Hoe lang duurt een opleiding bij de Russische trollenfabriek eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:52 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Welnee joh.... zo'n fier land moet je toch wel van houden?![]()
[ afbeelding ]
Bangmakerij van de Volkskrant.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke ik dacht eerst dat het onzin was, maar nu schrijft de volkskrant ook dat de Russen eventueel het ISS kunnen laten neerstorten...wtf
https://www.volkskrant.nl(...)oorzetten~b4cd943db/
Volgens mij niet zomaar mogelijk echter, dus ben niet te bang maar toch bizar dat het zomaar ter sprake komt.
Lees: NAVO schijt in de broek voor Rusland. Daar komt het op neer. Ze weten dat als zij zich er mee gaan bemoeien, Poetin in alle staten zal zijn.quote:
Ik ken het qua naam, maar zou het op de kaart niet kunnen aanwijzenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in Rusland, of Nederland eigenlijk, zouden weten dat dat land bestaat?
Jeetje net begonnen krijg ik dit op mn dak... lekker hoor..betrapt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe lang duurt een opleiding bij de Russische trollenfabriek eigenlijk?
Basiskennis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in Rusland, of Nederland eigenlijk, zouden weten dat dat land bestaat?
Vooral voor de kernwapens. Het Russische leger is verder niet echt een partij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Lees: NAVO schijt in de broek voor Rusland. Daar komt het op neer. Ze weten dat als zij zich er mee gaan bemoeien, Poetin in alle staten zal zijn.
Nou ja, ze hebben ook nog wat raketjes achter de hand. Als de helft daarvan het maar doet, heb je nog steeds wel een probleemquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:54 schreef byah het volgende:
Maar het lijkt er dus op dat de staat van het Russische leger nog zwakker is dan we al dachten, tijd om er voor eens en altijd mee af te rekenen dus
Inderdaad.... het zou een stuk fijner in dit topic zijn zonder homofobe-Poetinvolgende trollen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:54 schreef Perox het volgende:
Kan een modje niet dat matige getrol tot de orde roepen? Het is storend en vermoeiend.
Best lang. Schaamlap is na zijn basisopleiding nog een master gaan doen met een minor in Trollen voor incelsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe lang duurt een opleiding bij de Russische trollenfabriek eigenlijk?
Exact, die vinden Putin een toffe peer want hij komt wel op voor zijn volk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die wappies (FvD'ers) zitten samen met Thierry gewoon in het Rusland-kamp hoor.
Niemand is hier aan het trollen. Je zult misschien soms reacties lezen waar je het niet mee eens bent, die kun je negeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Inderdaad.... het zou een stuk fijner in dit topic zijn zonder homofobe-Poetinvolgende trollen.
Ik zie Sherry dat nog niet doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik ben ook geen GL-er maar het spreekt wel voor je als je je fouten kan toegeven. Nu hopen dat er ook echt wat gebeurt en het niet bij louter woorden blijft.
Als je de vlag maar herkent!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het qua naam, maar zou het op de kaart niet kunnen aanwijzen
Ik gebruik gewoon een VPN hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:58 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Russen op Fok zitten.
Kan Fok ze niet blokkeren via IP.
Waar in Kiev stuurt hij ze naar toe dan? Alsof Zelensky voor dit moordcommando uit zijn bunker zou komen...quote:
Zullen wel op een vpn zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:58 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Russen op Fok zitten.
Kan Fok ze niet blokkeren via IP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |