Meat Loaf en een elpee waar Dekoor op staat. Ik zat zelf in dat koorquote:
Zekerquote:
Wow ... Net ff gezocht maar geen digitale versie hier ... ff zoeken dus ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker
Van Duncan Browne heb ik nog een handtekening.
Die handtekening heb je nog wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:11 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Tot voor kort had ik een elpee van hem![]()
(Nee, geen spijt van.)
Slaap lekker Pinnetjequote:
Dan heb je prima geslapen toenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Foto uit 2018 in Zuid Afrika. Ik wist het niet.
dsq heb ik niet metgekregtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Slovenie DSQ vanwege pak ... oostenrijk op 1 .. nu 2e ronde
Ja, die zit bij de cd. En die doe ik (vooralsnog) niet weg.quote:
Ik draai ook al nooit meer cd's...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die zit bij de cd. En die doe ik (vooralsnog) niet weg.
Hé zo jong ben ik nou ook weer nietquote:
grapjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé zo jong ben ik nou ook weer niet
Ik ookquote:
Ik heb m niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookEn zou graag een platenspeler hebben
Ja ik weet.. Mijn dochter had ze ook nog ...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kwam zelfs laatst nog cassettebandjes tegen
Die haal je voor een prikkie in een kringloopwinkelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookEn zou graag een platenspeler hebben
Nog een la vol hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kwam zelfs laatst nog cassettebandjes tegen
En dan heb je nog een versterker nodig en boxen als je die nog niet hebt .....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die haal je voor een prikkie in een kringloopwinkel
Doe ik op termijn ook wegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je nog een versterker nodig en boxen als je die nog niet hebt .....
@ToTquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je nog een versterker nodig en boxen als je die nog niet hebt .....
Whehe ik heb hier nog wat liggen, maar dat heb ik al aan iemand beloofd, maar ik heb nog niet gehoord of die het wil hebben.quote:
Misschien heb je het miniToT nog niet eens gevraagd ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik heb hier nog wat liggen, maar dat heb ik al aan iemand beloofd, maar ik heb nog niet gehoord of die het wil hebben.
Haha die hoeft nog geen Onkyo versterker met Wharfedale 220 Diamond speakers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heb je het miniToT nog niet eens gevraagd ?
Ik had vroeger ook Whardale speakers, mijn eerste set boxen ...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die hoeft nog geen Onkyo versterker met Wharfedale 220 Diamond speakers.
Toftof!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook Whardale speakers, mijn eerste set boxen ...
Oh die boxen zeggen me niets, NAD hadden mn suffe buren vroeger ook .. Ik heb al 20 jaar een Bose Home 3.2.1. setquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!
Ik heb nu Etude Rhea speakers aan een NAD eindversterker.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die boxen zeggen me niets, NAD hadden mn suffe buren vroeger ook .. Ik heb al 20 jaar een Bose Home 3.2.1. set
vroeger maar 2e hands van een omaatje ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Deze versterkers zijn niet suf!
En die speakers waren vroeger fl. 6000,- per setje.
Ga je daar ooit nog naar luisteren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook. Vooral met mijn gebrabbel hihi
Nee, gerestaureerd gekocht van de maker en een kameraad van 'm die ze weer opkopen en opknappen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger maar 2e hands van een omaatje ?
En toen waren ze wel betaalbaar ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, gerestaureerd gekocht van de maker en een kameraad van 'm die ze weer opkopen en opknappen.
Ik zou niet hoger dan 450 gaanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:55 schreef drakin het volgende:
Dan is 450 het juiste antwoord, 550 kan nooit fantastisch zijn
Maar net zei jequote:
dus vandaar mn verwarringquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik heb hier nog wat liggen, maar dat heb ik al aan iemand beloofd, maar ik heb nog niet gehoord of die het wil hebben.
De Wharfedales liggen op zolder, de Etudes gebruik ik hier in de woonkamer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar net zei je
[..]
dus vandaar mn verwarring
Ja las het te laatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
De Wharfedales liggen op zolder, de Etudes gebruik ik hier in de woonkamer.
Koen ookquote:
quote:
Ahhh toevallig dus nooit eerder gespotquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja ik mag hier al 7 jaar komen, kwam ik achter!
Ja en digitaliseren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je daar ooit nog naar luisteren?
Dat is vroegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja en digitaliseren.
Ik kruip in bed
Haha nee ik ben hier idd wel een paar keer eerder geweest, en ik werd net gementionned.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ahhh toevallig dus nooit eerder gespot
Ahhhh on that bicyclequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ik ben hier idd wel een paar keer eerder geweest, en ik werd net gementionned.
Ik ookquote:
Rond 5u30 denk ik. Had uitzonderlijk dagbesteding en carnaval.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook
2 uur was vroeg
Maar toen ging ik pas slapen
Jij doet het andersom, hoe vroeg was je op?
Dat is heel vroeg, en vermoeiend dagje gehad dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Rond 5u30 denk ik. Had uitzonderlijk dagbesteding en carnaval.
Carnaval hakt er hard in natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is heel vroeg, en vermoeiend dagje gehad dus.
Ik heb erover gehoord, veel bier in malle pakjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Carnaval hakt er hard in natuurlijk
Hey ToTquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja ik mag hier al 7 jaar komen, kwam ik achter!
Ja en lekker dicht op elkaar heerlijk nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, veel bier in malle pakjes
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en lekker dicht op elkaar heerlijk nu.
Polonaise valt niet mee op 1,5 meter afstandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en lekker dicht op elkaar heerlijk nu.
Zo is het ooit wel begonnen skieen en carnaval.quote:
Nee niet echt. Allemaal een stok met een handje…. Alaafquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Polonaise valt niet mee op 1,5 meter afstand
Had het net ook ja, ding al uit mijn jaszak gepakt zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
Vandaag boodschappen doen zonder mondkapje was toch even wennen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt. Allemaal een stok met een handje…. Alaaf
Ik doe hem nog wel op als ik de winkel inga.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had het net ook ja, ding al uit mijn jaszak gepakt zelfs
Gelukkig hoef je er niet aan mee te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb liever dat ze de polonaise gewoon afschaffen.
Niets mis meequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe hem nog wel op als ik de winkel inga.
Was dat maar waar. Zeker als je vrienden hebt die weten dat je er een hekel aan hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je er niet aan mee te doen.
Ik zei hier tegen een kassičre dat ik het echt fijn vond om weer gezichten te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
Dan ben je de klos. 🤭quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Zeker als je vrienden hebt die weten dat je er een hekel aan hebt.
Ik had hem vandaag gewoon op en keek om me heen en dacht echt even "huh hoezo ben ik de enige die er een draagt?"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had het net ook ja, ding al uit mijn jaszak gepakt zelfs
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag gewoon op en keek om me heen en dacht echt even "huh hoezo ben ik de enige die er een draagt?"
Kunnen jullie met de meet mooi doen danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef pullup het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit in een polonaise gelopen
Tering
Je bent niet verplicht het kapje af te zetten, het is maar een adviesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
Ah, dat verklaart wel een hoop hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef pullup het volgende:
Tering
Ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef pullup het volgende:
Tering
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel een hoop hoor
Dat weet ik. Maar ik bedoelde meer de neiging om hem toch op te zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht het kapje af te zetten, het is maar een advies
Maar dat is leukquote:
Toen ik heel klein was dat welquote:
Maar dan kan niemand meer verdwalen en dat moeten we niet hebben!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Kunnen jullie met de meet mooi doen danzo door Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ah dat is ook altijd wel geinigquote:
Zowel polonaise als stoelendans was ook als kinderdraakjequote:
Dacht dat dat vanaf vorige week al mocht .. dus van de week al een keer zonder boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan kan niemand meer verdwalen en dat moeten we niet hebben!Hoe kwam dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En ezeltje prikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Zowel polonaise als stoelendans was ook als kinderdraakje
Volgens mij dat maar 1 keerquote:
Allemaal leukere en creatievere dingen dingen dan als zombies achter elkaar aan hossenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij dat maar 1 keer
Koekhappen, zaklopen, elkaar met kussens van een balk afmeppen, estafette
Tja ik weet niet, het was gewoon domquote:
Spijkerpoepenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij dat maar 1 keer
Koekhappen, zaklopen, elkaar met kussens van een balk afmeppen, estafette
Hier liepen ook best wat mensen al zonde mondkapje begin van de weekquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat dat vanaf vorige week al mocht .. dus van de week al een keer zonder boodschappen gedaan
Ik pakte de eerste de beste stoel en ging ermee rondzwaaien.quote:
En die is nooit uit je handen gevlogenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik pakte de eerste de beste stoel en ging ermee rondzwaaien.
Dat kan dus wel als we jou volgenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan kan niemand meer verdwalen en dat moeten we niet hebben!
Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En die is nooit uit je handen gevlogen
Ging ook wat lastig hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet ik niet meerIn elk geval haaldd niemand het in zijn hoofd om erop te gaan zitten.
Ja toch t liefst met ijsblokjes maar die heb ik nietquote:
Schijfje citroen erin?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch t liefst met ijsblokjes maar die heb ik niet
Eens. Met uitzondering van ijsthee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Oprotten met die klote thee !!!
Je hoeft t niet te drinken tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Oprotten met die klote thee !!!
Ik ga geen stoelendans met jou doenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik pakte de eerste de beste stoel en ging ermee rondzwaaien.
Ho, ik ken de route!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan dus wel als we jou volgen
Dat is waarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hoeft t niet te drinken toch
Ik ben zowel thee als koffie drinkerquote:
verstandigquote:
Vind beide ook lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zowel thee als koffie drinker
Dan doen we de macarena. Ook goedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen stoelendans met jou doen
2 kopjes op tafel ipv 1quote:
Kan je ook een jig?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan doen we de macarena. Ook goed
Nee. Wel tangoquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zowel thee als koffie drinker
Ook ook zowel thee als koffie drinker en een ijsjeseterquote:
Ave!quote:
Dubbel opquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
2 kopjes op tafel ipv 1
s'avonds kan ik ook zowel bier als wijn, als rum als whiskey of was het nou whiskyhebben
Zijn we ook wel aan toe. Zonnige weerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:35 schreef notturna het volgende:
Het word gewoon lenteweer dit weekend. Vorige week waaiden we nog uit onze broek, morgen en overmorgen lekker zonnetje en weinig wind.
Zeker weten. Na die rare tijd die we hadden en de rare tijd die we weer ingegaan zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn we ook wel aan toe. Zonnige weer
En een Wals in 5?quote:
Ik wist niet dat dat bestond...quote:
Ook in 7 zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond...
Meteen helemaal cancelen dan. Dit kan niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lees ook echt NU pas dat Rusland niet aan het Songfestival mag meedoen. Ik ben een matige fan
Doet Oekraïne wel mee?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lees ook echt NU pas dat Rusland niet aan het Songfestival mag meedoen. Ik ben een matige fan
Ja we moeten nu wel dit soort pareltjes missenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen helemaal cancelen dan. Dit kan niet natuurlijk.
Misschien wel beter de komende 10 jaar niet door laten gaan, gewoon voor het geval dat ......
Ja die wel. Na wat gezeik in de voorronde omdat de winnares op de Krim had opgetreden terwijl dat geannexeerd was door Rusland, gaat nu de nummer 2.quote:
En dezequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja we moeten nu wel dit soort pareltjes missen![]()
Zo’n mooie gletsjerjurk wil jij natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja we moeten nu wel dit soort pareltjes missen![]()
Paar jaar terug deed Rusland het ook al, alleen kwam het toen niet in het nieuws.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap niet waarom Rusland dit doet maar we gaan het maar gewoon afwachten
Adele?quote:
Die vind ik leukquote:
Ik hou meer van the red hot chili pipersquote:
Ja ik was nog op zoek naar zoiets voor de meetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo’n mooie gletsjerjurk wil jij natuurlijk ook!![]()
Ik vind skibidi leukerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind ik leuk![]()
Georgië had trouwens ooit een anti-Poetin liedje:
Maar werd gediskwalificeerd vanwege te politieke tekst
Haha ja echt van die foute discoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind skibidi leuker
En geinig nummer. Heel slecht ook
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik was nog op zoek naar zoiets voor de meet
Mijn favoriete net-niet ESF nummerquote:
Hoezo net niet? Zo goed volg ik het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn favoriete net-niet ESF nummer
Heeft niet meegedaan he, ESF 2020 is door Covid niet doorgegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo net niet? Zo goed volg ik het niet.
Ah zo ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft niet meegedaan he, ESF 2020 is door Covid niet doorgegaan
Yepquote:
Jij ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
Ik had vandaag zowaar een behoorlijke klap onweer en enorme hagelbui waarbij alles eventjes wit was
Nou enquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
Ik had vandaag zowaar een behoorlijke klap onweer en enorme hagelbui waarbij alles eventjes wit was
Jij ook ?quote:
Hier was het ook raar weer. Onweer heb ik niet gezien maar wel zon, hagel en regen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
Bliksemflitsen en donderslagen, heel hard. Heel bizar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hier was het ook raar weer. Onweer heb ik niet gezien maar wel zon, hagel en regen.
Ohhh nee ik niet. Buitenquote:
Thunder and lightningquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bliksemflitsen en donderslagen, heel hard. Heel bizar.
Het is onrutsig laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bliksemflitsen en donderslagen, heel hard. Heel bizar.
Dat welquote:
Het Grote Afzeggen is begonnenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij er nog een hoop Sjakies zijn
nee hoor. Het duurde alleen eventjes eer ik de definitieve bevestiging had.quote:
Dit jaar weerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:27 schreef Prisha het volgende:
Ik kom met de trein. Lang geleden dat ik met de trein ergens ben geweest. Vierdaagse feesten was de laatste keer. Járen geleden.
Mooie buien wel, met idd hagelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
Dat wilde ik twee jaar geleden. Maar dit jaar zit dat er niet in. Ik ga weer vanuit de zijlijn high fives uitdelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dit jaar weer![]()
Ik zit nog te twijfelen om in te schrijven om mee te doen.
It's getting exciting!quote:
Het punt waar we verzamelen is ook bij het stationquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:27 schreef Prisha het volgende:
Ik kom met de trein. Lang geleden dat ik met de trein ergens ben geweest. Vierdaagse feesten was de laatste keer. Járen geleden.
Trein is fijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:27 schreef Prisha het volgende:
Gefeliciteerd...en veel succes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trein is fijnTenzij je met een Teckel in tasje uit een kutgehucht vanuit Brabant moet komen en wetende dat de terugreis veeeeeel kuttiger gaat zijn aangezien er geen aansluitende verbindingen zijn dan.
Ben zelf niet zo van het afzeggen. Maar fysiek gaat alleen de reis al te veel van me vergen.
Geen zin om mijn eerste werkdag te beginnen met een kapot lichaam
Het wordt hier ook begrepenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik dacht dat ik in het meettopic aan het posten was![]()
Fijn dat een operatie niet nodig is! En leuk om jullie te ontmoeten zondagquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor nu hoeft Silverfox geen operatie voor de verkalking. Er komt nog bloedonderzoek op van alles, omdat hij te jong is voor deze verkalking.
Maar we mogen zondag naar Utrecht.![]()
![]()
Mijn laatste echte NS trein was in 2018 naar Utrecht voor een Fok meetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:27 schreef Prisha het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat en ik in de juiste trein zit en zo, zal je net hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het punt waar we verzamelen is ook bij het stationHoef je niet meteen al ver te lopen
Hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik dacht dat ik in het meettopic aan het posten was![]()
Partyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor nu hoeft Silverfox geen operatie voor de verkalking. Er komt nog bloedonderzoek op van alles, omdat hij te jong is voor deze verkalking.
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
komen jullie nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trein is fijnTenzij je met een Teckel in tasje uit een kutgehucht vanuit Brabant moet komen en wetende dat de terugreis veeeeeel kuttiger gaat zijn aangezien er geen aansluitende verbindingen zijn dan.
Ben zelf niet zo van het afzeggen. Maar fysiek gaat alleen de reis al te veel van me vergen.
Geen zin om mijn eerste werkdag te beginnen met een kapot lichaam
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat een operatie niet nodig is! En leuk om jullie te ontmoeten zondag
Wij Fok!erts zorgen nog voor heuse uitbraken johquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn laatste echte NS trein was in 2018 naar Utrecht voor een Fok meet
Laatste keer OV was in december naar Den Haag voor een Fok meet
Heb je een reputatie voor de verkeerde trein nemen? 'Pquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat en ik in de juiste trein zit en zo, zal je net hebben
Oh jee, nee dat moet nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat en ik in de juiste trein zit en zo, zal je net hebben
Meer de reputatie van heel erg onhandig zijn en soms wat chaotischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je een reputatie voor de verkeerde trein nemen? 'P
Fijn dat jullie er ook bij kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Qua werk hou ik van chaos, dat 100% geplande en ingekaderde trek ik matigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Meer de reputatie van heel erg onhandig zijn en soms wat chaotisch
Ik moet maandag werken dus het gaat niet laat worden idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik moet nog ff kijken hoe ik naar Utrecht kom.
Verwacht minder een zuipmeet dan Den Haag dus wellicht de auto
Hoezo?🧐quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik moet nog ff kijken hoe ik naar Utrecht kom.
Verwacht minder een zuipmeet dan Den Haag dus wellicht de auto
Ik las dat het gratis parkeren was bij station Lunetten en vanaf daar erg goedkoop met de treinquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet maandag werken dus het gaat niet laat worden idd.
Ik zie het alleen niet zitten om Utrecht in te rijden en een parkeerplek te zoeken.
Ook met vlaggetjes?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nu een bordje met kaasblokjes en komkommer naast me
Geen balletjes erbij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Prisha het volgende:
quote:
neequote:
Dat is ook nog een optie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik las dat het gratis parkeren was bij station Lunetten en vanaf daar erg goedkoop met de trein
Vanaf Lunetten is het maar 5 minuutjes met de trein naar CS en gratis parkerenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik las dat het gratis parkeren was bij station Lunetten en vanaf daar erg goedkoop met de trein
Nu is het echt oorlogquote:
klopt klinkt interessant. Al is Westraven voor mij iets goedkoper lijkt het, krijg van parkeren 40% terug van de belastingdienstquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Vanaf Lunetten is het maar 5 minuutjes met de trein naar CS en gratis parkeren
Oh daar had ik dan weer niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt klinkt interessant. Al is Westraven voor mij iets goedkoper lijkt het, krijg van parkeren 40% terug van de belastingdienst
Je bent dan iets langer onderweg met de tram. Maar ook een prima optiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt klinkt interessant. Al is Westraven voor mij iets goedkoper lijkt het, krijg van parkeren 40% terug van de belastingdienst
Als die niet ontspoort is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je bent dan iets langer onderweg met de tram. Maar ook een prima optie
Tram hoef ik ook OV pas niet bij te laden, er staat geheid geen Eur 20 opquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je bent dan iets langer onderweg met de tram. Maar ook een prima optie
Oh dan krijgen we opstand onder de jonge Russische rekrutenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nu is het echt oorlog
Oh dat is hun eigen beslissing lees ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wakker. Had zin om nog eens te komen piepen.
Hoop het jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je straks makkelijk weer slapen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Werkt best goed die bodyguards bij politici
https://www.ad.nl/buitenl(...)bodyguards~aa9f1892/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |