quote:Op maandag 28 februari 2022 17:13 schreef pullup het volgende:
Die had een beunhaas blijkbaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bas en Dominique zijn weer bij elkaarquote:
En deze persoon, noemt zichzelf een stylistquote:
Ahaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bas en Dominique zijn weer bij elkaar
Thnxquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bas en Dominique zijn weer bij elkaar![]()
![]()
Zo leuk om te lezen en te zien, vind dit gewoon een leuk stel, fijn dat ze elkaar weer hebben gevondenquote:
Ja dacht ik ook al ..het lijkt nergens opquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En deze persoon, noemt zichzelf een stylist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:03 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al ..het lijkt nergens op![]()
![]()
Ik denk dat het vooral aan je referentiekader ligt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En deze persoon, noemt zichzelf een stylist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is ook al een raar wijfquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 15:05 schreef pullup het volgende:
Oh nee Chippzie had zijn enkeltje gezwikt
[ afbeelding ]
Ze beweerde een tijdje geleden dat alles prima was maar hij is niet meer in beeldquote:Op maandag 7 maart 2022 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die Chris van haar ? Totaal verdwenen ?
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze beweerde een tijdje geleden dat alles prima was maar hij is niet meer in beeld [ afbeelding ]
Niemand kon hier iets aan doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, Romy haar profiel staat vaker op prive dan open, Het is mij niet opgevallen dat ze die dingen deelt. WappieJessie wel, die gooit zijn stories ook altijd vol (en allerlei andere onzin waar hij denk ik zelf, het meeste om kan lachen)quote:Op maandag 7 maart 2022 22:44 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik ben hier al een poos niet geweest en lees dat Cemal wappie is geworden. Erg hoor.
Gelooft Romy die bullshit ook?
En laag hangende zon zei ze zelfquote:Op maandag 7 maart 2022 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niemand kon hier iets aan doen.
Ze zijn tegen een voorligger gebotst, dus even niet opgelet, te weinig afstand gehouden.
Geen idee, die post er in ieder geval niet overquote:Op maandag 7 maart 2022 22:44 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik ben hier al een poos niet geweest en lees dat Cemal wappie is geworden. Erg hoor.
Gelooft Romy die bullshit ook?
Jessie is echt net zo'n Wapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee, Romy haar profiel staat vaker op prive dan open, Het is mij niet opgevallen dat ze die dingen deelt. WappieJessie wel, die gooit zijn stories ook altijd vol (en allerlei andere onzin waar hij denk ik zelf, het meeste om kan lachen)
Speciaal net ff gekeken. ook weer zo'n leuk berichtje van meneertje Jessie![]()
Waar hij zegt. "Even een persoonlijk berichtje, soms euhhh, ja soms is het echt balen!!"
En een lol dat die dan heefthij is gewoon niet leuk, en zal ook nooit leuk worden
![]()
Saskia had trouwens de afgelopen dagen Corona, ben nu eigenlijk benieuwd of Jessie door blijft spammen met die wappieonzin
Ja zeker wel, wat dat betreft passen die 2 wappies goed bij elkaar.quote:
Ik hou niet van mensen die alleen maar brullen als er wat aan aan de hand is (volgens hun) en als je dan verder vraagt geen antwoord krijgt. In mijn ogen is dit aandacht vragen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:01 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OMG die bril in combi met dat muizensnoetjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 06:55 schreef pullup het volgende:
Gratis brillen voor tha win
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:46 schreef DaniqueV het volgende:
Goh probeert Bill haar oude meuk weer aan de man te brengen?
En dan komt ze met dit aan.
[ afbeelding ]
En waar staat zij.....Achter een gasfornuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Bill, zo ziet de toekomst eruit he, goed voor milieu
Hou op meid, dit is ver uit de tijd!
Als je iets doet, doe het dan ook goed![]()
Heel waar! Heb er meerdere malen gegetenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:42 schreef pullup het volgende:
Heel goed Tsjoek, de kaasfondue is lekker daar![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Heel waar! Heb er meerdere malen gegeten
Sjesus, volgens mij moet Beau aan een brilletje, daar helpt botox en al die andere zooi niet meer tegen. Die fotos zien er toch niet meer uitquote:
Kop ADquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:50 schreef pullup het volgende:
Hey die kennen elkaar ook nog
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gaat om hem, met z'n blote bast, en niet die grasvreter.
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Helaas alleen te lezen voor abonnee's.
Is magie Big brother uitgewerkt? ’We leven in tijden van andere spanningen’'.
https://www.telegraaf.nl/(...)an-andere-spanningen
*Nee Big Brother is met de tijd meegegaan en er wordt anders gekeken!''
heeft ze al weer dingen laten weglaseren in haar gezicht? Je ziet de witte contouren nog zitten volgens mijquote:
Zou kunnen hoor. Zo goed houd ik dat niet bij maar ze had wel laatst spam over een verwijderkliniek of behandelingquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft ze al weer dingen laten weglaseren in haar gezicht? Je ziet de witte contouren nog zitten volgens mij
Die bakkebaarden van inkt lijken te zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft ze al weer dingen laten weglaseren in haar gezicht? Je ziet de witte contouren nog zitten volgens mij
en van haar oor naar haar ooghoek, zie je ook nog een witte tekening staan volgens mijquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die bakkebaarden van inkt lijken te zijn verdwenen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het is haast niet bij te houden. Maar die tattoos in haar gezicht, zelfs die witte, vind ik erg lelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
Ze heeft die piercings tussen haar ogen ook weer weg zie ik, nu heeft ze er weer 1 boven de bovenlip erbij.
[ afbeelding ]
Ben het helemaal met je eens, vind het ook niet mooi, kan een mens zich allemaal aandoen, voorstellen als zij later ouder is en dan die huid aan ouderdom onderhevig is, vind het niet slimquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het is haast niet bij te houden. Maar die tattoos in haar gezicht, zelfs die witte, vind ik erg lelijk
Ik vind dit er nog nepper uitzien dat het vorigequote:Op woensdag 30 maart 2022 12:48 schreef spapaars het volgende:
Afspeelbaar
Ruim een uur, en Tobias meldt zich ook
[ instagram ]
Ja, had ook niet meer verwacht dat ze nog samen zouden zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:42 schreef pullup het volgende:
Het was geloof ik toch een suf duo in dat Uto2
uhm, wie was ook al weer mister alleskunner?quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaat over 10 jaar nog steeds over Jessie en Billie Bakker.. welke rollator het beste is om op Instagram te posten en zo...![]()
Dat gezegd hebbende ... hoe is het eigenlijk met Mr. Alleskunner? Ik lees nix meer over hem
Verrék ben ik zijn naam alweer kwijt...quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
uhm, wie was ook al weer mister alleskunner?
Rob?quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék ben ik zijn naam alweer kwijt...
Hij deed alles, hij kon alles, en hij hoeft eigenlijk nooit meer te werken, want hij was ook nog eens miljonair.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef Verida het volgende:
[..]
van het op de trein springen ?
en hij had toch ook iets met koffie?
oh ja, nu weet ik het weerquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij deed alles, hij kon alles, en hij hoeft eigenlijk nooit meer te werken, want hij was ook nog eens miljonair.
[ afbeelding ]
Rob, de uitvinder van Het VerdienVignet, aleen voor diegene die geld binnenhaalde, de "anderen" tot uitvreters bombarderenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij deed alles, hij kon alles, en hij hoeft eigenlijk nooit meer te werken, want hij was ook nog eens miljonair.
[ afbeelding ]
wat een dun armpjequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef pullup het volgende:
Een keer eentje zonder stieren
[ afbeelding ]
Wow!!quote:Op woensdag 6 april 2022 15:23 schreef DaniqueV het volgende:
Ik lees net dat de moeder van Jessie is overleden bij Saskia. 😲 Ik zit op mobiel en midden in verhuizing. Lees bij Jessie nu ook dingen maar lukt mij niet om te plaatsen.
Jemigquote:Op woensdag 6 april 2022 15:23 schreef DaniqueV het volgende:
Ik lees net dat de moeder van Jessie is overleden bij Saskia. 😲 Ik zit op mobiel en midden in verhuizing. Lees bij Jessie nu ook dingen maar lukt mij niet om te plaatsen.
Net even gekeken maar alle commentaar is door Cemallie verwijderd ondertussenquote:Op dinsdag 12 april 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
Cemal probeert ook wat te ritselen![]()
[ afbeelding ]
De fans zijn er niet over te spreken
[ afbeelding ]
Dit is echt bijna ongewoon.quote:
haha ja je zou die echt 3 inschattenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is echt bijna ongewoon.
Dacht elke keer bij de foto's, wat vliegt de tijd, het is al een peuter.
ieuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |