Nee de luchtmacht van Oekraïne is al uitgeschakeld, vanavond is Kiev overmeesterd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sowieso is een vliegveld ook wel makkelijk onschadelijk te maken. Gewoon wat explosieven op de infrastructuur en het asfalt leggen.
Je weet dat de speld niet echt is?quote:
Dit komt toch uit de speld of zoiets mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze man ziet gelukkig wel de echte redenen.
[ afbeelding ]
En toch kijk je er naar. Blijkbaar doet het toch iets met je.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lullige voor Levchenko is dat je hem alleen ziet als er hommeles is in Oekraïne.
Zap je toch naar een andere zender.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
En hij komt daar ergens uit het oosten, volgens mij beetje bij die bufferzone. Kan 'm verder ook niet uitstaan overigens.
Ja, verder heeft 'ie ook weinig te melden, toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lullige voor Levchenko is dat je hem alleen ziet als er hommeles is in Oekraïne.
Hij doet ook wel eens voetbal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verovert geen land door alleen de luchtmacht uit te schakelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee de luchtmacht van Oekraïne is al uitgeschakeld, vanavond is Kiev overmeesterd.
Morgen klaar.
En doorrr..
is toch ook een mafklapper... gewoon de volgende idiootquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vliegveld eigenlijk Rusland's plan was om er in Kiev meteen een eind aan te maken. Hop, nieuwe regering. Er zit sowieso een plan achter. Nu Oekraïne die overwinning heeft lukt dat veel minder goed. Wat betekend dat al die andere troepen en tanks nog moeten komen. En ja dan wordt het heel erg bloedig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Als dat vliegveld echt heroverd is door Oekraïne is dat een flinke klap voor Rusland
Koos is duidelijk geen voetbalfanquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja vast. Het lukt ze nog niet eens om dat vliegveld vast te houden laat staan Kiev.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee de luchtmacht van Oekraïne is al uitgeschakeld, vanavond is Kiev overmeesterd.
Morgen klaar.
En doorrr..
Ok nu moet ik wel lachenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef Momo_ het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Hij was de echte Straatcommando, en ik ben de echte Momo, moderator op FOK!.
Geef mijn account terug hacker. Met je fake-news tweets.
Een land van 50 miljoen inwoners in een nachtje totaal onder controle krijgen. Ik weet niet wat je gebruikt maar het is uitermate topspul.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen klaar.
En doorrr..
Niet eens vechten maar zitten en wachten. De mobilisatie is nog niet afgekondigd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Dat filmpje net bij Op1 van die jonge Oekraïnse man die zijn gezin achter moet laten om te gaan vechten. Je maag draait er toch van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Weet ik. Maar dan nog, zorgwekkend is het wel. Fouten zijn zo gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, al is dat eilandje niet van Roemenië. Militaire basis voor de kust bij de Danube Delta.
Ik ben bang dat dit wel de spijker op de kop is ja, wreed genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vliegveld eigenlijk Rusland's plan was om er in Kiev meteen een eind aan te maken. Hop, nieuwe regering. Er zit sowieso een plan achter. Nu Oekraïne die overwinning heeft lukt dat veel minder goed. Wat betekend dat al die andere troepen en tanks nog moeten komen. En ja dan wordt het heel erg bloedig.
Misschien wel heel onhandig dat dat vliegveld niet ingenomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |