgestaan.
Je hebt geen account nodig om mee te kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En hoeveel staat het al bij vakantieveilingen? Mensen zijn toch knettergek om zoveel te gaan bieden? Ik heb geen account en kan helaas niet meekijken!
Is dat niet haar eigen pannetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:49 schreef duyvisoke het volgende:
nawel staat in een pan eten te roeren likt aan de lepel ben doet die lepel vervolgens weer in het eten en roert nog ff lekker door![]()
![]()
![]()
Je hebt geen account nodig, heb ik ook niet: https://www.vakantieveili(...)-veilingen?sort=timequote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En hoeveel staat het al bij vakantieveilingen? Mensen zijn toch knettergek om zoveel te gaan bieden? Ik heb geen account en kan helaas niet meekijken!
zolang het het halal eten van haarzelf is, is dat geen probleemquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:49 schreef duyvisoke het volgende:
nawel staat in een pan eten te roeren likt aan de lepel ben doet die lepel vervolgens weer in het eten en roert nog ff lekker door![]()
![]()
![]()
julio bemoeit zich met alles in de keuken, die wil zichzelf onmisbaar maken. Maar meestal komt Nawel even zelf in de keuken om haar eigen vlees klaar te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:50 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
geen idee,julio roert er net ook ff in
Ja hij heeft bij mij het hoogste irritatie levelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:52 schreef humpty het volgende:
Julio doet net of hij het daar voor het zeggen heeft
maar ondertussen vindt hij kristof manipulatiefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:52 schreef humpty het volgende:
Julio doet net of hij het daar voor het zeggen heeft
Vreselijke man sommige daar moesten eens weten hoe slecht hij over ze gepraat heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hij heeft bij mij het hoogste irritatie level
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Vreselijke man sommige daar moesten eens weten hoe slecht hij over ze gepraat heeft
Niet alleen in de keukenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
julio bemoeit zich met alles in de keuken, die wil zichzelf onmisbaar maken. Maar meestal komt Nawel even zelf in de keuken om haar eigen vlees klaar te maken
Goelio mag van mij nog eerder weg dan Nawelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ondertussen vindt hij kristof manipulatief
als Nawel morgen niet gaat is dat een mogelijkheidquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Goelio mag van mij nog eerder weg dan Nawel
Goelio en Grace allebei eigenlijk,
ja in de badkamer komt hij ook elke keer binnensluipen, zogenaamd om iets te halenquote:
Het is echt een valse nichtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Vreselijke man sommige daar moesten eens weten hoe slecht hij over ze gepraat heeft
Alles faalt aan deze Big Brother.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Je hebt geen account nodig, heb ik ook niet: https://www.vakantieveili(...)-veilingen?sort=time
9510 voor Salars blouse.
Ja dat denk ik ook steeds en wat moet hij daarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En heel vies sneaky, op die leeftijd best triest
als het niet te verhalen valt dan is de vorige aan de beurtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alles faalt aan deze Big Brother.
Best een goede cast, veel goede spellen.
Maar de stemmingen worden veel gekaapt door 14 tot 20 jarige woke tiktokkertjes die soms tig accounts aanmaken om haar "queen" Nawel te saven. De twitter hashtag is mede daardoor niet meer leuk om te volgen.
Ze hadden stemmingen moeten beperken per IP adres oid.
Verder verkloten ze het gewoon qua dagelijkse voorzieningen voor de bewoners. Die zijn er zelf ook al beetje klaar mee.
En het gebrek aan 24u of weekopdracht ofzo is voor de streamers ook saai.
ohja maar ik wlde eigenlijk zeggen dat ze die veiling ook erg onhandig hebben aangepakt.
Er zijn nu aantal niet te handige bieders geweest en soms zelfs minderjarig vermoed ik die duizenden euro's hebben geboden. Wat gaan ze hiermee doen als ineens blijkt dat er niets te verhalen valt of de ouders hiervoor aansprakelijk stellen. Gewoon echt onhandig aangepakt door de productie alweer.
Entertainenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook steeds en wat moet hij daar
probeert iets te worden in tv land denk ik. Tot nu toe is hij figurant of edelfigurant geweest, misschien denkt hij dat hij meer kan bereiken na BB.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook steeds en wat moet hij daar
Het zijn volgens mij telkens dezelfde die elkaar overbieden. Die bedragen gaan nergens meer over.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het niet te verhalen valt dan is de vorige aan de beurt
dus met het 1 na hoogste bod
Waarom zou julio liegen ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet niet of ik het goed verwoord en wil zeker niemand beledigen ,ok hij is homo maar alles aan hem is fake de maniertjes de stem de lach lijkt wel of gij heel erg wil benadrukken dat hij gay is
Weet niet of ik het goed uitleg maar zo ervaar ik het
Bij mij ook. Daarom baal ik ervan dat hij er niet opstaat deze week.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hij heeft bij mij het hoogste irritatie level
Dat van verkeerd aanpakken had ik ook al getyptquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alles faalt aan deze Big Brother.
Best een goede cast, veel goede spellen.
Maar de stemmingen worden veel gekaapt door 14 tot 20 jarige woke tiktokkertjes die soms tig accounts aanmaken om haar "queen" Nawel te saven. De twitter hashtag is mede daardoor niet meer leuk om te volgen.
Ze hadden stemmingen moeten beperken per IP adres oid.
Verder verkloten ze het gewoon qua dagelijkse voorzieningen voor de bewoners. Die zijn er zelf ook al beetje klaar mee.
En het gebrek aan 24u of weekopdracht ofzo is voor de streamers ook saai.
ohja maar ik wlde eigenlijk zeggen dat ze die veiling ook erg onhandig hebben aangepakt.
Er zijn nu aantal niet te handige bieders geweest en soms zelfs minderjarig vermoed ik die duizenden euro's hebben geboden. Wat gaan ze hiermee doen als ineens blijkt dat er niets te verhalen valt of de ouders hiervoor aansprakelijk stellen. Gewoon echt onhandig aangepakt door de productie alweer.
Hij is NLP-er(gebruikt hij in zijn coaching) net als Hiske destijds bij Utopiaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet niet of ik het goed verwoord en wil zeker niemand beledigen ,ok hij is homo maar alles aan hem is fake de maniertjes de stem de lach lijkt wel of gij heel erg wil benadrukken dat hij gay is
Weet niet of ik het goed uitleg maar zo ervaar ik het
Dat was over van gister, hoorde ik Kristof zeggen (dat zij de restjes hadden opgemaakt)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous heeft vanmiddag met Grace een halve pan puree opgevroten
dat waren volgens mij geen restjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was over van gister, hoorde ik Kristof zeggen (dat zij de restjes hadden opgemaakt)
Ik zeg toch niet dat hij liegt ,ik zeg dat hij het benadrukt dat hij gay is te gemaakt gay doenquote:
ik stoor me enorm aan het vies wegzetten van Kristof op FB en Twitterquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:03 schreef humpty het volgende:
Doet ook erg vervelend tegen Kristoff die hem net weer een compliment
geeft dat hij lekker heeft gekookt
Dan denk ik man o man van hem kan je nog heel wat leren
misselijke kerel is het
Vind dat wel meevallenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij liegt ,ik zeg dat hij het benadrukt dat hij gay is te gemaakt gay doen
Helemaal mee eens. Julio doet zich empathisch voor, maar Kristof heeft veel meer empathie, lijkt me een fijne vent om als vriend te hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stoor me enorm aan het vies wegzetten van Kristof op FB en Twitter
ja hij heeft uitspraken gedaan die echt niet netjes waren
maar hij heeft zoveel meer echtheid in zijn kleine teen zitten dan een Julio
precies heeft met veel bewoners al leuke of diepgaande gesprekken gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Julio doet zich empathisch voor, maar Kristof heeft veel meer empathie, lijkt me een fijne vent om als vriend te hebben.
Of als docent, lijkt me heel erg betrokken bij zijn leerlingen en in staat om ze goed te motiveren voor het toch wel saaie vak Aardrijkskunde.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Julio doet zich empathisch voor, maar Kristof heeft veel meer empathie, lijkt me een fijne vent om als vriend te hebben.
Nou mijn gaydar gaat niet af bij die glijer, is meer stroop rond de mond van Grace smerenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik niet ,let er maar is op op zijn maniertjes
Er zijn ook genoeg standup comedians die veel hardere grappen maken die minstens zo fout zijn en dat mag dan wel. Iedereen zegt wel eens dingen die over het randje zijn, het is niet handig om dat met zoveel cameras te doen, dat doe je meer in je vriendenkring met mensen die je kennen en weten dat het een foute grap is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stoor me enorm aan het vies wegzetten van Kristof op FB en Twitter
ja hij heeft uitspraken gedaan die echt niet netjes waren
maar hij heeft zoveel meer echtheid in zijn kleine teen zitten dan een Julio
Grace bijvoorbeeld mag gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg standup comedians die veel hardere grappen maken die minstens zo fout zijn en dat mag dan wel. Iedereen zegt wel eens dingen die over het randje zijn, het is niet handig om dat met zoveel cameras te doen, dat doe je meer in je vriendenkring met mensen die je kennen en weten dat het een foute grap is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen
geen haan die er naar kraaitThinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is een goede omschrijving glijerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou mijn gaydar gaat niet af bij die glijer, is meer stroop rond de mond van Grace smeren
zodat ze hem dekt bij elke verkiezing
daar zit ook die pin op hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Je hebt geen account nodig, heb ik ook niet: https://www.vakantieveili(...)-veilingen?sort=time
9510 voor Salars blouse.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace bijvoorbeeld mag gewoonPrecies, ik ben groot fan van hip hop, zonder het woord nigga zou de hip hop geschiedenis er heel anders uitzien en ook heel saai denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen
geen haan die er naar kraait
Daar woont nu 'n heel nieuw volk van microben in die spaanse mop, het blijft maar groeien....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef Verida het volgende:
Zou die haardos van Grace inmiddels niet gaan stinken?
Volgens mij jeukt het ook enorm, ze zit heel vaak te krabben,quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar woont nu 'n heel nieuw volk van microben in die spaanse mop, het blijft maar groeien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |