Ja, zelfverdediging en als de Russen langer blijven kan het altijd van pas komen. Ik hoop wel dat iemand dan een cursus geeft, want geen idee hoe zo'n ding werkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef Bensel het volgende:
even over die uitgedeelde wapens. Zouden jullie zo'n wapen ophalen als je de kans kreeg? Ik wel, al is het maar om bij een levensbedreigende situatie een mogelijkheid te hebben
Nope, ik weet dat ik volstrekt kansloos ben tegen een stel goed gewapende getrainde militairen. Ik wil best mijn leven geven in bepaalde omstandigheden maar dan moet het wel zin hebben. Man tot man gevechten tegen een professioneel leger hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef Bensel het volgende:
even over die uitgedeelde wapens. Zouden jullie zo'n wapen ophalen als je de kans kreeg? Ik wel, al is het maar om bij een levensbedreigende situatie een mogelijkheid te hebben
In de gevangenis voor "stop war". Ja, ja, daarom ratelt dat contact ook nog een uur door op Telegramquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een tegenstellingen in die berichten.
Niets op het nieuws, alles op het nieuws.
Wel internet, geen internet.
Wel protesteren mag, niet protesteren, mag niet
Ja, dus een partnerquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:56 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
4e keer. Alleen partnership for peace.
Net als Rusland.
Volgens jouw is Rusland een NAVO-partner. Dat mag
He wat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vind het schandalig hoe onze leiders de Oekraners laten stikken. Juist nu moeten wij ze steunen.
dit is net buiten kharkovquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
https://i.imgur.com/GqRqKen.mp4
bombardementen gaan ongehinderd door
Al is het maar om er 1 vast te hebben en te trainen. Als het er op aankomt ben je toch kansloos.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef Bensel het volgende:
Ik woon ook in Rusland. Een hoop hiervan klopt, het wordt allemaal een beetje afgedaan door het staatsnieuws alsof het iets goeds/niet zo significant is. Gelukkig zijn een hoop mensen wel degelijk slim genoeg om het te doorzien. Het is niet zo dat er iets geblokkeerd is namelijk, alle bronnen die je wil, kun je nog gewoon raadplegen. Je moet er alleen wel zelf naar zoeken, op tv ga je het niet zien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Even vanuit een Russisch oogpunt via Instagram via een bekende
Klopt. Maar er is ook een mogelijkheid dat hij de Tsjetsjeense stoottroepen samen met kadyrov heeft ingefluisterd zulke gruwelijke dingen aan te richten, dat ze vanzelf wel gaan luisteren. Ik zie het hem doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan Putin helemaal niet. Hij heeft in geen geval de financile middelen om een land van bijna 50 miljoen inwoners even te annexeren.
Biden moet zijn bek eens houden, die heeft het legermateriaal in Afghanistan laten staan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Biden heeft al toegegeven dat hij Oekraine NIET gaat binnenvallen
Dat sancties Poetin niet stoppen
En dat als Poetin de NAVO binnenstapt hij een probleem heeft
Al was het maar omdat het betekent dat mijn buurman er waarschijnlijk ook een heeft.quote:
Wat is daarvan precies het nut?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:48 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Repost: Ukraine is nu geen lid maar partner van de NATO maar is dat nu het enige argument om Ukraine niet militair te steunen? Ik bedoel, wat wil Putin eraan doen als er Europese militairen mee gaan vechten aan de zijde van Ukraine? Een kernaanval lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk gezien dat ook zal worden beantwoord met een kernaanval en dus de val van zeg maar het westen n Rusland.
Ja, lekker overleggen en sancties geven! Poh. En dan steunt China die Russen ook nog als je pech hebt. We worden nog eens weggevaagd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die gaan liever vergaderen inderdaad.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
maar het is avond, donker dus.
Dan zien ze toch niks?
Euh nee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als een NAVO lidstaat gaat meevechten in Oekrane zet dat de deur wagenwijd open voor een tegenaanval van Rusland. En als dat gebeurt is iedere NAVO lidstaat verplicht om te assisteren bij diens verdediging, en heb je dus binnen no time een letterlijke wereldoorlog. De halve westerse wereld komt zich er dan namelijk gedwongen mee bemoeien, en dat is nou precies wat niemand wil. Poetin weet dat ook dondersgoed, daarom durft hij dit ook aan.
Ik ben altijd benieuwd hoe zo'n gesprek nou cht gaat, dus niet wat wij horen. En alles wat ze bespreken is toch al lang voorbesproken- en beslist door hun adviseurs en dergelijken?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vind het schandalig hoe onze leiders de Oekraners laten stikken. Juist nu moeten wij ze steunen.
Sinds de annexatie van de Krim is het gigantisch misgelopen. Maar goed de burger in de Oekrane, Rusland is de dupe. En daar spelen geopolitieke belangen natuurlijk een grote rol.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, er was een tijd dat Poetin een goed midden leek tussen Westerse democratie en een consulaire autoriteit die een groot land in transitie nodig kan hebben. Het herstructureren van de schulden ging in het begin ook aardig. De laatste jaren is het er echter weer een enorme puinhoop.
Haal dan maar niet op als je nu al niet weet hoe een geweer werkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, zelfverdediging en als de Russen langer blijven kan het altijd van pas komen. Ik hoop wel dat iemand dan een cursus geeft, want geen idee hoe zo'n ding werkt.
Ben je daar heen verhuisd als Nederlander of heb je daar je roots? Kun je een beetje peilen hoe de meeste Russen hier over denken? Is het een topic dat veel mensen nu bespreken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:59 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik woon ook in Rusland. Een hoop hiervan klopt, het wordt allemaal een beetje afgedaan door het staatsnieuws alsof het iets goeds is. Gelukkig zijn een hoop mensen wel degelijk slim genoeg om het te doorzien. Het is niet zo dat er iets geblokkeerd is namelijk, alle bronnen die je wil, kun je nog gewoon raadplegen. Je moet er alleen wel zelf naar zoeken, op tv ga je het niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |