SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ze kiezen zelf voor een BB waarvan ze wisten dat het harder etc zou wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geef het verschil aan wat /waar ze nu mee moeten leven in het bb huis... nee ze hebben te eten te drinken (je moet je echter niet afvragen wat ze hebben)
En weet je wat het ergste nog is, ze hebben niets te klagenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kiezen zelf voor een BB waarvan ze wisten dat het harder etc zou worden
wat een onzin om dan te gaan klagen als ze het er niet meer mee eens zijn
ik snap best dat eenzijdig saai isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste nog is, ze hebben niets te klagen
Idd. Niemand van deze groep verdiend het om zoveel geld te winnen. Laten ze dat maar doneren aan de voedselbank.quote:
Dan is jouw beeld van de voedselbank en hun cliënten niet realistisch. Ik ben vrijwilliger bij de voedselbank waar elke zaterdag 182(!!!) gezinnen geholpen worden. Gezinnen met kinderen in de luiers die rond moeten komen van 40 euro pw! Dankzij oa de toeslagen affaire. Dankzij faillissementen in coronacrisis. Dankzij zoveel dingen buiten hun schuld om... de situatie in NL is voor heel veel mensen schrikbarend slecht!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:45 schreef utopia2.0 het volgende: [..] Ik vind het kloten voor je oprecht, maar normaal gesproken hoef je in Nederland niet van de voedselbank te leven. Een vluchteling heeft het soms nog beter, dan de Nederlander zelf. Maar deze discussie hoort hier niet. Ik weet het.
Misschien een oefenaanval van een marsof eenheid, dan piepen ze wel andersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd voor een invasie nieuwe/oude bewoners.
Even de dynamiek opschudden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien een oefenaanval van een marsof eenheid, dan piepen ze wel anders
Maar zoals men hier zegt als je te eten en te drinken hebt, en kleren aan je kont mag je niet/nooit klagenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is jouw beeld van de voedselbank en hun cliënten niet realistisch. Ik ben vrijwilliger bij de voedselbank waar elke zaterdag 182(!!!) gezinnen geholpen worden. Gezinnen met kinderen in de luiers die rond moeten komen van 40 euro pw! Dankzij oa de toeslagen affaire. Dankzij faillissementen in coronacrisis. Dankzij zoveel dingen buiten hun schuld om... de situatie in NL is voor heel veel mensen schrikbarend slecht!!
Dat is idd in en in triest. En je weet waarschijnlijk ook wel, wie hiervoor verantwoordelijk zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is jouw beeld van de voedselbank en hun cliënten niet realistisch. Ik ben vrijwilliger bij de voedselbank waar elke zaterdag 182(!!!) gezinnen geholpen worden. Gezinnen met kinderen in de luiers die rond moeten komen van 40 euro pw! Dankzij oa de toeslagen affaire. Dankzij faillissementen in coronacrisis. Dankzij zoveel dingen buiten hun schuld om... de situatie in NL is voor heel veel mensen schrikbarend slecht!!
Je kijkt met een verkeerde bril.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind er nog steeds niet zoveel mis mee
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze leven op het moment in hun eigen microkosmos, moeten we niet vergeten.
nee dat wordt er niet gezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar zoals men hier zegt als je te eten en te drinken hebt, en kleren aan je kont mag je niet/nooit klagen
Zou het geen opdracht zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap best dat eenzijdig saai is
en dat ze geen ruk te doen hebben
maar om te gaan staken![]()
![]()
Ik heb een duimpje/like gegeven op deze post. Maar dat is natuurlijk helemaal niet wat ik bedoel. Er zijn inderdaad heel veel schrijnende gevallen die ontzettend blij zijn met wat ze van de voedselbank krijgen. En die een gat in de lucht zouden springen als ze zouden krijgen wat deze verwende BB bewoners nu krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Precies dat, zelfs geen aanmaaklimonade water water en melkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef zodeju het volgende:
Laat ik het anders zeggen, Vindt er zelf zo niks aan.....en ik kan nog elke kant op als ik wil en hoef niet te kijken. Eerst had je nog wel eens dat je dacht oh ja daar heb ik ook trek in. Nu zitten we al op de helft en nog kijken we een hele week naar het zelfde voedsel en vlees. Geen beetje aanmaak limonade alleen melk en water dag in dag uit...zelfs geen koffie of thee.
En weet dat het niet aan de bewoners ligt die proberen er elke dag nog wat van te maken maar op een gegeven moment houdt dat ook op.
Weet nog wel dat Naomi aan het huilen was omdat ze iets niet kon eten en iedereen het zielig vond voor haar.
En niemand heeft gezegd het wordt zuinig of karig....ze dachten allemaal waarschijnlijk meer uitdaging.
Al dat geklaag en gezeurquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind er nog steeds niet zoveel mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |