Meat Loaf en een elpee waar Dekoor op staat. Ik zat zelf in dat koorquote:
Zekerquote:
Wow ... Net ff gezocht maar geen digitale versie hier ... ff zoeken dus ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker
Van Duncan Browne heb ik nog een handtekening.
Die handtekening heb je nog wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:11 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Tot voor kort had ik een elpee van hem![]()
(Nee, geen spijt van.)
Slaap lekker Pinnetjequote:
Dan heb je prima geslapen toenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Foto uit 2018 in Zuid Afrika. Ik wist het niet.
dsq heb ik niet metgekregtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Slovenie DSQ vanwege pak ... oostenrijk op 1 .. nu 2e ronde
Ja, die zit bij de cd. En die doe ik (vooralsnog) niet weg.quote:
Ik draai ook al nooit meer cd's...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die zit bij de cd. En die doe ik (vooralsnog) niet weg.
Hé zo jong ben ik nou ook weer nietquote:
grapjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé zo jong ben ik nou ook weer niet
Ik ookquote:
Ik heb m niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookEn zou graag een platenspeler hebben
Ja ik weet.. Mijn dochter had ze ook nog ...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kwam zelfs laatst nog cassettebandjes tegen
Die haal je voor een prikkie in een kringloopwinkelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookEn zou graag een platenspeler hebben
Nog een la vol hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kwam zelfs laatst nog cassettebandjes tegen
En dan heb je nog een versterker nodig en boxen als je die nog niet hebt .....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die haal je voor een prikkie in een kringloopwinkel
Doe ik op termijn ook wegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je nog een versterker nodig en boxen als je die nog niet hebt .....
@ToTquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je nog een versterker nodig en boxen als je die nog niet hebt .....
Whehe ik heb hier nog wat liggen, maar dat heb ik al aan iemand beloofd, maar ik heb nog niet gehoord of die het wil hebben.quote:
Misschien heb je het miniToT nog niet eens gevraagd ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik heb hier nog wat liggen, maar dat heb ik al aan iemand beloofd, maar ik heb nog niet gehoord of die het wil hebben.
Haha die hoeft nog geen Onkyo versterker met Wharfedale 220 Diamond speakers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heb je het miniToT nog niet eens gevraagd ?
Ik had vroeger ook Whardale speakers, mijn eerste set boxen ...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die hoeft nog geen Onkyo versterker met Wharfedale 220 Diamond speakers.
Toftof!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook Whardale speakers, mijn eerste set boxen ...
Oh die boxen zeggen me niets, NAD hadden mn suffe buren vroeger ook .. Ik heb al 20 jaar een Bose Home 3.2.1. setquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!
Ik heb nu Etude Rhea speakers aan een NAD eindversterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |